Eigenlijk ben ik het hier (stiekem) mee eens.
Het is voor mij ook heel erg lastig een mooie en duidelijke foto te kiezen. Ik vond het zelfs zo lastig dat ik jullie heb laten stemmen. Tja, en de meeste stemmen gelden. En ik vond dat iedereen hele mooie foto's had, ik had een selectie van 8 foto's en jullie hebben er zelf voor gekozen. Maar deze foto had misschien niet de meeste stemmen, maar was wel het meest geschikt.
Verder kan ik (en Faniek) en niets aan doen dat Faniek weer degene is met de mooiste foto. Het is gewoon zo, ik kan niet zeggen van 'ja, jij bent al geweeest, jij mag niet meer' Het gaat erom wat voor foto het is en niet van WIE die is. Dus, jullie klagen wel erg van 'ja, je vind onze foto'z zeker niet goed genoeg, zij is echt een prof fotograaf...' etc. etc. Dat is helemaal niet zo!
Het is voor mij ook erg lastig, en als je je gaat ergeren dat het de foto van Faniek nog een keer is geworden, dan doe je toch niet mee. Het gaat om de FOTO en NIET om de fotograaf daarvan.
Het gaat om de lol van tekenen, niet van wie de foto is en je kunt toch ook geen prijzen winnen?! Het gaat om de lol en je wordt veelzeidiger met tekenen.
Je krijgt tips van anderen en zo kun je nog beter worden, niet alleen in paarden maar ook in andere dieren. 
Dit bericht is niet boos bedoeld hoor! Misschien komt het een beetje boos over, maar zo is het niet bedoeld.
Voor de nieuwschierigen; de volgende foto is van een kat.