Ik moet echt nog flink oefenen met mijn nieuwe camera, ik moet nu nog vaak naar de knopjes zoeken waardoor ik soms net dat leuke moment mis of teveel met de instellingen bezig ben ipv de juiste compositie. Compositie vind ik overigens ook het moeilijkste aan fotografie

Gianti: de stijl van de eerste foto zou ik zo 80 euro waard vinden, de andere twee iets minder, rond de 50. Allemaal mooie kwaliteit, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat echt uit naar de eerste. De scherpte is ook goed voor elkaar.
Strasshorse: super stijl en composities alleen jammer dat de luchten bij de tulpenfoto's wat flets zijn. 50 euro.
Murosch: het idee is goed, scherpte zou iets beter kunnen (of heb je problemen met het uploaden?) en hier en daar ook je kleurgebruik. 15 tot 20 euro.
Fem: wauw die eerste foto is gaaf! De andere foto's vind ik ook allemaal professioneel gemaakt! 75 euro
luna1604: voor een beginner vind ik de eerste foto wel creatief! Verder nog even lekker oefenen en dan komt het vast goed!
xMartJuH: De composities zijn erg goed! foto 1 vind ik wat bleek en foto 2 en 3 juist te donker. Met de juiste belichting zou ik er 50 euro voor geven.
amyblub: leuke foto's maar helaas nog niet de wauwfactor, al zijn ze ook niet slecht hoor. 25 euro.
GerdjeHoran: ik volgde dit topic al van tijd tot tijd (zonder reageren) en zie jou echt groeien! 60 euro! Al zou ik wel nog een beetje op de belichting van de gezichten van de mensen letten, die lijken me iets te flets.