Romykiki
Zoals ik al zei ik vond bij jou het middelste stukje het mooist, je weet goed een gevoel naar boven te roepen in het platte vlak erg knap daar ben ik zelf nog niet zo goed in, ik vind het einde iets minder waarom ja stom dat ik ben dat weet ik gewoon niet zo goed.
Rudi
Je raakt me erg met je gedicht, dat heeft denk ik zowel persoonlijke redenen als je stijl van schrijven, ik vind je gedichten erg mooi met name de eerste twee stukjes.
Mensenkind
Kort maar krachtig, zeer duidelijk hij heeft het alleen voor mij net niet, wat het precies is weet ik niet ik denk dat het net niet helemaal loopt. Ik vind de woordkeuze en je zinsloop verder goed alleen het loopt net niet.. jammer!!
Santos
Voor jou het zelfde als mensenkind het loopt net niet en dat verpest je bedoeling je emotie in het gedicht. Ik vind de opzet verder goed je weet goed wat je wil neerzetten maar het lukt je nog niet zo heel erg goed, althans heb ik het gevoel dan. Verder vind ik hem mooi, ga zo door oefen veel en het loopje komt dan vast vanzelf;)
Mistergi
Haha, machtig. Echt super mooi met een grappig einde en ook onverwachts eigenlijk, ik vind de eerste stukken heel mooi lopen(logisch ze rijmen) het is een simpele rijm maar dat heeft wel wat, ik krijg meteen de kriebels en krijg een beeld voor me hoe t hondje blij speelt met zijn baasje, zeer goed gedaan!
Devica
Ookal loopt het niet het heeft wat, zeker het spontane einde, het klinkt zo blij het is zo vrolijk en dan de confrontatie met de werkelijkheid ‘lieve mama, ik word zonder jou groot’ dat vind ik mooi, ik denk dat dat echt een persoonlijke smaak van mij is het omslaan van het een op het ander, jammer dat het nog niet echt een loopje heeft(is denk ook meer mijn smaak) maar vind het idee zeer goed.
Eve_lien
Erg goed voor zo’n kort gedicht, het heeft het alleen voor mij net niet. Je techniek van dichten is goed je weet wat je wil zeggen en weet ook hoe je dat moet doen daar ben je erg sterk in alleen het is het voor mij gewoon net niet, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed. Vind de eerste strove wel erg mooi:)
en dan nu de winnaar

**
*
MisterGi
En waarom, het gedicht raakt me heel erg en ik krijg er de kriebels bij een gevoel het is gewoon mooi door zijn simpelheid door zijn gevoel!
Ik vond het wel heel moeilijk want vond die van rudi ook erg goed toch koos ik voor Mistergi doordat die voor mij toch net wat meer had en omdat hij vrolijk was, wat de foto bij mij zelf ook oproept.
Hoop dat jullie het er mee eens zijn want vond het wel heel erg moeilijk iedereen dicht zo goed en ben er zelf niet echt zo’n held in..
en Mistergi natuurlijk gefeliciteerd!!
.