@inge81: Ik hou niet zo van de bollen. Het werkt erg irriterend, dus ik zie ze liever niet dan wel.
@Sifra: Vooral voor de eerste dag dat je het programma hebt vind ik dat je het bijzonder goed hebt gedaan. Er zitten nog wel wat verbeteringspunten in (persoonlijk hou ik bijv. niet zo van dat korrelige) maar 'k vind het zeker niet slecht.

@Afineee: Ik vind de haren in deze cartoon-achtige stijl erg mooi, maar bij het gezicht niet. Om zo'n effect naar mijn idee goed te laten lukken heb je veel verschillende kleurtinten nodig. Bij de haren heb je bijvoorbeeld veel verschillende bruinen. Maar de lippen zijn vrij hetzelfde qua kleur, dus dan krijg je zo'n eentonige vlek waar ik niet zo van hou. Hetzelfde eigenlijk voor het gezicht; erg wit, te veel details zijn weggevaagd. Dit is natuurlijk mijn mening en daar hoef je je verder niets van aan te trekken als je dat niet wilt.

@L0rdJ: Ik zou de afbeelding iets netter uitknippen, want je ziet een beetje het randje nog uitsteken. Verder vind ik het lettertype van de tekst niet zo mooi (en op de tweede regel heb je zomaar een spatie in het begin?). Voor de rest vind ik hem al aardig mooi.
@Palhaco: Mooi hoor! Leuk die wolken.

Suus_linell: Ik vind hem iets te simpel.. met een filter alleen val je denk ik niet zo op tussen alle andere. Probeer er in de volgende ronde nog iets bij te doen of zo, dan wordt het mooier!

@Suuslinell2: Deze vind ik al beter dan je vorige, maar nog steeds iets te simpel. Zie mijn vorige commentaar.
@Pasamba: Apart, zoiets deze rond nog niet tegengekomen.

Rest komt later.