[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:57

Leuk!!! Man, bij dat stukje van Jack en Martine. Lovers

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:00

*LOL*
Blz 10 alweer! Haha!

Brownie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:17

heej martine echt vet gaaf joh ... Haha!
ech heel leuk en mooi ..
je kan echt wel een boek maken ... !!!!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 13:23

Heey Elise! Haha! Hahah wie weet doe ik dat nog eens! Knipoog

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 13:50

HIER EEN VOLGEND DEELTJE! Haha! Veel leesplezier, verslaafden! Clown

Mijn arm bloedde vrij hevig, en hoe strak de stof er ook omheen zat, het bleef vloeien. Marieke wist niet goed wat ze moest doen, en na een tijdje werd ik duizelig en misselijk. Marieke keek ongerust naar buiten, en zag dat alle bemanningsleden van Davey Jones verslagen waren. Ze ging naar buiten en riep:`Jack!` Hij keek op. `[***] is not doing well!` Hij kwam aanrennen. `She still bleeds` zei ze terwijl ze snel achter hem aanliep naar zijn hut. Hij knielde bij me neer, maar ik zag alles alleen nog heel wazig. `[***]` zei hij, en tikte zachtjes op mijn wang. Ik deed mijn ogen verder open, waarna hij zei:`Stay with us, honey.` Hij trok het verband strakker aan, en zei tegen Marieke:`Get mr Gibbs!` Marieke ging hem snel halen, en vertelde onderweg wat er gebeurd was. Gelukkig kon mr. Gibbs hechten, maar hij had geen verdoving. `Here, drink some` zei Jack tegen mij, en hij gaf me de fles rum. Ik nam een paar slokken, en gaf hem weer terug. Diezelfde rum gebruikte mr. Gibbs om de steekwond te ontsmetten. Hij hield de naald die hij snel gepakt had uit Elisabeths kamer (toen ze nog goed was) en begon de wond dicht te naaien. Het deed erg pijn, maar ik was al half van de wereld door het bloedverlies, dat scheelde. Ik beet op mijn lip en gaf geen kik. Jack pakte mijn hand. Toen het klaar was gingen mr. Gibbs en Marieke weg. Jack zat nog steeds neergeknield bij me, en ging met zijn hand door mijn haar toen hij zei:`Everything is fine now, just get some rest.` `Will you stay with me untill I fall asleep?` vroeg ik. Hij zei:`Ofcourse` en gaf een kus op mijn voorhoofd. Het duurde niet lang voor ik in slaap viel, en Jack ging de anderen helpen, die het schip van Davey Jones tot zinken brachten nadat ze iedereen die nog leefde van boord hadden gehaald. Toen werden de zeilen weer opgehaald, en voeren we weer verder.
Toen ik wakker werd zat Marieke bij me. Ze zag er al een stuk beter uit, ze had zich gewassen en omgekleed. Ik lag nog steeds in mijn vieze kleren, nu ook nog helemaal vol bloed. Ik ging zitten, voelde me duizelig, en zag alleen maar zwart voor mijn ogen. `Gaat het?` vroeg Marieke. `Ja, ik voel me weer fit als een hoentje!` grapte ik, en probeerde te glimlachen. Mijn arm deed verschrikkelijk veel pijn, maar dat wilde ik niet zeggen. Toen ik me wat minder duizelig voelde, en ik weer helder zag, stond ik op, maar toen kon ik niet op mijn benen blijven staan. `Hoho` zei Marieke, terwijl ze snel opstond en me ondersteunde, `wat was je van plan?` `Ik wil me ook wassen en omkleden,` zei ik `ik voel me zo vies!` `Okee, ik zet je in onze hut wel op een stoel en dan krijg je een washand` zei Marieke `want je kunt niet blijven staan.` Ze ondersteunde me de hele tijd en langzaam strompelden we de gang door. Will zag het en kwam helpen. Marieke zette me op een stoel, gaf me een natte washand, een emmer water en een handdoek, en zei:`Als je hulp nodig hebt, moet je roepen!` Ik voelde me net een bejaarde vrouw, die zich niet eens meer zelf kon wassen. Ik moest wel heel veel bloed verloren hebben wilde ik me zo beroerd voelen. Ik kleedde me uit, en boog voorover om mijn haren in de emmer water te stoppen. Het was veel gedoe, maar uiteindelijk was ik gewassen en aangekleed toen ik probeerde op te staan. Dit keer ging het iets beter, maar ik stond nog wel wankel op mijn voeten. Leunend op de hangmat, kastjes en steun zoekend aan de muur liep ik langzaam de kamer uit. `Dit gaat nog aardig` dacht ik bij mezelf, toen ik al halverwege de gang was. Toen ik de muur even losliet, zag ik opeens weer zwart voor mijn ogen, en ik was gevallen, als Jack me niet opgevangen had. `Gotcha!` zei hij, en ondersteunde me, toen we terugliepen naar zijn hut. `Are you okay?` vroeg hij bezorgd toen ik op het bed zat. `How is your arm?` `I am okay` zei ik eigenwijs. `It is nothing.` Jack keek me aan en zei:`You don`t have to be tough for me...,` gaf me een zoen, en liep weer weg. Marieke kwam nog bij me, en dwong me wat te eten. Opeens schoot me te binnen dat de 5 meisjes ook nog op het schip waren! `Hoe gaat het met de meisjes? Met Astrid, Merel, Jeltien, Amanda en Marloes?` Marieke zuchtte en keek verdrietig. `Je wilt toch niet zeggen dat ze…dood zijn he?` vroeg ik zachtjes. `Alleen Merel heeft het overleefd,…` zei Marieke bedroefd. Ik wou huilen, maar ik kon het niet. Die avond bleef ik in Jack`s hut slapen. Ik lag in Jack`s armen, en Jack zei zachtjes:`This is not really how I thought our first night in my cabine would be!` Ik giechelde en gaf hem een zoen.
Er werd goed voor me gezorgd de dagen daarna. Na drie dagen voelde ik al niets meer van de wond, en was ik alweer aan het werk. Marieke en ik waren allebei alweer bijna op ons normale gewicht. Merel had ik nog nooit met daglicht gezien, en toen we elkaar voor het eerst zagen, omarmden we elkaar alsof we al jaren beste vriendinnen waren. De liefde tussen Will en Marieke en tussen Jack en mij werd steeds sterker. Soms sliep Marieke bij Will, of ik bij Jack. Eigenlijk ging alles weer zijn normale gangetje, tot we op een dag iets vreemds meemaakten. Bijna iedereen van de bemanning zat beneden een spelletje te doen, toen ik even naar boven ging om meer drinken te halen. Opeens hoorde ik een luid gegil van het dek komen, en rende het dek op. `Help! Help me dan!` hoorde ik de stem van Kelly. Ik keek om me heen, maar zag haar nergens. Ik liep naar de voorkant van het schip toe, waar het geluid vandaan kwam, en zag toen opeens een hand op de reling. `Kelly!` riep ik verschrikt, en snelde naar de reling toe. Kelly hing aan de reling! Ik keek voorover, en zag Kelly hangen met een angstig gezicht, en de kolkende zee onder haar. Ik pakte haar arm vast, en begon te trekken. Ik was niet sterk genoeg, en terwijl ik haar vasthield riep ik over het dek. `Help! Kelly valt bijna! Hèèèlp!` Ik merkte dat ik haar niet meer lang hield, en we begonnen samen te gillen:`Heeeelp! Help nou!` Toen kwamen er eindelijk wat mannen aan, die begonnen te rennen toen ze mij zagen staan. Ze pakten Kelly van me over, en tilden haar binnenboord. Ze was helemaal overstuur en trilde als een rietje. Marieke kwam er ook aangehold, en wij sloegen allebei een arm om haar heen en wilden haar mee naar binnen nemen, toen Jack eraan kwam, en vroeg:`What happened here?` We keken allemaal Kelly aan, toen ze zei:`I,...I had a fight with John, so I just went to the front of the ship to clear my mind. I think I stood there for about 10 minutes, looking at the ocean, when someone pushed me in the back!` We keken haar allemaal verschrikt aan. `So I fell over the railing, but grabbed the railing with my hands.. You know the rest.`Are you sure someone pushed you?` vroeg Will. `Ofcourse! Do you think I made this all up? That I want dead?` zei Kelly verontwaardigd. Ondertussen kwamen er steeds meer bemanningsleden bijstaan, ook John kwam erbij. Iedereen keek hem afwachtend aan. `What happened?` vroeg John. `I think you know what happened!` zei Marieke vijandig. `No,` zei Will `he was downstairs playing games with us.` John keek ons verbaast aan. `Someone tried to push her overboard` zei Will. `Oh my God!` zei John, en nam Kelly in zijn armen. `I`m sorry` zei Kelly. `I am sorry too!` zei John, en nam haar mee. `So` zei èèn van de bemanningsleden `if John didn`t do it, who did?` Iedereen keek elkaar aan, alsof ze aan het nagaan waren wie wel of niet een alibi had. De rest van de week verliep zoals normaal, maar wat die week daarna gebeurde, had niemand kunnen bedenken…

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:56

Geweldig stuk!! Haha!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:21

oehh. ik ben zoooooo nieuwscherig!!! ik wil meer! meer! Haha! Haha! Haha!

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:58

Haha! wauw... Super weer Haha!
Ik wil meeeeeeeeeer Haha!
Verslaafd Kwijl

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:07

wauw Haha!
weer super stuk, blijf voorlopig maar door gaan met het verhaal, het is super !
alleen.... ik ben dood Scheve mond ach jah, sh*t happens Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 15:13

Hahahahhhaha die reactie! Haha!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:33

_Astrid schreef:
wauw Haha!

hoezo? Ach gut

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:35

geluksvogel schreef:
_Astrid schreef:
wauw Haha!

hoezo? Ach gut

huh, hoezo wat ? Blond
ik bedoel, dat ik in het verhaal dood ben Tong uitsteken maarja, sh*t happens Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 15:37

Jaa ze is dood hoor! Clown
Maar wel een lieve dooie! Haha!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:45

HAHAAHAH Geweldig verhaal!! Haha! Haha!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:54

Ben benieuwd naar het volgende stuk! Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 15:55

HIER ISSIE DAN! Haha!

`Come with me` fluisterde Jack `I have something for you. Ik keek hem verbaasd aan toen hij mijn hand pakte en me mee het dek op nam. De koele wind waaide door mijn haren, en de zon ging langzaam onder. Jack keek me aan en glimlachte toen hij een doosje uit zijn zak haalde. Ik keek van het doosje naar hem, en mijn mond viel open toen hij het doosje opendeed. Er zat een gouden ketting in, met een hart eraan. Jack keek me onderzoekend aan, en ik zei:`Oh…my..` Hij pakte de ketting, ging achter me staan, en toen ik mijn haar opzij had gedaan deed hij hem om. Voorzichtig legde hij mijn haar weer over de ketting heen, en glimlachte naar me. `Thank you` fluisterde ik, en we kusten elkaar. Ik ging hem meteen aan alle meiden laten zien, en ze vonden hem allemaal supermooi! `Mag ik hem eens om?` vroeg Merel. Ik keek haar verbaast aan, maar deed toch mijn ketting af en gaf hem aan haar. Ze deed hem bij zichzelf om, en hield hem stevig vast. Ze dansde er rondjes mee, en we lachten allemaal, maar toen ze `nee` zei toen ik vroeg of ik hem terugmocht, kreeg ik een raar gevoel. `Alsjeblieft?` vroeg ik. `Nee` zei Merel, en ze ging lachend door met rondjes dansen. Nu vonden Kelly en Marieke het ook raar worden, en zeiden:`Geef [***] haar ketting terug!` Merel keek verontwaardigd, en deed de ketting af. `Jemig, ik deed toch niets?` zei ze boos, terwijl ze de ketting teruggaf aan mij. We zwegen, en ze liep de kamer uit. Ik sliep die nacht bij Jack, en we gingen pas laat slapen. (Dat zegt genoeg Haha! ) Toen ik de volgende ochtend wakker werd, was Jack al aan het werk. Ik kleedde me aan, en wou mijn ketting van het bureau pakken, toen ik hem opeens niet meer zag liggen! Ik dacht hard na, en wist zeker dat ik hem daar neergelegd had gisteravond! Ik keek op de grond, op de stoel, in de laatjes, maar de ketting was nergens! Ik kon wel janken, Jack had me iets heel moois gegeven, want het was een symbool van zijn hart. Ik dacht terug aan de avond dat hij mij voor het eerst kuste, en ik hem beloofde dat ik altijd goed op zijn hart zou passen. Hoe kon ik zoiets nou beloven, als ik nog niet eens op het symbool van zijn hart kon passen? Ik kreeg tranen in mijn ogen, toen Marieke op de deur klopte. `Kom maar binnen` zei ik verdrietig, en de tranen liepen over mijn wangen. Marieke kwam binnen, en kwam naar me toegesneld toen ze me zag huilen. `Wat is er?` vroeg ze bezorgd, en sloeg een arm om me heen. `Ik ben mijn ketting kwijt,` zei ik beschaamd. `Wat?` vroeg ze ongelovig. `Ik heb hem hier gisteravond neergelegd, ik weet het zeker!` vertelde ik. Ik zag Marieke peinzen, en ik keek haar aan. Opeens keek ze me aan met een vastberaden blik. `Merel` zei ze. Ik keek haar met grote ogen aan. `Nee dat kan toch niet! Dat zou ze toch niet doen?` vroeg ik. Ik hoorde de twijfel in mijn eigen stem. Gisteravond deed ze wel erg raar..
Toen ik het aan Jack vertelde, vond hij het erger dat ik zo overstuur was dan dat de ketting weg was. `I`ll buy you a new one!` probeerde hij me op te vrolijken. Toen ik mijn verdenkingen uitsprak tegen Jack, zei hij:`Well, you can`t just accuse her, you have to have som evidance or something. We`ll just keep an eye on her, see if she does strange things or something.`

De avond erna hoorden we opeens een meisjesstem roepen:`Fire! Fire!` en we snelden erheen. Merel stond vlakbij de voorraad, waar ook de rum bewaard werd, en vlak voor haar was een vrij groot vuur! Iedereen rende weg om emmers water te halen, en het vuur was dan ook snel gedoofd. Ik zag Merel staan staren naar de plek waar het vuur was geweest, en zag toen tot mijn grote schrik een pakje lucifers in haar hand! `Waarom heb jij lucifers in je hand?` vroeg ik. Merel schrok en zei stotterend:`Ik euh..ikke ging de olielampjes op de gang aandoen…` `De gang is anders een heel andere kant op` zei ik terug. `Ja, maar toen wou ik dat dus doen, enne…toen uh…rook ik brandlucht en toen ging ik kijken.` Ondertussen waren er meer van de bemanningsleden bij komen staan, die ons niet verstonden, maar wel begrepen wat we ongeveer zeiden, toen ze de lucifers in haar hand zagen. `You are going with me!` zei mr Gibbs streng, en hij pakte Merel aan haar arm. Merel protesteerde niet eens, en we keken haar allemaal ontdaan na, en zagen dat mr. Gibbs haar in een lege kamer duwde en die op slot deed. Toen kwam Jack er ook aangelopen. Mr. Gibbs vertelde wat er was gebeurd, en knikte instemmend toe. `I`ll go talk to her in a minute, but first we`ll eat.` Toen we met zijn allen aan tafel zaten, was de sfeer gespannen. Na het eten, ging Jack met Merel praten, en ik ging naar Jack`s hut om het boek, dat ik aan het lezen was, op te halen. Toen ik Jack`s kamer binnenkwam, zag ik Merel opeens op het bed zitten. Ik slaakte een kort gilletje, en greep naar mijn keel. `Ik schrok me rot!` viel ik uit. Ik wou me net gaan afvragen hoe ze in deze kamer terecht kon zijn gekomen, toen ik de mannen hoorde roepen en rennen. `Ze is hier!` riep ik uit de deuropening, terwijl Merel geen kik gaf, en me met een koele blik aan bleef staren. Er kwamen meteen mannen aan, die verbaasd in de deuropening bleven staan. Jack kwam naar binnen. `How the hell did you escape?` vroeg hij, meer nieuwsgierig dan boos. Merel gaf geen antwoord op de vraag, maar zei:`I didn`t do it! I didn`t set the fire!` Toen schoot me iets te binnen.`Where were you the night that Kelly almost was pushed over the railing?` vroeg ik scherp. De bemanning keek van mij naar haar. `I was in my cabine` zei ze vastberaden. `Almost everyone was downstairs, playing games, and she was in her room, yeah right.` hoorde ik èèn van de mannen mompelen. `And what about my neckless? You liked it awfully lot, and now it is gone!` zei ik boos. `And today with this fire..` zei Jack. `This are three things, you have an motive for, and not an alibi!` bemoeide mr. Gibbs zich ermee. Jack keerde zich om, en de bemanning pleegde een kort overleg. `We can`t lock her up, because she escapes, and I don`t wanna wait `till she kills someone!` hoorde ik mr. Gibbs fel zeggen. `Lets through her overboard!` ving ik op. Ik schrok. Waarom deed ze deze verschrikkelijke dingen? Ik was vriendinnen met haar geworden in de tijd dat ze op het schip was, en vond het idee verschrikkelijk dat ze straks overboord zou worden gegooid. Maar mr. Gibbs had gelijk,…de volgende keer lukt het haar wel, en vermoord ze iemand! Jack keerde zich om en zei triomfantelijk:`We`re gonna through you overboard!` Tot mijn grote verbazing lachte Merel alleen maar, en dat maakte me bang. Meteen namen de mannen haar mee naar de achterkant van het schip, en duwden haar op de loopplank. Haar lach deed me denken aan die van een heks, en ze liep in èèn stuk door, lachend van de loopplank af. Er rolde een traan over mijn wang, toen we haar de diepte in zagen verdwijnen….

*Sorry Merel Haha! *

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:00

Wauw geweldig geschreven!!

Heeft ruzzie met merel!! Haha!

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:00

het wordt steeds spannender Haha!
waar haal je toch al die inspiratie vandaan !

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 16:01

*Jestketjeee op bokt btw! Haha! *

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:01

Het magische bos heeft geholpen! Haha!

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:01

Wauw!!!!! Apart stukje zeg..
Er gaat toch niks raars gebeuren nou ofzo?? Tong uitsteken
Heb het idee dat dit nog niet het einde van merel is Clown
Super weer hoor martine Lachen

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:02

FreiaLover schreef:
*Jestketjeee op bokt btw! Haha! *

Schijnheilig

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 16:03

Uit ons Toverbos waar ik elke dag met onze hond ga wandelen! Haha!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:04

geweldig stuk weer Haha! Haha!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:08

stefanietjuh schreef:
Wauw!!!!! Apart stukje zeg..
Er gaat toch niks raars gebeuren nou ofzo?? Tong uitsteken
Heb het idee dat dit nog niet het einde van merel is Clown
Super weer hoor martine Lachen