Before:

after:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MillyH schreef:Oke, ik ben benieuw of mensen foto's hebben van voor en na. Waar de foto's alleen zijn bewerkt in lightroom.
Ik wil wel een abonnement, maar heb niet echt een idee wat je er nog mee kan bereiken.
Dus het zou fijn zijn als iemand zo een voorbeeld zou hebben
Arantes schreef:MillyH schreef:Oke, ik ben benieuw of mensen foto's hebben van voor en na. Waar de foto's alleen zijn bewerkt in lightroom.
Ik wil wel een abonnement, maar heb niet echt een idee wat je er nog mee kan bereiken.
Je kan een proefabonnement van een maand nemen, dan kan je het zelf ook uittesten
Arantes schreef:MillyH schreef:Oke, ik ben benieuw of mensen foto's hebben van voor en na. Waar de foto's alleen zijn bewerkt in lightroom.
Je kan een proefabonnement van een maand nemen, dan kan je het zelf ook uittesten
MillyH schreef:Oke, ik ben benieuw of mensen foto's hebben van voor en na. Waar de foto's alleen zijn bewerkt in lightroom.
YentlShots schreef:Ik zou prima tevreden zijn hoor! Ik zou hem zelf nog gaver vinden met wat meer fairytale sfeertje erin zegmaar, maar dat is een kwestie van smaak en wat je zelf wilt!
Heb er weer eentje, foto van een paar jaar terug, even met mijn Lightroom skills (ahum) nu bewerkt. Je moet ervan houden, en ik vind dit soort bewerkingen op zijn tijd heel gaaf. Wil hem misschien op zwartwit uit gaan printen.
[ [url=m/xyJc4d.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CuivBa.png]Afbeelding[/url] ]
MillyH schreef:Arantes schreef:
Heb ik gehad, ik kon alleen maar foto's laten indelen?