Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remy schreef:Ik heb dit topic uit interesse al een tijdje gevolgd, en ik sta er echt van te kijken wat een talentvolle mensen hier posten. Ik heb heel veel mooie tekeningen gezien, maar de twee mooiste tekeningen vind ik die van Elanor en Mariekje22, die vallen echt in de categorie van tussen de 50 en 100 euro bij A4 formaat. Dan shet van Lontje, de potloodtekeningen van Valiente, Tamara, Josav (met name de zwart/wit tekeningen), MylittleJoy allemaal in de categorie 25-40 euro.
Fantasy tekeningen vind ik moeilijk te beoordelen, dat hangt echt van iemands smaak af, zelf voel ik meer voor natuurgetrouwe tekeningen.
Verder zie ik dan heel veel mooie tekeningen die nog nét niet dát hebben. Ik denk als er nog lekker doorgeoefend wordt, daar nog best veel potentie in zit. Ik zie trouwens ook een heleboel kruisjes.
En dan zal ik zelf ook met de billen bloot gaan, be nice...Twee pasteltekeningen op A4 formaat.
*tekening*
*tekening*
Lontje schreef:daar gaan we dan...
@mylittlejoy: om heel eerlijk te zijn wil ik aan een computertekening geen prijs hangen omdat dat een hele andere markt is dan tekeningen/schilderijen die met de hand gemaakt zijn. Ik heb zelf ook een Wacomen ik weet dat je dan heel veel technieken voorhanden hebt die je met gewoon tekenen/schilderen waarschijnlijk niet eens onder de knie hebt. Vind eigenlijk dat je het dus niet met echt handwerk kunt vergelijken. Wat balpen betreft ... denk niet dat dat 'verkoopt' alhoewel hij wel wat heeft. Heb je ook echte potloodtekeningen o.i.d.?
Lessien_2810 schreef:moet ik nog steeds gratis blijven tekenen? en hoelang zou dat kunnen? iemand een idee?
*Tamara* schreef:
Ik vind trouwens jouw pastels echt prachtig, ik zou daar zeker tussen de €50 en €100 voor geven, vooral die 1e vind ik erg mooi! Erg knap gedaan, kijk mijn ogen uit! Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wat vraag je zelf voor een tekening?