[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindatjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:32

Bedankt voor jullie taxaties. Altijd fijn om de meningen van anderen te horen :j
Ik moet echt nog flink oefenen met mijn nieuwe camera, ik moet nu nog vaak naar de knopjes zoeken waardoor ik soms net dat leuke moment mis of teveel met de instellingen bezig ben ipv de juiste compositie. Compositie vind ik overigens ook het moeilijkste aan fotografie :(

Gianti: de stijl van de eerste foto zou ik zo 80 euro waard vinden, de andere twee iets minder, rond de 50. Allemaal mooie kwaliteit, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat echt uit naar de eerste. De scherpte is ook goed voor elkaar.

Strasshorse: super stijl en composities alleen jammer dat de luchten bij de tulpenfoto's wat flets zijn. 50 euro.

Murosch: het idee is goed, scherpte zou iets beter kunnen (of heb je problemen met het uploaden?) en hier en daar ook je kleurgebruik. 15 tot 20 euro.

Fem: wauw die eerste foto is gaaf! De andere foto's vind ik ook allemaal professioneel gemaakt! 75 euro

luna1604: voor een beginner vind ik de eerste foto wel creatief! Verder nog even lekker oefenen en dan komt het vast goed!

xMartJuH: De composities zijn erg goed! foto 1 vind ik wat bleek en foto 2 en 3 juist te donker. Met de juiste belichting zou ik er 50 euro voor geven.

amyblub: leuke foto's maar helaas nog niet de wauwfactor, al zijn ze ook niet slecht hoor. 25 euro.

GerdjeHoran: ik volgde dit topic al van tijd tot tijd (zonder reageren) en zie jou echt groeien! 60 euro! Al zou ik wel nog een beetje op de belichting van de gezichten van de mensen letten, die lijken me iets te flets.

CoonArt

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 19:09

Kansje wagen maar weer...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mét gevaar voor eigen leven en ook nog eens in het broedseizoen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:13

HorseyDude schreef:
Kansje wagen maar weer...

[ [url=m/b5IQF9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Bz3Fqb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c6XiR0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OkelHD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mét gevaar voor eigen leven en ook nog eens in het broedseizoen!

Misschien wel zo netjes om anderen ook te taxeren?

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:46

Pagina 90:
Gianti: Wow wat prachting, ik ben echt fan van je werk. Ik zou toch al snel 90 euro of meer vragen want dat zijn je foto’s zeker waard.
Strasshorse: 40 euro, ik mis nog wat speling maar het zijn wel hele mooie foto’s
Murosch: Mooie foto’s, ik mis alleen wat diepte. Ik zou toch nog 30 euro vragen!
Fem: Hele mooie foto’s, ik zou 50 euro vragen
Luna1604: Ik zou hier geen geld voor geven, het zijn op zich goede foto’s maar ik mis wat scherpte.
Xmartjuh: Ik weet niet waarom maar het spreek mij niet echt aan, maar ik vind het wel 30 euro waard.
Gerdjehoran: Ik vind vooral de eerste foto prachtig! Ik zou 50 euro vragen.

Pagina 91:
Horseydude: Ik vind je foto’s donker en onscherp, ik zou er daarom niks voor geven.

Ik ben hard bezig geweest met de kritiek die jullie hebben gegeven. Ik durf dan ook wel te zeggen dat ik de laatste tijd best veel vooruit ben gegaan! Mijn foto's zijn nu minder donker, scherper en de kleur balans is wat beter :) Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 11:45

Ik zie trouwens dat het uploaden de kwaliteit heeft verminderd, ze zijn origineel echt haar scherp!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 11:46

mie123gie schreef:
Ik zie trouwens dat het uploaden de kwaliteit heeft verminderd, ze zijn origineel echt haar scherp!

Misschien dan toch even ergens anders uploaden.. Want dat was mijn eerste indruk; allemaal niet scherp...

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 11:50

Fem schreef:
mie123gie schreef:

Misschien dan toch even ergens anders uploaden.. Want dat was mijn eerste indruk; allemaal niet scherp...

Ik ben op het moment op locatie voor een andere shoot dus ik kan ze nu helaas niet opnieuw uploaden :(

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 12:02

mie123gie schreef:
Fem schreef:

Ik ben op het moment op locatie voor een andere shoot dus ik kan ze nu helaas niet opnieuw uploaden :(

Dan vermoed ik dat je niet eerlijk getaxeerd gaat worden..
Aangezien mensen hier taxeren op de foto's die ze zien... en die we hier zien zijn helaas niet zo'n beste kwaliteit..

Je kunt ze vanavond of morgen toch nogmaals ergens anders uploaden en hier opnieuw plaatsen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 20:28

Ik doe ook weer eens mee! Ik ben absoluut niet goed in taxeren, maar ik zal wel alles toelichten qua mening.

Gianti: Ik vind je foto's heel gaaf! Ze zijn niet zo standaard en heel helder! Top! 80,- toch zeker.
Strasshorse: Ik vind de foto's een beetje koud tonen, maar voor de rest vind ik het erg mooie foto's. Met 30 euro zit je wel goed denk ik.
Murosch: Jammer dat de eerste foto niet zo scherp toont. Ik vind de rest van de foto's leuke plaatjes, maar niet heel erg bijzonder. Ik zou er 20 euro voor geven.
Fem: Ik vind ze prachtig! 50,-
Luna1604: Ik vind de tweede foto mooi, maar de rest trekt me niet echt. 5 euro.
xMarTJuh: Mooie, scherpe foto's! Helemaal mijn smaak. 30 euro.
GerdjeHoran: Sommige foto's zien er een beetje flets uit, maar bij jouw foto's vind ik dat juist wel wat hebben. Mooi! Ook voor jou zestig euro.
HorseyDude: Ik vind je foto's een beetje te donker en ook de composities trekken me niet. Ik zou er nog niets voor vragen, maar lekker door oefenen! Je wordt steeds beter!
mie123gie: De foto van de hond en de tweede foto vind ik mooi, maar de derde en vierde vind ik minder. Ik weet niet zo goed hoeveel ik zou geven om eerlijk te zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De laatste twee komen helaas van facebook af, gezien het origineel niet op deze computer staat. De kwaliteit daarvan is dus wel wat slechter. Ik denk zelf niet dat de foto's iets waard zijn, maar ik ben toch wel nieuwsgierig! :)

Edit: Ik zie nu ook dat ze wel heel klein zijn... Oeps... Ik hoop dat ze toch te beoordelen zijn! Ik krijg ze niet groter... (Enkel enorm groot, maar dat is ook weer niet de bedoeling :+ De kwaliteit is te vergelijken met de twee bovenste)

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 16:26

Nou ook ik ben zeer benieuwd!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 16:32

Stephanie_86 schreef:
Nou ook ik ben zeer benieuwd!!
*foto*
*foto*
*foto*

Misschien wel zo netjes om eerst anderen te taxeren? :)

Ik heb geen nieuw beeldmateriaal, maar vind het wel leuk om anderen te taxeren, dus zal er straks of morgen weer eens voor zitten.

Lindatjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:07

HorseyDude: De foto's zijn qua belichting en compositie nog niet echt interessant om geld voor te vragen. Wel heel erg leuk om ze goed op de foto te krijgen, zijn mooie beestjes :j

mie123gie: de eerste foto mist scherpte, de laatste 2 erg flets in het gezicht. Ik zou er nu nog niks voor geven helaas.

_Sillebil: de foto van de kat lijkt voor de ogen scherpgesteld, dat is erg jammer.
De papegaai vind ik beter gelukt qua scherpte maar de achtergrond werkt storend. De kleine plaatjes vind ik lastiger te beoordelen. Ik zou nog even door oefenen denk ik.

Stephanie_86: jammer dat de paarden niet helemaal scherp zijn! de strandfoto vind ik beter gelukt! 10 euro.

De rest heb ik vorige week zonder nieuw beeldmateriaal toe te voegen getaxeerd, waren veel mooie platen bij!!

Ik heb deze week tijdens de zwemles van mijn zoon zijn vriendje gefotografeerd:

AfbeeldingIMG_0994 by Lindatjuhhh, on Flickr

AfbeeldingIMG_0995abc by Lindatjuhhh, on Flickr

AfbeeldingIMG_0986 by Lindatjuhhh, on Flickr

AfbeeldingIMG_0964 by Lindatjuhhh, on Flickr

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 14:44

Mijn taxatie van vorige keer staat op pagina 88! Toen had ik geen foto's, maar nu wel. Schiet me niet dood dat ik nu eventjes niet ga taxeren, na mijn examens doe ik iedereen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 15:13

Ik zal deze pagina even taxeren, mensen bedenk dat ik wel een ander beeld heb over of ik iets over heb voor foto's of niet als fotograaf zijnde :P

HorseyDude: Het zijn leuke foto's en je gaat vooruit, maar ik zou hier nog niks voor betalen. Foto's zijn te donker en niet echt bijzondere composities.

mie123gie: Het begin is er, maar je hebt duidelijk nog wel een hoop te leren. De eerste foto zou je met photoshop nog een boost kunnen geven, maar het lijkt alsof de hond niet scherp is. Tweede foto lijkt mij ook onscherp, derde en vierde foto zijn leuk, maar springen er nog niet uit. Als ik jou was zou ik even lekker op ontdekking gaan. Een beetje online fotografen portfolio's bekijken en een beetje online tutorials (op youtube bijv) gaan volgen betreft bewerking. Een beetje inspiratie opdoen en kijken hoe andere het doen :) Ik zou nu nog niks voor je betalen. Eerst jezelf ontwikkelen voor je jezelf kan verkopen. Je moet een beetje een stabiele kwaliteit kunnen leveren.

_Sillebil: De eerste foto's zijn erg leuk! Technisch in orde en mooie kleuren. Máár de andere twee foto's verpesten het beeld weer helaas doordat die kwalitatief duidelijk minder zijn. Máár je hebt een goede basis en je hebt er wel het oog voor. Hoewel dit nog wel huis tuin en keuken kiekjes zijn kan je van hieruit heel goed een portfolio gaan opbouwen en van daaruit weer verder naar betaalde fotoreportage's. Met portfolio opbouw kan je prima je reiskosten en een kleine vergoeding vragen. Ook voor jou geld, ga een beetje op onderzoek betreffend portfolio's van andere fotografen en probeer daar een beetje van te leren.

Stephanie_86: De foto's zijn onscherp, krap en scheef genomen. Verder ook vanuit een verkeerde positie. Bij dieren is het belangrijk dat je zorgt voor een korte sluitertijd en een compositie waar het dier het gunstigst naar voren komt. Dit is bijna altijd liggend of zittend. Je logo is verder veel te overheersend en verpest het beeld. Ook voor jou geld, ga eens een aantal portfolio's van fotografen bekijken en kijk naar wat jij wilt bereiken, dan weet je een beetje waar je op kan letten. Let erop dat horizonnen recht zijn, zeker als het gaat om het strand! Ik zou hier dus geen geld voor over hebben, eerst nog een hoop oefenen, van daaruit een portfolio opbouwen en daarna eventueel kijken of je potentiële klanten een rechte lijn aan kwaliteit kan bieden.

Lindatjuhhh: Mooie foto's en van goede kwaliteit en leuke composities. Ik zou dit taxeren op ongeveer 50/60 euro excl reiskosten. Maar zorg wel voor een gevarieerde selectie met verschillende plekken en houdingen.

xTitanic: Heerlijke foto's :D Al zijn ze qua kleur niet helemaal mijn smaak maar je maakt prachtige foto's en je bent het afgelopen jaar echt ontzettend vooruit gegaan! 60 euro excl reiskosten vind ik een nette prijs, minimaal!

Ik plaats ook maar weer eens. Dit zijn een paar foto's van dit jaar, niet zo heel veel gefotografeerd:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:29

HorseyDude: vind de foto's erg donker en ook niet zo fijn uitgesneden. Ook zijn de foto's niet scherp. Gewoon leuke "kiekjes". Zou er dus nog niets voor geven.

Mie123gie: de sfeer bij de hond vind ik wel fijn en mooi, bij de andere foto's krijg ik niet echt t "wow" gevoel bij, ook lijken de foto's niet helemaal scherp. Wel al een goed begin, maar zou er nog niet echt geld voor geven.

_Sillebil: vind ze t eigenlijk allemaal net niet. Uitsnedes vind ik veel te krap en mis ook kleur in de foto's. Zou er nu ook nog niets voor geven.

Stephanie_86: foto's zijn wel op t goede moment genomen, maar van de paarden allebei niet scherp (te lange sluitertijd). Ook jammer dat de staart bij de eerste er stukje afvalt. De laatste vind ik wel erg mooi gelukt! Alleen t idee dat de horizon niet recht is? Voor de paarden zou ik niets geven nog, maar zoals de zonsondergang 10/15 euro.

Lindatjuhhh: hele mooie foto's met interessante compositie en uitsnedes! Hele mooie kleuren ook. Ik zou er zo'n 50/60 euro voor geven.

xTitanic: mooie foto's en heel mooi scherp! Warme zomerse kleuren en ook de zwart wit is mooi gekozen! Ik zou er zo'n 50/60 euro voor geven.

Lifaya: wauw, hele mooie, super scherpe foto's! Mooie kleuren, perfecte composities. Ik zou er 80/90 euro voor geven, misschien wel meer overigens!

Zelf ook maar eens een poging doen, fotografeer pas 3 weken en zo lang heb ik dus ook pas mijn camera... Maar vind t toch wel interessant. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 00:03

Ik vraag wel wat meer dan 80/90 euro :p

Quir, nette foto's , goede kwaliteit en mooie kleuren. Zeker netjes voor iemand die 3 weken fotografeerd Wel zou ik eerst nog even een portfolio opbouwen om een goed beeld te geven van wat je als (betaald) fotograaf te bieden hebt voor je er echt geld voor gaat vragen :) maar denk dat je daarna wel rond de 40 kan beginnen.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 10:15

Dat had ik nog niet verwacht hihi.

Mag ik vragen hoeveel je vraagt? Want ik heb er eerlijk gezegd dus nog geen idee of verstand van. Voor mij ook weer een leer momentje namelijk. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 10:18

Ik hang al jaren op de 120 euro. Maar ik fotografeer nu bijna niet meer helaas.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 10:32

lifaya schreef:
Ik hang al jaren op de 120 euro. Maar ik fotografeer nu bijna niet meer helaas.

Eerlijk gezegd als ik de 2e en 3e foto zo zie, zou ik zelf geen 120 euro voor neer willen leggen. :o

De eerste foto vind ik 100 keer beter. Mooi van kleur en detail. Net als de eerste arabier. Paard staat mooi, compositie en achtergrond ook erg mooi.

Bij de 2e en 3e mis ik dat. En zou dan snel afhaken als ik dat zie bij iemand van 100+ euro. Als je snapt wat ik bedoel. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 10:41

Ik heb die zwarte erbij gedaan om te laten zien wat de kwaliteit is met bewolkt weer. Want ook dan moet je als fotograaf gewoon kunnen fotograferen bij betaalde reportages. Ik weet niet hoe jij dat doet met een zwart paard en bewolking op het strand maar detail is dan vrijwel onmogelijk ;) maar ik zal die foto niet in mijn portfolio zetten. de tweede vind ik persoonlijk de belichting echt mooi van de zijkant, wat een smaak kwestie is. Foto is gewoon gedetaileerd. daarbij... even voor de heads up... geen van de paarden lopen los in deze foto's.

Als jij het geld er niet voor over hebt, prima :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 10:45

Waarom zet je in taxatie topic als je toch weer woord op hebt :o

Ik ben in oeder geval blij en enorm verbaasd met mijn taxaties :o <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 10:51

Ik heb geen weerwoord, ik onderbouw waarom die daar tussen staan. Ik had ook mijn mooiste portfolio materiaal neer kunnen planten maar dat geeft niet altijd een realistisch beeld. Ik heb dit jaar 5 shoots gedaan en 1 reis, waarvan 2 betaald. Die betaalde reportages waren helaas op een erg wisselvallig bewolkt dag maar ik wou enkel iets van dit jaar plaatsen dus ja dan zit er een bewolkte tussen ;) en bewolking in combinatie met een zwart paard is gewoon een moeilijk iets.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 12:00

Aangezien mijn laatste post ongeveer 10 pagina's geleden was ga ik daar niet beginnen _O- Dus ben begonnen op pagina 87

Pagina 87
mzara : Ik zou denk ik 5-10 euro geven. Zeker bij de paarden foto vind ik het geen mooie uitsnede. De andere 2 vind ik wel leuk.
Louka69 : Ik vind eerlijk gezegd de foto's allemaal wat aan de lichte kant. Verder bij de laatste foto, die vind ik echt te licht en je bent een stukje vergeten weg te werken bij het bit. 10 euro.
HorseyDude: De eerste foto vind ik te donker. De composities vind ik ook niet geweldig. Ik zou nog niks vragen.
mie123gie: Ik vind de composities niet heel bijzonder en sommige foto's wat donker. 5-10 euro.

Pagina 88
Joysieee: De eerste foto spreekt mij niet heel erg aan qua positie van het paard. Maar de rest van de foto's zijn echt prachtig 40-50 euro
Naomi_King: 15-20 euro
Joy_Mennings: Lijkt alsof de horizon van de laatste foto niet helemaal recht is. 10-15 euro
Murosch: Mis hier en daar nog wat scherpte maar composities spreken me opzich wel aan. 15-20 euro
Desiree_2001: 10 euro
marijepagter: Mooie scherpe foto's! 15-20

Pagina 89
Brenda_85: Echt mooie foto's! Die tweede is onwijs schattig. 50 euro
anne_joy: De eerste 2 foto's spreken mij het meest aan 20 euro
matedor: De laatste foto mist helaas scherpte verder vind ik het wel mooie kleuren in de andere foto's. 25 euro
joeluna: Mooie foto's! 25-30 euro
GerdjeHoran: Vooral die mensen foto vind ik mooi 30 euro
horserider22: Leuke foto's 20 euro
Ushanka: Laatste foto vind ik het minst mooi. De rest vind ik echt super, vooral de eerste. 60 euro
Joy_Mennings: Erg mooie foto;s 25 euro.
Lindatjuhhh: Vooral de eerste vind ik echt mooi! 35 euro

Pagina 90
Gianti: Prachtige fotos die laatste <3 60 euro
Strasshorse: Ik heb wel eens betere foto's van je gezien. Ik vind de composities eerlijk gezegd niet zo. 25 euro
Murosch: Vind de eerste foto niet scherp, wel een leuk idee! 10-15
Fem: Mooie scherpe foto's ! 60 euro
luna1604: Zou er persoonlijk nog geen geld voor geven.
xMartJuH: Mooie foto's! 30-40 euro.
amyblub: Vind ze een heel klein beetje aan de fletse kant. 15-20
GerdjeHoran: Echt mooie foto's vooral die eerste honden foto vind ik erg mooi! 50-60

Pagina 91
mie123gie: Zou er niks voor geven, foto's zijn niet scherp vooral de eerste niet en de composities spreken mij niet aan hier.
_Sillebil: Leuke foto's! 20 euro
Lindatjuhhh: Mooie scherpe foto's 60 euro
xTitanic: Compositie van de eerste vind ik eigenlijk net niet. Had persoonlijk er nog een stukje meer kont afgehaald. Verder echt mooie kleuren 70 euro
lifaya: Eerste foto vind ik echt mooi. 2e spreekt me niet aan, kan niet vertellen waarom niet. Maar voor mijn gevoel is het gewoon net niet. De foto's van de arabier vind ik allemaal wel heel erg mooi 70 euro.
Quir: Op de eerste foto heeft het paard een hele rare kleur? Andere foto's vind ik wel mooi! 20 euro

Ik heb puur gekeken naar wat ik er voor zou geven.

Nu wat foto's van mijn kant.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 13:38

Love_Mandy: hihi wist wel dat mijn merrie raar van kleur is, maar zo is ze toch wel van kleur (misschien iets lichter/witter). Hier op de foto is ze ook wel wat vies en stoffig, foto is ook wat donker omdat ze anders telkens zo overbelicht was. Vind schimmels erg moeilijk. :=

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 16:50

Pagina 90:
Gianti: mooie scherpe foto’s! je kleuren zijn mooi en de foto’s spreken heel erg aan! 70 euro
Strasshorse: mooie foto’s en mooie kleuren! 40 euro
Murosch: leuke foto’s! leuke speelse composities maar ik mis scherpte ope een aantal foto’s. 15 euro
Fem: mooie schepre foto’s! 25 euro
Luna1604: leuke foto’s maar probeer wat te spelen met de composities en de scherpte. Ik zal er nu nog niks voor vragen.
xMartJuH: ik vind je eerste foto heel mooi maar de kleuren spreken mij niet helemaal aan. 15 euro
amyblub: mooie composities! En ik vind je kleuren ook mooi! 20 euro
GerdjeHoran: ik vind je eerste foto heel flets, de twede foto mog iets meer kleur hebben maar de andere foto’s vind ik heel mooi! 20 euro voor de andere foto’s.

Pagina 91:
HorseyDude: de foto’s zijn onscherp en missen veel kleur, nog even dooroeffenen!
Mie123gie: je foto’s lijken niet scherp en de composities spreken mij ook niet helemaal aan. (ik zie dat het uploaden niet goed is gegaan?) ik weet niet hoe de foto’s er in het echt uitzien maar voor deze foto’s zal ik 5/10 euro geven
_Sillebil: probeer te werken aan de composities en scherpte van de foto’s. de papagaai spreekt mij wel erg aan! Maar probeer op je achtergrond te letten
Stephanie_86: de paardenfoto’s zijn onscherp van kleur, hier zal ik niks voor vragen. De strandfoto is wel mooi!
Lindatjuhhh: hele mooie kwaliteit foto’s! zal ik zo 50 euro voor geven
xTitanic: ik vind je composities en kleuren erg mooi! Ook mooie scherpe foto’s 40 euro
lifaya: ik vind je eerste foto echt ontzettend gaaf! De compositie van de 2e en 3e foto vind ik zelf minder mooi. De foto’s van het witte paard heeft wel weer mooie composities en kleuren! 70 euro, even het topic doorgelezen. Ik vind het mooi dat je ook werk plaatst wat niet het beste is want niet elke shoot heeft de juiste omstandigheden! En je geeft mooi uitgebreid commentaar top!
Quir: leuke foto’s! mooie composities en je foto’s zijn mooi scherp! 25 euro
Love_Mandy: de foto’s met de paarden lijken niet allemaal even scherp te zijn, probeer hier op te letten. Verder vind ik je composities wel mooi! De hond is vergeleken de paarden wel scherper lijkt het. 15 euro

Een aantal van mijn foto’s van de laatste paar weken! Ik ben iets meer gaan spelen met kleuren en composities, niet alles is super gelukt zoals ik het wil maar een leerproces hoort er ook bij om beter te worden!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding