En deze is ook wel mooi:

Okeei, nu hoe ik het altijd doe:
Open een paardenfoto, maakt niet uit welke. Ik neem even deze als voorbeeld:

Kies Penseelgereedschap... (Niet de geavanceerde!!!)
Dan kies je de onderste, het vierkantje met het pijltje erbij. Zo kun je namelijk de straal instellen. Zet de straal gewoon op groot, 50 ongeveer. Dan kun je daarmee de achtergrond al een beetje wegwerken:

Nu kun je op het rondje met het pijltje klikken. (Dat werkt precieser)
Zet hem op een straal die jij fijn vindt. Ga nu om je paardje heen met zwart. Doe dat heel nauwkeurig, dan wordt het resultaat het mooist.
LET OP: Je moet eraan denken dat je af en toe eventjes je muisknop loslaat. Waarom? Er zit namelijk een heke handige functie, het ONGEDAAN MAKEN. Maar als je een keer uitschiet, en je drukt op ongedaan maken, wist hij alles wat je in een keer hebt getekend, niet zo slim dus!
Zo nu heb je dus een zwarte achtergrond met een paardje erin:

Nu klik je op het muisteken in je werkbalk. En selecteer je de ruimte rondom je paardje, dan klik je op je rechtermuisknop en doe je KNIPPEN.

Dan doe je weer PLAKKEN, en zet je hem op een plek, meestal een hoek, die je zelf leuk vind. Nu is er wel een wit vlak ontstaan, die moet je opvullen met het emmertje, net als in Paint. Bij de rode vlek kan je hem ook nog spiegelen, zoals ik in het voorbeeld ook gedaan heb. Dan heb je dus al dit:

Bijna klaar: Je moet nu nog even met het contrast, helderheid en verzadiging spelen: Die knoppen zitten hier, probeer maar gewoon wat uit, meestal maakt een hoog contrast het mooier...
Hier zie je de knoppen waar ik het over heb..

Zo ziet het er dan uit:

Dan nog even tekst: Kies een leuk kleurtje, wat er een beetje bij past.

Nu als laatste nog een kadertje, dan is het helemaal compleet, kies wel dezelfde kleur als je tekst, dat maakt het mooier.

Zie hier het resultaat:

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, laat wel je resultaat even zien.. Ben heel benieuwd!