ik zoek iemand die voor mijn nieuwe site een banner kan maken. voel jij je geroepen? stuur me dan even een pbtje dan stuur ik je de juiste informatie toe alvast bedankt!!
Is ie zo goed? Of heb je andere wensen? Of wilde je een witte achtergrond ipv een gras achtergrond? Ik vind 'm zelf wel leuk gelukt. En let op! Ze zijn niet hetzelfde, het zijn geen kopie's van elkaar. Kijk maar goed naar de vlekken.
Hoi allemaal.. Ik wil graag een sticker voor op de achterruit van mijn auto. Een logo of weet ik wat, eventueel met de tekst ´Bientje´ erin. Das namelijk mijn bijnaam. Hier misschien iemand met een creatieve bui die voor mij iets moois kan verzinnen creëren of weet ik wat? Gewoon een mooie zwart/wit prent met een paard erin en ruimte voor tekst..
Hoi dankjewel voor je inzet, maar ik ben dus echt op zoek naar een raamsticker. Ofwel, enkel contouren getekend in zwart.. Tekst in combinatie met een paardencontour dus..
Zoeites bedoelde ik inderdaad, hiervan kan ik sowieso een sticker laten maken voor op mijn autoruit.. Superbedankt alvast!! Eens zien of ik zelf nog wat verder kan bewerken enzo maar deze opzet is echt mooi zo!!
Willen jullie met Murphy een logo maken? Is voor msn. Ik kan niet kiezen tussen de foto's in mijn profiel, dus als jullie even willen kijken.... graag! Doegies! BijouCharlie
MIj lijkt het wel leuk om logo's te maken, ik heb tot nu toe alleen maar logo's voor site's gemaakt
Maar mij lijkt het erg leuk om ook andere logo's te maken dus ik wil graag ook logo's voor op bodywarmers/dekjes/dekens etc. maken, gewoon zwart/wit(/grijs)
Stuur maar een PM of vraag het in dit topic Edit: Houdt er rekening mee dat ik nog nooit "echte" logo's heb gemaakt! Alleen maar van die site dingen
Hij is een beetje klein, en kwaliteit verslechterd door de foto en het uploaden hij is op normaal a4 papier getekent, eerst met potlood daarna in gekleurd met zwarte stift.. bleek dat de stif halverwege op was.. en toen maar verder gegaan met pen (A) *had niks anders * dus hij is beetje erg mislukt over de naam ben ik ook niet echt tevreden, maar die heb ik er gewoon met me eigen handschrift bijgezet nouje me moeder..
Ik heb gehoord van iemand die hier lid is op het forum ( Onassa ) niet bekend is deze hoek dat er onder jullie mensen zijn die verschrikkelijk mooi kunnen tekenen. Nu heb ik geen paard maar omdat ik echt iemand zoek die misschien iets voor me zou willen tekenen heb ik me toch maar even aangemeld.
Het gaat op het volgende....ik zelf ben amateur fotografe nu wil ik graag een logo hebben voor op mijn auto...........nu het probleem ik kan dus echt NIET tekenen, en ik heb iets in me gedachten en dat is.
Een fotocamera met flaporen...waarom flaporen nou omdat onze hond die heeft.
Dus eigenlijk een beetje creatieve ...humoristische camera met het aangezicht van een camera en dan leuke vrolijke flaporen.
Wie O wie kan en wil me helpen graag op A 4 formaat, neem aub via mijn mail contact met me op zodat we eventueele kosten kunnen bespreken
Zou iemand voor mijn site's 2 logo's kunnen maken? Foto's kan ik via mail opsturen, op mijn site zal ik ook een link je zetten naar jou (eventueele) site heel erg bedankt, als je interese hebt, pm dan maar even
Ik zoek iemand die voor mij een logo kan ontwerpen. Het moet gewoon een netjes zwart-wit logo zijn. Ik zou er graag de naam BENI Fotografie in hebben staan en een van onderstaande plaatjes: