Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 56.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ensueno

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 56.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:10

hier mijn thema bewerking:
Afbeelding
eigen opmerking: hij is een beetje donker... en het moet let's zijn.. Bloos

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:22

@ Smeej: Leuk gedaan, lekker simpel gehouden Knipoog
@ Femke_Harley: heer erg leuk! Leuk ook dat hartje, achtergrond ook super
@ Lieske_: Wel leuk gedaan, alleen ik zou savasj zonder dat randje er om heen daar geplaatst
@ Sanchowtju: Leuk, alleen ik vind persoonlijk dat savasj nu zo nep lijkt
@ DramaQueen_: Leuk gedaan, alleen zou ik de manen anders doen
@ Talietjuh:Leuk alleen zou ik randje anders doen
@ karabel:Leuk met die dolfijnen, alleen zou ik lettertype anders doen@
@ Janique: Mooi! leuke sfeer en Savasj is mooi gedaan
@ Fladdelover: Leuk gedaan, inderdaad paar typfoutjes, ik had leiver gezien als de afbeelding wat lichter was, het is nu zo donker Knipoog

Doei!

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:32

Hier is mijn thema bewerking:

Afbeelding

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:38

oeps... zie een beetje te laat dat het een ruin is...
een ruin met een bloemetje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:51

jaimyliefje: heel er mooi! de letters mogen wel wat duidelijker
princeamos:op het randje, hartje enzo na mooi gedaan
jamila_f:mooi!!
x_marr ook mooi
tinkerloosmooi
smeeiheel erg mooi!!
femke-holeyop de vierkantjes na ook mooi
lieskeniet zo mooi, te simpel, paard staat niet mooi in middelpunt
dramaqueenhet randje doet me aan een rouwkaart denken Bloos voor de rest wel mooi, vooral de manen heb je leuk gedaan
harabelgrappig hij kijkt vrolijk naar de dolfijnen zo, het water had iets mooier gekund bij zijn buik
jamicusmooi
fladderloverecht zomers!
roytheboygrappig dat andere paard erbij, het paard lijkt een beetje op een pony die ik ken april heet ze.

lisetje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:23

en hier is mijn thema bewerking

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:55

ook mooi! weer een hele mooie waar ik geen comentaar op kan bedenken

Juultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:46

Afbeelding

Dit is die van mij

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 16:02

smeetjoew
Ik vind em érg goed gelukt, en ook érg origineel!
Z'n hoofd heb je érg netjes gedaan, alleen je kunt toch wel goed zien dat je gestempeld [?] hebt ij z'n kont bij dat donkere stukje.
Ik vind de achtergrond ook érg leuk en lettertype+tekst ook.

Norway_girl
Ik vind de achtergrond leuk, savasj is netjes uitgeknipt en die manen staan em sexy.
Ik vind alleen die sigaret niet leuk, vind het nou niet speciaal bij de zomer passen.

Jaimyliefje
Ik vind de achtergrond erg mooi, dat de achtergrond zo donker is vind ik ook mooi, lettertype+tekst vind ik ook leuk. Alleen toch vind ik het jammer dat Savasj zó donker is dat z'n oog wegvalt.

PrinceAmos
Ik vind achtergrond het leukst. Nagelbijten / Gniffelen
Savasj kan veel netter uitgeknipt worden, of desnoods met het druppeltje er langs.
Ik vind lettertype te simpel, en je taalfout stoort ook.

Jamila_F
Ik vind het allemaal een leuk idee, alleen naar mijn idee is het nu iets te druk, omdat mijn aandacht eerder getrokken word naar dat meisje op t strand omdat zij meer opvalt dan Savasj.

x_Marr
Niks aan op te merken! Ik vind hem écht erg leuk, achtergrond, in het water, de tekst linksonder, het vliegtuig, leukleukleuk! Haha!

Tinkerloos
Het deel bij z'n halster heb je keurig weggewerkt, Savasj is verder ook netjes uitgeknipt, alleen vind ik die achtergrond nu wel erg standaard worden aangezien 2/3 die gebruikt, dat vind ik jammer.

SmeeJ
Wauw! Nog een favoriet.
De achtergrond, geweldig, hoe savasj erin is verwerkt, geweldig, lettertype, geweldig, dat bewegende vlindertje, GEWELDIG Haha! Nagelbijten / Gniffelen

femke_harley
Wéér zo'n achtergrond die ik hier tig keer tegenkom, jammer.
Ik vind hem verder wat simpel, en vind die blokjes erdoorheen niet zo leuk.

Lieske_
Waarom heb je savasj niet uitgeknipt en in je achtergrond geplakt?
Enne, die boom oid doet me nou niet echt aan zomer denken, eerder aan de herfst en winter.

Sanchowtju
Ik vind hem weer erg mooi gelukt, alleen vind ik het effect dat je hebt toegevoegd op Savasj niet zo leuk meer omdat je die ook op je vrije bewerking had.
Verder vind ik de vergelijking van zomer en lente erg leuk, en ook hoe je het op elkaar heb laten overlopen.

Like_peres
Ik vind Savasj netjes uitgeknipt, ook wel leuke achtergrond, jammer dat Savasj er 2 keer instaat.

DramaQueen_
Ik vind z'n manen nogal slordig.
De streep bovenaan in het zwart wit met die tekst en vogel vind ik erg leuk. Z'n kleur halster vind ik ook stoer en je hebt dat onderste stukje bij z'n halster ook goed weggewerkt.

Talietjuh
Ik vind hem erg saai, klein ook.
Hij is wel netjes uitgeknipt, vind alleen de kader echt niet mooi.

karabel
Ik vind het dolfijnen idee erg leuk, als je Savasj wat netter in het water had verwerkt was ie nog mooier geweest.

janique
Weer een mooie bewerking!
Savasj is netjes uitgeknipt, halster netjes weggewerkt, vind de teksten+ lettertypes ook super.
Kleur van de achtergrond vind ik ook erg mooi.

fladdelover
Ik vind hem erg leuk!
Net of het in een krantje staat ofzo, haha.
Die bloem staat em erg schatig, vind de tekst+lettertypes ook leuk, jammer dattie zo klein is.

RoyTheBoy
Ik vind het idee erg leuk met een ander paard.
De teskt is ook leuk, alleen vind ik de kader er wat slordig bij staan.

lisetje83
Ik vind hem wat te druk.
De achtergrond vind ik niét mooi, die heb je ook standaard op je computer trouwens.
Savasj is wel netjes uitgeknipt en z'n halster netjes weggewerkt.
Vind de kader eromheen ook te druk.

Juultjes
Wat heb het met zomer te maken?
Vind hem niet netjes, achtergrond te druk.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 16:07

Hier alvast wat comment:

Thissi: Leuke achtergrond, mooi lettertype zo met het vervaagde, jammer van de spelfouten.

WiskyBokjes: Leuk idee, uitwerking wat minder lettertype te opvallend.

Linn: Leuke met die ketting! Jammer dat je het halster niet hebt weggewerkt en de kleur van Savasj vind ik niet mooi bij de achtergrond.

Smeetjoew: Leuk idee, maar uitwerking iets minder. Inkleuren van Savasj is niet zo mooi gedaan, het was mooier geweest als je dit net zo strak had gedaan als de vectortekening van de achtergrond.

Norway_Girl: Vind de manen niet mooi gedaan, verder wel hartstikke leuk!

Jaimyliefje: Mooie achtergrond, Savasj vind ik in verhouding wel te donker.

PrinceAmos: Leuke achtergrond, knippen had wel beter gekund, Vind het roze om de letters alleen wel storend.

Jamila_F: Manenz ijn niet zo mooi gedaan, verder wel super

X-Marr: Leuk, jammer vh halster. De letters in het water zijn supermooi.

Tinkerloos: Voorpluk ivnd ik niet helemaal mooi, wel een super achtergrond Ja

Smeej: Mooi gedaan, de manen zijn minder mooi en ik vind het niet zo origineel dat deze ook in het water is geplatst.

Femke_harley: Mooi jammer van het halster.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:22

@ [b ]lisetje83 [/b]
Hmm,, halster mooi weggewerkt, die bloemetjes vind ik veelste druk.. Bloos

@ Juultjes
Zie er niet echt zomer in Bloos , vind het lettertype ook niet iets..

Juultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:37

@ Juultjes
Zie er niet echt zomer in Bloos , vind het lettertype ook niet iets..[/quote]

Moest er dan zomer in? had ik nergens zien staan...?

Sorry Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:50

Juultjes schreef:
@ Juultjes
Zie er niet echt zomer in Bloos , vind het lettertype ook niet iets..

Moest er dan zomer in? had ik nergens zien staan...?

Sorry Knipoog[/quote]

Het thema is zomer lijkt me dan van wel he..

Jamila_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:01

DramaQueen_: Mooi bewerkt, leuke achtergrond alleen had ik de kader waar de tekst instaat iets meer doorzichtig gemaakt..
Talietjuh: Ik vind niet dat hij echt aan zomer doet denken. Je bent ook het stukje onder het halster vergeten..Wel mooie achtergrond..
Karabel: Leuke bewerking. Maar ik zou het paard meer middenin het water gezet hebben zodat het lijkt of de dolfijnen er meer overspringen.. En ik had de tekst een ander kleurtje gegeven..
Janique: Leuke achtergrond, halster en zand is mooi weggewerkt. Leuke tekst, maar het stoort me lichtjes dat het paard overbelicht is.
Fladdelover: Leuke bewerking, ik stem ook in met jouw eigen commentaar. De bloem vind ik origineel.. Spijtig dat de foto zo klein is.
RoyTheBoy: Hihi, leuk idee, héél origineel. Leuk lettertype ook, ik zou alleen nog even met het druppeltje lang de manen zijn geweest.
lisetje83: Leuk, maar ik vind hem te druk. Ook een ander lettertype zou beter zijn geweest.
Juultjes: ik snap niet echt het verband met de zomer erin..En ik vind dat groen niet goed gekozen op het rode..

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:52

jammer dat je geen verbeterde versie mag plaatsen Verdrietig
want ik heb zn oog weer tevoorschijn getoverd Lachen
ben het met jullie zeker eens dat het jammer is dat zn oog wegvalt namelijk. vind dat niet mooi dat haalt het hele sprekende eruit..

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:36

ik begin bij de thema bewerkingen Lachen

Thissi: ik vind hem leuk, net wat simpel, maar misschien maakt dat hem juist wel lekker rustig, wat een fijn gevoel geeft. misschien dat je een 'accesoire' in de linker onder hoek kunnen doen? en wie weet wat blurren langs de randjes, maar heel dun. toch mooi gedaan Lachen

Wiskyblokjes: ik vind de tekst(kleur) niet zo mooi, het idee van de zonnebril is leuk, maar niet echt mijn smaak, maargoed. dat vind ik. verder vind ik hem wat té geblurd langs de randjes.

Smeetjoew: like I said, deze vind ik héél gaaf! origineel ook Lachen echt leuk gedaan Lachen

Norway_girl: ik vind hem leuk, heel mooi! ik had persoonlijk de sigaret weg gelaten, maar dat is weer een kwestie van smaak Knipoog

Jaimyliefje (mijn eigen): ik vind hem zelf wel leuk, door het 'een andere kijk op de zomer' idee, maar zoals jullie allemaal zeggen, hij is nét wat te donker, vooral het oog stoort me eigenlijk.

PrinceAmos: opzich een leuke bewerking, bij de manen onderaan is hij net niet helemaal goed afgewerkt, jammer vind ik. verder het idee dat je had bij savasj is opzich leuk, alleen had je het beter kunnen doen met tekst>>transform to selection>>filter>>Stylize>>progressive contour>>diffuse (probeer maar eens Knipoog ) en je had zelf volgens mij ook al opgemerkt dat de tekst niet klopte, wat wilde je er eigenlijk opschrijven?

Jamila_F: tsjah, ik denk dat je het meisje + accesoiren beter had kunnen weglaten, omdat het niet helemaal op de achtergrond past, en het toch wat overheersend is. wél is het opzich een leuk idee Lachen verder mooi gelukt!

x_marr: leuk! je bent doorgegaan tot in de detail, vind dat heel leuk! misschien dat je hem wat 'doorzichtig' had kunnen laten doorlopen onder het water? maar, dat is een bijzaak! mooi gedaan Lachen

tinkerloos: opzich leuk, maar de bloem hangt daar wat zweverig, misschien dat je die bijvoorbeeld wat kleiner in de rechterboven hoek had kunnen doen? maar dat is maar een idee, en weer een kwestie van smaak, wel vind ik de tekst er niet zo mooi bij passen.. ik vind hem verder wel netjes Lachen

SmeeJ: leuk! de tekst is mooi, het bewegende is schattig, leuk en ook 's zomers Lachen paard staat lekker in het middelpunt. achtergrond is heel mooi warm. leuke bewerking, simpel maar zeker mooi!

femke_harley: niets op aan te merken! heel leuk, het zand op zn koppie vind ik er ook helemaal bij passen Knipoog

Lieske_ : hmm, tekst is wat onduidelijk, en ik vind het kadertje niet zo. vind deze wat minder, omdat de 'achtergrond' meer in het middelpunt staat dan het eigenlijke onderwerp. maar ik vind hem ook niet lelijk!

Sanchowtju: gááf! vind hem echt heel mooi! misschien day je de zomer wat langzamer in lente had kunnen laten verlopen zodat er een wat minder duidelijke lijn is.. maar ik vind hem echt héél mooi! mooie tekst ook!

DramaQueen_: hij is leuk, en hij heeft spikes Pling heel leuk, alleen ik vind hem meer een lente sfeer hebben dan een zomersfeer, maar dat kan aan mij liggen! toch leuk, leuk leuk Lachen

Talietjuh: hij is leuk, de tekst is jammer genoeg wat onopvallend, en jammer van het uploaden met mijnalbum.nl, maar toch leuk Lachen

Karabel: op zich een leuke keuze, maar jammer dat je zo'n duidelijke scheiding ziet in het water tussen het stuk waar Savasj is geplakt en de rest. misschien dat je de achtergrond wat wazig had kunnen maken zodat die wat minder overheersend is? (mijn mening hoor Knipoog ) verder had ik voor een andere misschien wat sierlijkere tekst gekozen, die of juist wat groter is zodat hij bewust over de dolfijner heen gaat, of juist klein zodat hij dat juíst niet doet. maar ik vind hem toch geslaagd Lachen leuk

Janique: geen commentaar, gewoon mega gaaf!

fladdelover: Leuk, leuk effect ook! ik had zelf gekozen voor een wat duidelijkere tekst, en misschien dat de bloem wat minder overheersend kon, hij mist ook een klein beetje 'iets' kan niet zeggen wat. toch heel geslaagd en ik vind hem leuk!

RoyTheBoy: jammer dat het andere paard waziger is, zodat je heel duidelijk ziet dat hij er niet 'hoort', dat het niet een geheel is. maar verder niets op aan te merken.. mooi!

lisetje83: leuk! hij is niet helemaal mijn smaakt ofzo, maar wel goed gelukt, heb er niet echt iets op aan te merken, mooi gedaan!

juultjes: tsjah, hij hoort niet in het thema, jammer van de groene tekst op het rode ook. nee, deze is niet zo geslaagd.

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:41

Wat is dit leuk zeg, ik zie dit topic voor het eerst.
Lijkt me erg leuk om te maken.
Misschien off-topic (excuses als dit zo is) maar welke foto programma's gebruiken jullie hiervoor? Ik werk met Windows Vista
Bedankt!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 21:53

veel bewerken er met photofiltre,
en ik denk ook nog wel wat paintshop pro gangers, wat photoshop gangers.. etc.

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 13:53

Hier is mijn bewerking Lachen
Afbeelding

Eigen commentaar,
sommige stukjes niet mooi uitgeknipt
was een beetje inspiratieloos Bloos
ik bewerk nog maar net dus daarom moest je dr nietteveel van verwachten Tong uitsteken

xx

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:22

marcpollove - Ik zie er niet zo erg zomer in... En miss. had je beter een andere lettertype uit kunnen kiezen. En wat meer moeite doen met knippen. Knipoog

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:24

sorry ik zag net pas dat je een thema moest hebben Bloos
kan ik misschien nog een maken ofniet?

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:28

is dit je enige bewerking in het topic?

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:29

Die hier boven is me eerste bewerking ja

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:46

Afbeelding

eigen commentaar, oren niet goed uitgeknipt .. lettertyp ( dat groene ) past er niet goed bij , ik kan alleen maar simpelelettertype daarom dus, verder redelijk zomer achtig Knipoog

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:01

marcpollove
Mooie achtergrond, savasj is netjes utigeknipt alleen je had z'n manen nog iets netter kunnen afwerken.
De tekst klopt natuurlijk wel hartstikke! Haha!

En je themabewerking:
Haha, 'Aloha Hawaii' vind ik erg leuk.
De 2e tekst iets minder, die had je van mij wel weg mogen laten.
Jammer dat je dat stukje bij z'n halster bent vergeten weg te halen.