[VER] Puber *Geen goede titel nog*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabinee_

Re: [Verhaal] Puber *Geen goede titel nog*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 18:34

Wooow echt super mooi verhaal!! Heb het net zitten lezen!! Echt super! Wacht op het volgende stukje

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:12

Meerrr !! Kom op nou.. Ik wacht al bijna 2 weken.. snik..

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 12:30

Om kwart voor acht staat Sanne te wachten bij het bruggetje. Mona is er nog niet. Sanne en Mona fietsen altijd samen s’ochtends. Als Mona er om 8 uur nog niet is maakt Sanne zich zorgen. Er zal toch niks met haar zijn gebeurd? Net als ze Mona wil bellen ziet ze haar de hoek om racen. ‘Sorry!!’ Roept ze vanaf een afstandje. Sanne moet lachen Haar vriendin heeft een rood hoofd en haar haren zitten alle kanten op. ‘Verslapen?’ vraagt ze plagerig. ‘Hahah lach maar!’ zegt Mona. Normaal redden fietsen ze zo langzaam dat ze net op tijd op school zijn. Tot hun grote verbazing zijn ze om 10 over 8 op school. ‘Sigaretje roken?’ vraagt Mona aan Sanne. ‘Ja is goed.’ Antwoordt Sanne. Samen ploffen ze op het bankje neer. ‘En hoe gaat het tussen jou en Thijs?’ vraagt Mona nieuwsgierig. ‘Ja goed hoor. Als het goed is zie ik hem straks in de pauze’s wel.’ Antwoord Sanne. Mona moet lachen. ‘Waarom lach je nou?’ vraagt Sanne verbaasd. ‘Niks joh, ik zit me alleen te bedenken hoe jullie er uit zien, over 60 jaar.’ Antwoord Mona lachend. Sanne moet ook lachen.
Als ze bel gaat staan ze op en lopen ze samen naar binnen toe. ‘Bah, het eerste uur al weer gelijk Chago.’ Zucht Mona. Sanne knikt instemmend. Chago heet eigenlijk Chagios maar iedereen noemt hem Chago, omdat hij altijd heel erg chagrijnig is.
Op de parkeerplaats bij school, staat een zwarte auto.

Als om 4 uur eindelijk de laatste bel gaat lopen Sanne en Mona vermoeid ze school uit. Ze zijn bek af. Ze hebben net de laatste twee uur gym gehad. Hun leraar voor gym laat ze altijd aan het begin 10 rondjes om het veld heen rennen.
Mona besluit om nog even naar Sanne toe te gaan om samen huiswerk te maken. Thijs fietst ook mee. ‘Pff gelukkig, eindelijk weekend’ zucht Thijs. ‘Gaan jullie morgen mee uit?’ vraagt Mona. ‘Ja is goed hoor’ antwoorden Thijs en Sanne in koor.

Ik weet het, een heel klein inimienie stukje, maar zit momenteel ziek thuis. En heb niet zo veel inspiratie. Hoop dat het misschien nog komt.
Sorry!

romytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 13:36

Leukt stukje hoor...beterschap...en probeer ngo een stukje te schrijven als je daar niet al te ziek voor bent;)

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:46

Leuk stukje weer.. en beterschap ook van mij

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 17:50

Goed stukje weer,...!!
En natuurlijk beterschap..!!
Maar denk je er wel om dat ze de regel hebben ingesteld dat je minimaal 1500 woorden per keer moet plaatsen.(volgens mij was het zoveel) Bij een ander verhaal hadden ze er ook een tijdelijk slotje opgezet.. En dat moet hier natuurlijk niet gebeuren..!!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 16:08

0riantje0 schreef:
Goed stukje weer,...!!
En natuurlijk beterschap..!!
Maar denk je er wel om dat ze de regel hebben ingesteld dat je minimaal 1500 woorden per keer moet plaatsen.(volgens mij was het zoveel) Bij een ander verhaal hadden ze er ook een tijdelijk slotje opgezet.. En dat moet hier natuurlijk niet gebeuren..!!

Volgens mij was dat alleen bij nieuwe verhalen, dit verhaal bestond al toen die regel kwam. Ik geloof dat het dus voor mij niet geld.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 16:25

Nee het is niet alleen bij nieuwe verhalen !! Dus volgende keer opassen !!

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 16:57

HardcoreLady schreef:
Volgens mij was dat alleen bij nieuwe verhalen, dit verhaal bestond al toen die regel kwam. Ik geloof dat het dus voor mij niet geld.

Volgens mij was dat verhaal ook al een tijdje bezig hoor..!! Ma weet het niet zeker

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 09:43

KOmt er nog wat vant weekend?

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 13:08

weer een mooi stukje:),en beterschap.

tamaletty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 14:30

Ik heb net alles in 1x gelezen, en vind het echt een super gaaf verhaal, kan niet wachten op het volgende stukje.

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 18:12

Mooooorrreee
Tis echt een goed verhaal

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:55

voor jou beterschap

en voor je verhaal een dikke 10!!

kwas boeiend aan het lezen.. en zag toen dat de bladzijden niet verder gingen...

wacht vol smart op het volgende stuk

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:40

Ik heb net ook alles in 1x gelezen. Leuk verhaal, ben erg benieuwd hoe het verder gaat!

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 22:03

Waar blijft 't ? Ik mis 't

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 22:38

Ik heb zo'n vaag vermoeden, dat David niet Mona heeft neergestoken, maar dat zal wel aan mij liggen gehhe, heel erg goed. Ik ga aan die voorkant beginnen, kan wel eventjes duren voor ik ermee klaar ben hoor

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:36

je hebt ons alweer 10 dagen laten wachten

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:56

Ik denk niet dat ik het nog ga volgen, wand er komt tog niks nieuws meer volgens mij, en ik weet allang niet meer waar het over gaat..

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:19

Sabien_Horsi schreef:
Ik denk niet dat ik het nog ga volgen, wand er komt tog niks nieuws meer volgens mij, en ik weet allang niet meer waar het over gaat..

inderdaad, dat denk ik dus ook!
als ze al weer gaat beginnen met schrijven, zou ik het verhaal eerst weer vanaf het begin moeten lezen zodat ik weet waar het over gaat, en daar heb ik dus niet echt zin in he

goudvisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:20

talent moet je niet pushen, laat haar lekker schrijven wanneer ze er zelf trek in heeft zeg........
heel goed bezig; leuk verhaal alleen dat met Mona is een beetje ongeloofwaardig. Dat ze eerst in kritieke toestand verkeerd en kort daarna al weer gewoon naar school gaat en dergelijke!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 16:29

meisjj schreef:
Sabien_Horsi schreef:

inderdaad, dat denk ik dus ook!
als ze al weer gaat beginnen met schrijven, zou ik het verhaal eerst weer vanaf het begin moeten lezen zodat ik weet waar het over gaat, en daar heb ik dus niet echt zin in he

ik vind ook dat hel wel erg lang duurt eerst kwamen er veel sneller nieuwe stukken

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:50

nielsd schreef:
ik vind ook dat hel wel erg lang duurt eerst kwamen er veel sneller nieuwe stukken

nou, om te janken vind ik het nou ook weer niet hoor!
maar het is gewoon irritant dat ik eerst helemaal in het verhaal zat, en ik het einde niet weet! mocht er weer een nieuw stukje komen, moet ik iniedergeval weer helemaal in het verhaal komen om het nieuwe stukje te snappen, om vervolgens weer uit het verhaal te raken omdat er weer een heel lange tijd geen nieuw stukje komt! en zo gaat dat dan elke keer rond! of ze moet weer echt beginnen met schrijven dat je, zodra je weer in het verhaal zit, er ook in blijft zitten!

J0yce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:20

Nikki's internet ligt eruit dus vandaar dat ze geen verhaal er op kan zetten.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 18:43

Je kan het beter net zo aanpakken als het verhaal glaasje draaien. Dat je steeds een nieuw stuk in het eerste bericht zet, dan hoeven we ook niet steeds door al die berichtjes heen te worstellen.

EN ik push haar niet, ik zeg alleen dat ik het verhaal niet meer ga volgen omdat ik niet mee weet waar het over gaat.