Lipydo: Mooie foto! Misschien nog een tikkeltje lichter?
Iejoorr: - week 6: Mooie foto, maar jammer dat ie niet scherp is. - week 7: je idee spreekt me wel aan , maar kan het zijn dat de foto niet scherp is? (Of was dit de bedoeling? )
Jessica_1998
Geplaatst: 17-02-14 21:26
week 7:
even aangepast, ontdekte opeens photoshop elements 9 op de laptop een stuk beter zo!
Laatst bijgewerkt door Jessica_1998 op 17-02-14 21:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik baal ontzettend. Heb het de afgelopen week zo druk gehad.. Helemaal geen tijd gehad om voor mezelf te fotograferen. Wel een foto gepubliceerd van mijn stage in het dagblad van het noorden. Ik ben er niet helemaal tevreden over en daarom doe ik een andere die bij het leeuwarder courant terecht is gekomen. Volgens mij heb ik deze foto niet eerder geplaatst op bokt maar dat weet ik niet zo goed. Anders doe ik een andere foto!
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 17-02-14 22:55
Lipydo, whaauuuuww! Ik vind heel erg veel foto's hier prachtig, maar deze... Echt verliefd op de sfeer in de foto en het zachte licht!
Mijn week 7... Tja. Voldoet totaal niet aan de 'regels' van de portretfotografie, meer een experimentje. Maar het enige dat ik gemaakt en nabewerkt heb deze week helaas.
Oude doos foto . Heel druk met school, enige foto's die ik gemaakt heb deze week zijn met analoge camera en nog geen tijd gehad om in te scannen. Sorryyy.
Voor mij deze week weer even een oude foto. Het is niet een van mijn beste foto's maar toch wil ik deze foto doen als POTW omdat wij hem net hebben moeten laten inslapen en dit mijn meeste recente foto van hem is.