Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
welmoed__ schreef:Prachtige plaatjes komen er voorbij!
Zijn er hier ook mensen die de Samsung Galaxy a70 gebruiken om foto's te maken? Ik zit er aan te denken deze te nemen en die heeft een 32 megapixel camera. Veel meer dan bijvoorbeeld de Iphone x, die "maar" een 12 mp camera heeft.
SVRL schreef:Iemand een idee hoe je klare foto's kunt maken vanop je paard? Had mijn camera op pro gezet. Oortjes van paard staan er goed op, de rest is helaas wazig.
[ [url=m/jvc6GL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook met mijn hond die stil zit, is de achtergrond niet scherp.
[ [url=m/tdheoG.jpg]Afbeelding[/url] ]
SVRL schreef:Iemand een idee hoe je klare foto's kunt maken vanop je paard? Had mijn camera op pro gezet. Oortjes van paard staan er goed op, de rest is helaas wazig.
[ [url=m/jvc6GL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook met mijn hond die stil zit, is de achtergrond niet scherp.
[ [url=m/tdheoG.jpg]Afbeelding[/url] ]
merijn06 schreef:welmoed__ schreef:Prachtige plaatjes komen er voorbij!
Zijn er hier ook mensen die de Samsung Galaxy a70 gebruiken om foto's te maken? Ik zit er aan te denken deze te nemen en die heeft een 32 megapixel camera. Veel meer dan bijvoorbeeld de Iphone x, die "maar" een 12 mp camera heeft.
De kwaliteit van de foto's heeft niet alleen te maken met de hoeveelheid megapixels, dat is wel belangrijk om te weten.
welmoed__ schreef:merijn06 schreef:Prachtige plaatjes komen er voorbij!
De kwaliteit van de foto's heeft niet alleen te maken met de hoeveelheid megapixels, dat is wel belangrijk om te weten.