Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:oke, ik heb een vvraag:
ik heb het fotobewerkingsprogramma: Corel Paint Shop Pro X, hoe kan ik daarmee banners en/of collages mee maken(zoals Nynkk heeft)? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
Misz_Do schreef:Idd Nederlands, lijkt me nogal logisch.
manniejJ : kun je niet normaal typen ?
Marjo82 schreef:Oke, had 2 vraagjes. Heb zelf photoshop elements 3.0 Weet/heeft iemand hier een goed boek van?
twee vraagjes dat ik graag wil doen:
Graag wil ik een foto zwart-wit maken, maar dan 1 ding nog dezelfde kleur laten behouden. (zag die tutorial dat je alles zwart-wit en dan iets anders bijv. roze ofzo, maar ik wil echt dat het dezelfde kleur behoudt)
- vraag 2; ik wil graag foto's, de achtergrond zwart of wit maken. Nu weet ik wel hoe dat moet, maar hoe kan je het verloop van onderwerp naar achtergrond netjes maken?
(ik zie hier vaak voorbeelden van dat ze het met paardenfoto's hebben gedaan (volgens mij doet Hypofocus dit vaak), de achtergrond dus zwart maken... (of wit, of een andere kleur, maar de randen zijn te scherp van het onderwerp anders)
hoop dat iemand me kan helpen!
smeetjoew schreef:smeetjoew schreef:oke, ik heb een vvraag:
ik heb het fotobewerkingsprogramma: Corel Paint Shop Pro X, hoe kan ik daarmee banners en/of collages mee maken(zoals Nynkk heeft)? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
kan iemand mij helpen? Heeft iemand dit programme en er ervaring mee?
manniejJ schreef:kan je met photofiltre ook collage's maken want ik kan het niet vinden
Yaar schreef:Hier dus even mijn vraagje;
Hoe kan ik in photo editor mijn gekleurde foto's zwart/wit maken?
Ik kan het écht niet meer vinden
panache schreef:oow waar dan wel