Qhorse ik vind het zonnetje iets te overheersend, wel een leuk randje trouwens.
Luxje leuk gedaan met die lijnen, net of ze door een hekje kruipt.
Mooi schaduwgebruik ook.
Nevony vrolijk plaatje! Om het helemaal af te maken zou je misschien kunnen proberen om het luchtbed iets in het water te laten zakken.
Sigislief alleen dat groene randje onder het paard vind ik niet zo mooi.
Pipanda grappig!
Nirvje ik denk dat de tekst leuker uitkomt als je het omdraait, dus het regeltje onder naar boven en omgekeerd.
Pagina 5
Shivatjuh01 Mooi, vooral dat lichtje randje om het paard vind ik leuk.
Lucy mooi kleurgebruik, fijntjes. Ook mooi lettertype.
Nynkk Fraai! je hebt de foto een stuk rustiger gemaakt, en alle aandacht valt zo op het paard. Goede compositie hoor!
Sigislief paard komt mooi uit op het zwart, maar ik vind haar een beetje vaag geworden en de randen zijn niet zo mooi gelukt.
LoveSaros heel kleurrijk.
Love Wiepke die is mooi!!! Jammer dat de oren er net niet helemaal op staan. Heel sfeervol.
Kimbalover mooie compositie zeg, en goed kleurgebruik.
Jammer alleen dat je in het bovenste blokje de auto hebt meegenomen, die stoort een beetje.
Smeetjoew Gaaf gedaan met die achtergrond en de kleuren komen mooi uit.
LordJ het paard past qua kleur niet helemaal in het plaatje, misschien had je de kleur van het paard beter iets aan kunnen passen.
Het paard komt ook niet terug in het water. Ziet er verder wel vakantie-achtig uit, lekker strandje, hmmm.

Pagina 6
Pollewopsie Leuk effect.
Sanchowtjuh leuke bewerking. Misschien kan je nog wat schaduw toevoegen?
Melletjuhh vind de foto iets te vaag tov de letters. Probeer misschien eens de letters er eerst op te doen en dan te vervagen?
Boemba hij is leuk! Je schaduw is ook mooi gelukt, maar het klopt niet helemaal. Wannadoo heeft van zichzelf al wat schaduw (van haar hoofd, op haar hals), daar hangt het zonnetje rechts.
Jouw zonnetje heb je links gehangen.

Qhorse deze heb je leuk gedaan!!! Jammer dat het paard wat vaag is geworden.
Pipanda helemaal goed. Niets meer aan doen...
Heike mooi, net of je naar een oud schilderij zit te kijken. Kleuren kloppen ook mooi met de lijst.
Pagina 7
Jessielove mooi effect hoor. Het enige wat ik jammer vind is dat de achtergrond haarscherp is en het paard niet.
Heike met naam issie af.
Mellisje999 paard is iets te flets, de nadruk ligt nu op de groene tekening.
horse123 mooi geheel, de tekst past er ook goed bij.
DebbjJ leuk die bentjes over de rand!
Boemba Haha, leuk!
LordJ Wat een mooi lettertype!
Ik stop weer even.