Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
0riantje0 schreef:Goed stukje weer,...!!
En natuurlijk beterschap..!!
Maar denk je er wel om dat ze de regel hebben ingesteld dat je minimaal 1500 woorden per keer moet plaatsen.(volgens mij was het zoveel) Bij een ander verhaal hadden ze er ook een tijdelijk slotje opgezet.. En dat moet hier natuurlijk niet gebeuren..!!![]()
![]()
![]()
HardcoreLady schreef:Volgens mij was dat alleen bij nieuwe verhalen, dit verhaal bestond al toen die regel kwam. Ik geloof dat het dus voor mij niet geld.
Sabien_Horsi schreef:Ik denk niet dat ik het nog ga volgen, wand er komt tog niks nieuws meer volgens mij, en ik weet allang niet meer waar het over gaat..
meisjj schreef:Sabien_Horsi schreef:Ik denk niet dat ik het nog ga volgen, wand er komt tog niks nieuws meer volgens mij, en ik weet allang niet meer waar het over gaat..
inderdaad, dat denk ik dus ook!
als ze al weer gaat beginnen met schrijven, zou ik het verhaal eerst weer vanaf het begin moeten lezen zodat ik weet waar het over gaat, en daar heb ik dus niet echt zin in he
nielsd schreef:ik vind ook dat hel wel erg lang duurt eerst kwamen er veel sneller nieuwe stukken