Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Hahah wie weet doe ik dat nog eens!
Veel leesplezier, verslaafden! 

wauw... Super weer 

ach jah, sh*t happens
_Astrid schreef:wauw
weer super stuk, blijf voorlopig maar door gaan met het verhaal, het is super !
alleen.... ik ben doodach jah, sh*t happens
geluksvogel schreef:_Astrid schreef:wauw
weer super stuk, blijf voorlopig maar door gaan met het verhaal, het is super !
alleen.... ik ben doodach jah, sh*t happens
hoezo?
maarja, sh*t happens
) Toen ik de volgende ochtend wakker werd, was Jack al aan het werk. Ik kleedde me aan, en wou mijn ketting van het bureau pakken, toen ik hem opeens niet meer zag liggen! Ik dacht hard na, en wist zeker dat ik hem daar neergelegd had gisteravond! Ik keek op de grond, op de stoel, in de laatjes, maar de ketting was nergens! Ik kon wel janken, Jack had me iets heel moois gegeven, want het was een symbool van zijn hart. Ik dacht terug aan de avond dat hij mij voor het eerst kuste, en ik hem beloofde dat ik altijd goed op zijn hart zou passen. Hoe kon ik zoiets nou beloven, als ik nog niet eens op het symbool van zijn hart kon passen? Ik kreeg tranen in mijn ogen, toen Marieke op de deur klopte. `Kom maar binnen` zei ik verdrietig, en de tranen liepen over mijn wangen. Marieke kwam binnen, en kwam naar me toegesneld toen ze me zag huilen. `Wat is er?` vroeg ze bezorgd, en sloeg een arm om me heen. `Ik ben mijn ketting kwijt,` zei ik beschaamd. `Wat?` vroeg ze ongelovig. `Ik heb hem hier gisteravond neergelegd, ik weet het zeker!` vertelde ik. Ik zag Marieke peinzen, en ik keek haar aan. Opeens keek ze me aan met een vastberaden blik. `Merel` zei ze. Ik keek haar met grote ogen aan. `Nee dat kan toch niet! Dat zou ze toch niet doen?` vroeg ik. Ik hoorde de twijfel in mijn eigen stem. Gisteravond deed ze wel erg raar..
*

*

FreiaLover schreef:*Jestketjeee op bokt btw!*
stefanietjuh schreef:Wauw!!!!! Apart stukje zeg..
Er gaat toch niks raars gebeuren nou ofzo??
Heb het idee dat dit nog niet het einde van merel is
Super weer hoor martine