[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 12:02

Mijn Week 6:

Afbeelding

De foto is van dezelfde shoot als de foto van vorige week, maar nu meer tijd gehad voor bewerken. Ongeveer 350 foto's gemaakt van 10 verschillende paarden. Wat een werk, maar wat een geweldige dag en ik ben superblij met het resultaat.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:19

Bedankt voor de feedback meiden, hier kan ik wat mee.

Wat komen er prachtige foto's voor bij zeg zit hier gewoon iedere week weer genietend de lijst door te kijken!

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:22

Oops haha ik bedoel inderdaad week 6 Hoe verander ik dat in mijn bericht?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 12:32

Hoeft niet, GerdjeHoran. Ik heb het nu gezien en zal er rekening mee houden. :)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:38

Feedback week 5

Eline91 Goeie foto, niets op aan te merken.

Niene87oh wat jammer dat hij niet scherp lijkt maar wat een leuke foto!!!!

Sodeletuut Ik krijg de drang dat dier een deken om te gaan doen hihi......mooi vast gelegd.

MarBriSuper mooie plaat!!!

Mallow Mooi hoor!! Als er nou meer licht op het oog gevallen was had je een mooie weerspiegeling er in gehad denk ik.

showteam :brr: ik had het al koud en dat word niet beter als ik naar jouw foto kijk.......mooi plaatje!!

Lipydo Super gaaf!!!!

manonfleur Leuke achtergrond.....een beetje een reclame foto.

SternPhoto Heerlijke lobbes!! Mooie foto. Niets op aan te merken.

magda_90 Super mooi bedacht en uitgewerkt!! Niets op aan te merken.

Mb_foto Foto met inhoud!! erg mooi!!

Mariett :') Dat is wel heel erg koud :brr: Niets op aan te merken, erg dapper van je!!

Irene96 Super foto!!

taarss Hij lijkt wat te geel......Misschien even je witbalans omlaag?? Verder mooi rustig en natuurlijk beeld.

wendy1987 Leuk probeersel, erg prettig om naar te kijken!!

glenstorm Deze vind ik voor mooi net even te donker. Ik zou ook even de teugels weg halen. Paard staat er erg mooi op verder!!

Joysieee Wat jammer dat net die frontriem wat scheeft zit, verder goede foto!

ismy Erg mooi!! Niets aan toe te veogen.

EskeGirl De rook stoort mij niet en de compositie is mooi.....ik vind hem alleen net iets te kleurrijk.

laurajoy15 Jammer dat hij geen scherpte in de bloem geeft......verder prima foto.

SharonPlugge Ik mis de scherpte en de blaadjes bovenaan lijken overbelicht?

MaritNice....prima foto.

KimdeGroot94 Erg schattig!! Doordat het handje mooi scherp is mis ik wat scherpte in het gezichtje......maar dat zal persoonlijke smaak zijn misschien.

Gub Dit vind ik dus echt waanzinnig....maar dat had ik al verteld geloof ik :+

hilly200 Ik vind die harde belichting er dan juist weer wel mooi bij passen.......nu nog even een eenhoorn of elf er in.

MarijeR Gewoon in 1 woord prachtig!!!!

TeSzZz Iets te veel blur er omheen maar verder prima plaat.

IsaCalixa Duo Penotti :') Knap gedaan!!

Murthul Niet scherp inderdaad maar keep up the good work!

_Elke Niet echt een heel bijzonder plaatje maar prima gelukt. Volgende keer misschien iets lager proberen te schieten. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan op zo een moment.

WiancaR Mooie foto!! Hoe gaat het inmiddels nu met je??

PenS WAUW....top foto!!

it_is_me Goed gedaan voor een eerste RAW!!!! Ga zo door!!

S_imonee Ik zou daar ook blij mee zijn.....goeie foto!!!

horserider22 Mooi!!! Ik hou van die kleuren combinatie zo.....goeie foto!!

rosslover Prima foto hoor! Je kunt hem altijd nog wat op lichten in een bewerking.

HeavensLove Jammer dat het even snel snel moest.......Ik vind de compositie niet helemaal goed nog....misschien nog wat croppen of snijden hier en daar en iets meer aandacht voor de lijnen langs de benen en het lijf.

Gracezellaa Lekker duister deze foto.......Ik zou hem niet oplichten maar wel de takken in de opening weg halen.

Kimmetjee04 Leuk weer hoor!

NESCAFE Nice....ben je inmiddels al wat opgeknapt??

Sanne_com Ik hou niet van wereldbollen maar deze is erg mooi....mooie kleuren!!

XiiaaooNaa Aaahhwwww.....niets op aan te merken behalve dat ik val voor de hond.

billionache De hond staat er goed op!!! Wel een drukke achtergrond maar dat geef je zelf ook al aan.......Hij is mooi scherp en qua kleur vind ik hem ook erg goed geslaagd.

Dandy200 Ik vind hem vrij druk voor een foto met deze kleuren.

GerdjeHoran Hij heeft iets he? Ik vind hem aan de ene kant mooi maar aan de andere kant mis ik de scherpte-duidelijkheid.

Ingvild Niets aan toe te voegen, prima foto.

Bellatrix Hij maakt indruk maar ik vind hem wel wat krap en hij lijkt scheef.

Nefertarie Mooi....erg knap gedaan!!!!

marijepagter Prima gelukt op een grijze dag. Misschien nog iets oplichten en dat witte vlekje van het lijf poetsen.

binky Waanzinnig dat uitzicht daar :j Echt een goeie foto ook. Op flickr de maat 800 kiezen dan kan je hem wel hier plaatsen.

Suuszels Mooi!! Mooi rustig beeld om naar te kijken en waanzinnig mooie vieuw daar zeg!!

Astor Ik hou der van <3

crazy_horses Nu wil ik een ferrero -O- Krijg er trek van, mooie foto!!

monbyou Jammer van de deken....ook de compositie zou mijn keus niet helemaal zijn. Verder prima foto.

Sicayes Hoe heb je dat gedaan? Super tof zeg!!!

Killyenn Hij had van mij iets zachter gemogen maar verder prima foto.

ponyaddicted En toch heeft hij wel wat ook al vind je het zelf niet helemaal gelukt.

Ash_ Leuke foto....hij mag misschien nog iets lichter maar zo kan het eigenlijk ook best. De oogjes hadden nog wat scherper gemogen.

verography Helaas geen tip voor je.....mij lukt dit dus helemaal niet :')

Rianne_ Ik vind de takken niet storend......goeie foto.

Racheel Mooi kleurenspel daar!! Jammer dat het hart van de bloem net niet scherp is.

MZorro Te veel wazig en te weinig scherp naar mijn smaak. De kleuren vind ik dan wel weer aansprekend.

Kanzi Het is dat je het er bij hebt gezet anders had ik het nooit geraden :') ....is niet helemaal mijn ding.

Brechtjee Hier vind ik vooral de belichting erg goed gedaan!!!

sorsie Het lijkt of de scherpte helemaal bovenin zit en niet op hetgeen waarje het eerste naar kijkt. Wel mooie kleuren daar en prima bewerking!!

Marjoow Ik vind de bewerking erg mooi......de compositie vind ik wat minder.

Deetjeeuh Eigenwijs takje hihi.....kleuren, duidelijkheid, scherpte allemaal prima alleen het hele plaatje op zich vind ik niet echt spannend.

calice Prachtig <3

Jespri Ziet er gezellig uit!! Mooi ook hoe de ogen er op staan.

Asselruiter Jammer dat de linker kant van het lijfje een beetje weg valt in de achtergond, ik vind het verder echt wel een hele mooie foto!!!

Babel Wauw....tof zeg!!! Schitterende dieren zijn dat. Goeie foto ook!!!

Hanna_94 Wat jou stoort weet ik ook niet....wat ik wel zie is dat je hier scherp hebt gesteld op het linker oog terwijl het recht de dichtst bijzijnde is..........Ik vind het verder een prima foto.

Ylvy Die tong hahaha....erg leuk maar je had wel last van hard zonlicht zie ik.

LinSa Die toegevoegde zon kan ik niet echt vinden maar je foto is wel heel erg mooi!!!

Jacobeho Je zegt het zelf allemaal al.......leuk om te spelen met wat je hebt he? Ik kan daar soms ook uren en uren in blijven hangen.

tesseke Leuk bedacht en goed uitgewerkt!!!

LauraBloem De Labradoodle?? Mooie foto!! Scherp en goed contrast.

MyHu Jammer van die balen kuil op de achtergrond.

Iejoorr Niet spannend inderdaad maar toch prima voor een foto die even snel snel moet.

Agossie Ik vraag me af hoe je die de trap op hebt gekregen :') Jammer dat de benen er niet helemaal lekker op staan.

caaramel Leuk speelgoed he? :D Lekker door blijven schieten.

Jolijnn Erg aandoenlijk plaatje, jammer van de verloren scherpte.

_Patriciaa Schattig om naar te kijken maar ik mis ook weer scherpte hier. Erg mooi kleurenspel!!

jooproo Prima foto, niets op aan te merken.

Crazymel Ondanks de bokt upload kan je toch wel zien dat dit gewoon een goed scherpe foto is. Ik vind het hele plaatje iets liefs hebben....erg leuk!!

cathyenbeau Ik weet niet zo goed wat ik hier op kan zeggen. Ik moet met mijn ogen knijpen als ik er naar kijk......dus waanzinnig goed gedaan.

jilinda Mooie compositie maar ik weet niet goed wat ik zie......misschien te scherp? De verhouding van de kleuren en lichtval ten opzichte van de achtergrond klopt niet helemaal bij elkaar lijkt wel......of zie ik het verkeerd??

Bumblehorse Super schattig....de kleuren en het plaatje zelf de opstelling alles klopt.

Leonyr Ik vind dit wel mooi. Natuur in combi met smerige fabrieken en dreigende lucht met zachte zon.......mooi hoor!!!

joeluna Ik vind de verhouding wel kloppen maar hij is nog een beetje donker.

LOVESUSHI Dit vind ik niet zo een fijne foto......scherp gesteld op de achterpoten en verder te vaag.

k_m Niets aan toe te voegen...sfeervol plaatje!!

Fellow Prima foto weer....is deze uit de zelfde shoot als vorige week? Of vergis ik me en was dat iemand anders?? Ik meen de pony te herkennen.

Robin_Rikkie Met deze compositie lijkt de hond een reuze teckel met oneindig lang lijf :+

femmelz Dat lijntje mag wel inderdaad, verder heb ik niet zo veel met alleen maar oortjes tenzij je kan zien waar ze naartoe wijzen.

SuperLiesje Leuke foto zo.....en de bokt upload sucks big time!!!

Revanches Voor jou misschien geen hoogstandje maar ik vind het wel een prima foto! Het is nog niet altijd makkelijk meerdere mensen op een foto te krijgen dat het er ook nog eens leuk uit ziet. Hier heb je dan ook nog eens duidelijk dat ze hard aan het werk zijn.

JewEmm Ik had graag wat meer van dat mooie tuintje rechts onder gezien......mooie foto die de stad goed laat zien!!

En dan nu verder met week 6 alvast........

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 12:50

quartel schreef:
Agossie Ik vraag me af hoe je die de trap op hebt gekregen :') Jammer dat de benen er niet helemaal lekker op staan.

Was heel moeilijk!! Maar ze is in de studio terecht gekomen. _O-

Benen waren gewoon moeilijk erop te zetten, omdat mijn (huidige) achtergrond niet breed genoeg is. Eerlijk gezegd is dit even een "snel gekozen en bewerkte" foto. Week 6 is een foto uit dezelfde shoot.

Dank voor de feedback!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:17

Feedback week 6

glenstorm Respect!! Erg mooie foto!!

Mariett Hier vind ik vooral de gezichtsuitdrukking heel bijzonder......super mooie foto ook!!!

Revanches ooohhh ik word er blij van <3 Niks op aan te merken, echt een super mooie foto!!

k_m Mooi zeg!!! Na lang zoeken kan ik alleen vinden dat er geel glinster in de ogen zit.

Rianne_ Klein maar mega stoer!! Ik vind dat zulke leuke hondjes <3 De foto zelf vind ik wel iets flets aan doen.

verography Dat lijkt mij ook het meest geweldige van wonen op zo een plek....mooi weer gegeven!!

Sodeletuut Ik zie de kontt....en de manen.....apart en mooi dit.

binky Ik mis wat scherpte en vind de achtrergrond wat druk aan doen......Hij kijkt wel erg schattig.

PenS Leuk gedaan!! Ik zou hem zelf nog iets lichter maken en ik mis scherpte.....misschien door de upload??

Carolaaxxxx Ik vind de kleuren te veel...paard word te rood en ik mis ook hier de scherpte.

MarBri Erg mooi!! Niks aan te vinden verder voor mij.

billionache Jammer van de deken, die valt te erg op.....verder wel een erg goed geschoten foto!!

taarss Dieren doen nooit wat jij wilt :+ Het lijkt of hij overbelicht was op de sneeuw en daarna warmer gemaakt......Ik zou eens kijken wat hij doet als je hem koelen maakt.

SharonPlugge Jammer van dat halve oor.....Verder gewoon een prima foto.

hilly200 Dit vind ik nou humor......leuk gedaan!!!

Mb_foto Wat een snoetje <3 <3 iets te licht naar mijn smaak maar wel heeeeel erg lief dit!!

magda_90 Geen commentaar omdat ik geen klap verstand heb van analoog.

manonfleur Op zich een erg leuk idee.......ik zou alleen de tekst helemaal scherp willen zien en dan de lijnen wat vager.......maar ik heb makkelijk kletsen zonder ervaring hier in :+

Joysieee Prima foto alleen inderdaad dat touw.......ik zou het toch blijven proberen want dan gaat het een volgende keer alleen maar makkelijker.

elle108030 Nice.

Jespri Erg mooi!!! Niets aan toe te voegen......heel misschien ietsje minder contrast maar daar ben ik nog niet over uit :')

NESCAFE Heel apart zo met die lichtval en kleuren....ik hou er van...erg mooi!!

Marit TOP!!! +:)+

Ingvild Jammer van de scherpte.....verder een foto die wel mooi is maar ook een beetje standaard.

GerdjeHoran Door de lichtval wel heel erg mooi deze!!! Die voorste rand doet het hem denk ik.....Erg mooie foto!!!

Jessica_1998 Dieren blijven nooit doen wat wij willen.......Ik mis denk ik wat diepte in de fotos.

Dandy200 Je zou bijna zeggen te donker....maar toch ook weer niet.....Ik denk dan ook dat dat je foto zo siert.....mooi hoor!!!

Agossie Deze vind ik beter dan de vorige.......mooi hoor!! Jij sjouwt wat af met die dieren zo.....en dat doe ik je dan weer niet na :')

Poeh....dat waren heel wat feedback zo :')
Misschien toch beter als ik het gewoon een beetje beter bij ga houden.........pijn in mijn kont van het zitten op die stoel hier _O-
Ik zal zo even kijken of ik nou een foto geplaatst had al...........

Ik vind de fotos allemaal wel super vooruit gaan zo, erg leuk om te zien :j

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:21

Bedankt voor de feedback!
Hoe krijg ik meer diepte in de foto?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:25

Jessica_1998 schreef:
Bedankt voor de feedback!
Hoe krijg ik meer diepte in de foto?

Corrigeer me als ik het fout zeg maar voor zover mijn kennis gaat regel je dat met je F getal.....

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:29

Oh oke :p

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:37

Thanks voor de FB allen ! :wow: *\o/*

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:01

Thanks voor de feedback iedereen!

Week 6

Afbeelding

Ook deze week heb ik geen computer bij de hand, dus wederom een onbewerkte foto. Deze heb ik gisteren geschoten in Lissabon.

De afgelopen 2 weken heb ik zoveel gave foto's geschoten was, dat het moeilijk was om de mooiste te kiezen. Wellicht dat ik er voor week 7 nog 1 van mn vakantie post.

En alvast een leuk vooruitzicht: vanaf week 8 zit ik 3 maanden in Kenia! Ik hoop dan oOk hele gave foto's te kunnen maken.

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:41

Week 6, helaas een foto van een paar weekjes geleden. Druk druk druk

Afbeelding

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:41

Wat is iedereen goed bezig met feedback geven! +:)+ Heel erg bedankt allen!

Er komen weer allemaal prachtige foto's voorbij <3

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:18

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:29

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:29

Ik vind de 1ste leuker!

Week 6
Afbeelding

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:50

Iedereen bedankt voor de fb! Kan er goed inkomen en begrijp wat iedereen bedoeld :)

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:08

Haha, dat schiet lekker op. ;-) Ik denk er nog even over na.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:10

laurajoy15 schreef:

[ Afbeelding ]

Oooh wat een top foto! Super gaaf met die kleuren!

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:32

Week 6
AfbeeldingWeek 6 by equestrianmy, on Flickr
Deze foto is iets heel anders dan de foto's die ik normaal schiet, en ik vond het stiekem toch wel heel gaaf om zo bezig te zijn :D
Ik heb gekozen voor de zwart-wit omdat ik hem zo iets "mysterieuser" vond. Hij is bewust niet helemaal zwart-zwart en wit-wit. Dat vond ik er niet bij passen. Misschien dat ik vaker los ga laten van mijn normale paardje, hondje, bloemetje onderwerp :') Stiekem ben ik hier trots op :')
Hij is ietwat korrelig, maar dat komt denk ik door de hoge ISO.
Canon EOS 1100D, diafragma: f/5.6 ISO: 3200 Sluitertijd: 1/20 seconden. Lens: EF-S 18-55mm, 1:3.5-5.6 III Focal length: 47,0

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 17:01

Mijn week 6

Afbeelding

Het is toch deze geworden :-)

lens 50 mm
1/1000sec.
f/2,8
iso 100

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 17:52

Agossie schreef:
Mijn Week 6:

[ Afbeelding ]

De foto is van dezelfde shoot als de foto van vorige week, maar nu meer tijd gehad voor bewerken. Ongeveer 350 foto's gemaakt van 10 verschillende paarden. Wat een werk, maar wat een geweldige dag en ik ben superblij met het resultaat.

Heel mooi belicht Agossie! Mooie diepte er in +:)+

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 17:58

Marit schreef:
laurajoy15 schreef:

[ Afbeelding ]

Oooh wat een top foto! Super gaaf met die kleuren!

Aaah dankjewel! :o

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:23