[FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 00:49

Bedankt voor de feedback! Ik kan er helemaal in meegaan vwb de achtergrond en compositie. Ik weet dat ik momenteel niet de beste foto's lever. Ik loop gewoon een rondje achter het huis en bedenk wat ik erop ga zetten, dus geen fotoshoots e.d. op het moment. Dat heeft een reden (mijn moeder is 4 weken geleden overleden en daarna werd mijn vader ziek en ligt momenteel in het ziekenhuis, dus ik heb nu andere dingen aan mijn hoofd dan fotografie) en dat komt wel weer goed hoop ik, daarom doe ik wel mee met POTW dit jaar :).

Mijn week 2, vandaag geschoten. Een beetje een lucky shot die qua scherpte en uitsnede (krap) beter had gekund, maar ik vind hem zo grappig dat ik hem toch ga plaatsen. Dit is onze Karate-Kid.. oftewel Karate-Kip (nou ja haan dan) :)
AfbeeldingIMG_3865 by Claudia Schoo, on Flickr

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 07:57

MarjanB schreef:
Ik denk dat ik ga stoppen met potw... heb gisteren uitslag van wat onderzoeken in t ziekenhuis gehad en moet komende tijd heel rustig aan doen en ook heel goed gaan kijken wat ik per dag kan doen. Ik denk er nog even een nachtje over maar merk dat het me teveel druk geeft vooral nu de groep zo groot is.

bahbah beterschap/sterkte :(:) hopen dat je er gauw weer boven op komt :)

@Fientj Thankss ! vond dat zelf idd ook wel wat hebben vandaar dat ik het ZW gedaan heb ;)
@Fading: Hoe bedoel je kwalitatief niet de beste foto ? ik zelf vind hem scherp op het deel waar die scherp op hoort te zijn :) En keuze van ZW heb ik bewust gedaan ivm regenachtige dag ;) Maar wel thankss voor je feedback :D

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:51

Cynn en Fading, bedankt voor de feedback! Ik was heel benieuwd of het juist wel of niet in de smaak zou vallen dat je het huis ook nog zag onder het vuurwerk. Was wel bewust gedaan, maar ik wist niet zo goed of het goed uitgepakt is. En zo zie je maar, jullie hebben daar ook beiden een verschillende mening over. Vind ik eigenlijk alleen maar leuk; het is allemaal niet vanzelfsprekend ;-)

Oh MarijeR, wat geniet ik toch van jouw foto's.
Marriet, prachtige foto! <3

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:54

Mijn rondje met feedback :) ik blijf het best lastig vinden om feedback te geven, dus hoop dat jullie er iets aan hebben :o

Agossie: Leuke foto, ik zou hem zelf nog iets lichter hebben gemaakt want hij is best wel donker en lijkt jammer genoeg niet helemaal scherp.

Annetjuuh: Mooie portret foto, ik zou er nog iets meer contrast in gooien zodat het model er nog iets meer uit springt, maar denk dat dit ook een kwestie van smaak is.

annikeee19: Erg mooie foto dat het paard precies naar zijn baas kijkt. Ik zelf zou alleen nog iets meer kleur in de foto willen zien, vind hem net iets te flets maar kan ook een kwestie van smaak zijn.

Arianne: Het vuurwerk staat er mooi op, gaaf dat je precies nog die lijn ziet naar de vuurpijl.

Athelas: Erg mooie zwart wit foto, paard staat er leuk op.

Babette: Erg leuk gedaan, ik zou alleen de wit tinten iets omlaag doen. Deze zijn nu heel erg fel en dat kijkt niet zo heel prettig.

Bellatrix: Erg gaaf zo met al dat vuurwerk, ik vind de foto alleen iets te druk.

BernetteO: leuke compositie alleen de draden leiden iets af. Er zou iets meer kleur in de foto mogen, hij is net iets te flets.

Bo_Y: Leuke foto alleen de achtergrond leid best wel af. Probeer voor volgende keer een rustigere achtergrond te kiezen.

caaramel: Erg leuke foto van het dagelijkse leven. Het enige wat mij een beetje stoort is de witte lichtvlek aan de linker kant.

Calice: Ahhhhh <3 wat schattig. Mooi scherp, er lijkt alleen wat ruis in je foto te zitten maar dat kan ook heel goed komen door het uploaden.

cathyenbeau: Leuke foto, het vuurwerk staat er mooi op.

Cynn: Prachtige foto, de tijger staat er super op. Ik vind alleen de foto te donker deze zou nog lichter mogen.

Dandy200: Leuke foto, hij lijkt alleen niet helemaal scherp. Probeer volgende keer om het diafragma omlaag te gooien zodat ze samen scherp zijn op de foto.

Fading: ik kan niks anders zeggen dan prachtige foto :D . Het paard staat er super op.

Fem: Erg mooie foto, niks op aan te merken. Gaaf dat je je droomlens hebt, ik heb die van mijn een paar maanden terug gekocht en snap dat je er super blij mee bent :D

Fientj: grappig gedaan ziet er leuk uit.

Fris: Erg gaaf! ik wil dit ook nog steeds een keer proberen. Heb jij van ieder cijfer een foto apart gemaakt en die samen gevoegd? of heb je deze foto in een keer geschoten?

Gianti: prachtige portret foto, niks op aan te merken.

Gub: Ahh super schattige foto <3 ,van mij zou er alleen nog iets meer contrast in mogen. Maar denk dat dit meer een kwestie van smaak is. Grappig dat jij nu ook weer mee doet ,wij hebben dezelfde jaren mee gedaan aan POTW en dezelfde jaren zijn we gestopt wegens tijdgebrek. Ik vond jij foto’s altijd super mooi :)

hamsterfan: Erg gave foto niks op aan te merken. De foto doet mij een beetje denken aan de fotostijl van Brandon Woelfel.

Hannemarie: Erg lieve foto niks op aan te merken.

Herfstwind: Prachtige foto, erg leuk zo met die sjaal. Fotografeer jij echt pas 3 maanden? petje af! Dat ik 3 maanden fotografeerde kreeg ik echt nog niet zulke foto’s uit mijn camera.

horses_m: Mooie foto niks op aan te merken.

jesicaaaa: gave foto erg mooi het vuur zo met een donkere achtergrond.

JewEmm: Mooie vuurwerk foto, composite vind ik ook erg leuk gedaan is weer eens wat anders dan een standaard foto.

Knudd: Prachtig erg mooie Dof in de foto. Composite is ook goed gedaan. En jij voelde je geïntimideerd door de grotere fotografen? Als jij al met deze foto begint ben ik heel benieuwt naar de rest van jouw foto’s.

Kristen4: Lieve foto, ik vind hem alleen te donker hij zou een stuk lichter mogen.

LoveSenna: Leuke foto, ik vind alleen de compositie niet zo mooi. Je hebt nu boven heel veel ruimte over en beneden bijna geen ruimte. probeer volgende keer om ook onder iets meer ruimte over te laten.

LoveUggs: Mooie vuurwerk foto ik zelf zou er misschien aan de onderkant nog iets af hebben gehaald maar vind het ook niet echt storend.

magda_90: Mooie foto, erg fijne foto om naar te kijken.

MariaMaaike: Erg mooi zo met dat zonnetje. ik vind het lijnenspel ook erg fijn in de foto.

Mariett: Prachtige foto! Alleen is het paard voor mijn gevoel erg blauw geworden in de foto.

MarijeR: Mooie zwart wit foto vind het contrast erin erg mooi.

MarjanB: Ook een mooie zwart wit foto niks op aan te merken.

Marjoow: Mooi zo al dat vuurwerk. Hij lijkt alleen niet helemaal scherp, Maar vuurwerk fotograferen lijkt mij niet makkelijk.

MichieldeM: Gave foto! ik weet niks af van fotografen met een drone, Maar ziet er erg gaaf uit.

Murosch: Paard staat er erg mooi op, Alleen de achtergrond leid een beetje af.

Nayomie: Mooie vuurwerk foto erg leuk gedaan.

NESCAFE: Prachtig! ik zou deze foto zo als poster in huis ophangen.

Neverland: Erg mooi vooral het contrast van de donker achtergrond met de lichtjes.

Niobe: Prachtige portret foto! Ik vind jouw foto stijl erg gaaf!

Nooor_: interessante foto om naar te kijken. De tl-buizen leiden iets af maar vind ze niet echt storend.

Nynkster: Ahh <3 ik heb een zwak voor welshjes dus vind de foto super leuk. Ik zou alleen de foto iets meer kleur geven dat vind ik hem net nog missen .

Pauley: Mooi ik zou alleen de volgende keer de foto iets lager maken zodat je ook net nog een stukje van het strand er op heb dat geeft net iets meer diepte.

Quir: Erg leuk gedaan zo met die quotes, het vuurwerk staat er ook mooi op en is goed scherp.

R_emkee: erg mooi er mag van mij alleen nog iets meer contrast in, ik vind zijn knotjes iets te veel weg vallen in de achtergrond.

Revanches: Prachtig! is weer eens wat anders dan een standaard black foto. Erg mooi gedaan!

rosslover: Gave concert foto! Foto is precies gemaakt op het juist moment.

Sharani: Leuke foto, probeer volgende keer als je weer hun samen op de foto zet, iets meer van het meisje te laten zien nu is de kip goed een beeld maar valt het meisje een beetje weg.

Talithah: ziet er erg leuk uit, probeer volgende keer iets meer ruimte over te laten aan de zijkanten. Je hebt nu aan een kant best veel ruimte over maar aan de andere kant staat de hond er net niet helemaal op.

tesseke: Erg leuk mooie bokeh met de sneeuwvlokjes.

Tigress: Ahh wat een lieve foto, ik vind de foto alleen net iets te donker, hij zou nog iets lichter mogen.

xEliesx: lieve foto alleen zouden de wit tinten nog iets omlaag mogen vind deze net iets te fel.

xMayo: Ahh ookal zo’n schattige foto! erg mooie DOF de foto zou van mij alleen nog iets lichter mogen.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:00

Ik ga me ook aan een feedbackronde wagen. :)

Agossie: Ik vind het een leuke foto, maar wat mij betreft had hij iets lichter gemogen.
Annetjuuh: Prachtige portretfoto. Mijn aandacht wordt direct naar het model getrokken, dus wat dat betreft heb ik er niets op aan te merken.
annikeee19: Ik vind het een erg mooie foto doordat paard en baas elkaar echt aan lijken te kijken. Persoonlijk vind ik hem wat dof, iets meer kleur zou de foto wat mij betreft goed doen, maar dat is ook een kwestie van smaak uiteraard.
Arianne: Ik vind dat je dit knap gedaan hebt. De lijn die naar de vuurpijl loopt maakt het een perfect getimed shot.
Athelas: Ik vind het een erg mooie foto, de ogen van het paard spreken echt. Het enige wat mij stoort is het weidepaaltje (?) rechts in beeld, maar ik kan me goed voorstellen dat dat erg lastig weg te werken is.

Babette: Als ik jou foto wil openen krijg ik een error. Ik kan je helaas dus geen feedback geven.
Bellatrix: Ik vind dat je het vuurwerk mooi vast hebt weten te leggen. Persoonlijk had ik iets minder kleur aan de foto toegevoegd, hij wordt nu wat aan de drukke kant.
BernetteO: Je hebt een leuke compositie bedacht. Ik vind het alleen jammer dat de ogen van de pony niet zichtbaar zijn. Daarnaast zou ik iets meer kleur/warmte toevoegen zodat de foto wat minder flets wordt.
Bo_Y: Leuke foto. Probeer er de volgende keer op te letten dat je een wat rustigere achtergrond hebt. De radiator op de achtergrond trekt best wel de aandacht. Voor een foto die binnen gemaakt is, vind ik dat je het knap gedaan hebt.

caaramel: Je hebt op een leuke manier het dagelijks leven vast weten te leggen. Het enige dat mij een beetje stoort is het overbelichte deel linksboven in de foto. Ik vind het knap dat je van zoiets simpels een leuk plaatje hebt weten te maken.
Calice: Jou foto kan ik helaas ook niet openen doordat er een error gegeven wordt..
cathyenbeau: Ik vind de foto erg mooi qua kleuren. Als tip zou je de volgende keer misschien wat beter op de uitsnede kunnen letten, maar dan ben ik wel heel erg naar dingen aan het zoeken hoor.
Cynn: Wat een prachtige foto! Ik vind de ogen echt ontzettend sprekend. <3

Dandy200: Leuke foto. Hij oogt alleen niet helemaal scherp en het hoofd van het meisje lijkt om mijn scherm nogal wit. Als je je diafragma iets omhoog doet is het makkelijker om zowel de hond als de baas scherp in beeld te krijgen.

Fading: Prachtige foto! Ik krijg er echt een zomergevoel van, heerlijk!
Fem: Mooie foto. Ik vind de scherpte-diepte in deze foto erg mooi.
Fientj: Leuke foto. Ondanks dat het eigenlijk "gewoon" een paar schoenen is, trekt de foto wel je aandacht en blijf je er langere tijd naar kijken.
Fris: Ontzettend gaaf en creatief bedacht.

Gianti: Prachtige portretfoto. Ik vind alleen de mond van het model een beetje vreemd. Ik kan niet precies zeggen wat ik er vreemd aan vind, maar het trok direct mijn aandacht. Verder kan ik er alleen nog maar van dromen zulke portretfoto's te kunnen schieten.
Gub: Wat een schattige foto. Je hebt goed vast weten te leggen dat het een fluffy-pup is. Persoonlijk had ik alleen net wat meer contrast toegevoegd.

hamsterfan: Leuke foto. Ik heb er eerlijk gezegd niets op aan te merken.
Hannermarie: Wat een lieve foto. Ik vind dat je de liefde van de moeder naar haar kind mooi vast hebt weten te leggen.
horses_m: Mooie foto. Op de een of andere manier vind ik de achtergrond wat grauw ogen. De hond is op zich best wel vol van kleur, maar het lijkt alsof je veel kleur uit de achtergrond hebt gehaald.

jesicaaaa: Gave foto. Ik vind dat het vuur erg mooi afsteekt tegen de zwarte achtergrond.
JewEmm: Prachtige vuurwerkfoto. Ik vind het erg knap dat je het vuurwerk er helemaal op gekregen hebt. Daarnaast vind ik de kleuren ook prachtig.

Knudd: Prachtige foto! Erg knap hoe je dit hebt weten vast te leggen.
Kirsten4: Mooie foto. Ik vind de ogen van de kat/poes erg sprekend. Wat mij betreft had de foto wel iets lichter gemogen.

LoveSenna: Leuke foto. Als tip zou ik je graag willen meegeven iets meer op de compositie te letten. Het zou denk ik mooier zijn als er aan de onderkant iets meer ruimte zou zijn, juist gezien het paard een deken op heeft.
LoveUggs: Mooie vuurwerkfoto. Doordat er bovenin de foto zoveel "gebeurt" vind ik de onderkant wat leeg ogen, maar aan de andere kant geeft dat ook wel wat rust in de foto..

magda_90: Je hebt dit mooi vast weten te leggen.
MariaMaaike: Ik vind het een erg mooie foto. De zon maakt het plaatje helemaal compleet.
Mariett: Prachtige foto, de foto heeft iets magisch. Op mijn scherm oogt het paard echter wel wat blauw.
MarijeR: Prachtige foto. Ik vind het contrast in de foto echt heel erg mooi.
MarjanB: Mooie foto, ik heb er niets op aan te merken.
Marjoow: Knap dat je het vuurwerk zo bij elkaar hebt vast weten te leggen. Ik vind het vuurwerk er alleen niet echt uit springen.
MichieldeM: Prachtige landschapsfoto. Ik vind de kleuren in de foto erg mooi.
monbyou: Leuke foto. Ik vind de kleuren op de achtergrond erg leuk.
Murosch: Je hebt het paard er mooi op staan, maar de achtergrond leid mij wat af.

Nayomie: Mooie vuurwerkfoto. Knap gedaan.
NESCAFE: Prachtige foto. Ik vind dit beeld echt iets voor een schilderij in huis. De foto heeft iets mysterieus.
Neverland: Mooie foto. Je hebt de lichtjes er mooi op weten te krijgen, die steken mooi af tegen de donkere lucht.
Niobe: Prachtige foto. Ik heb er niets op aan te merken. :D
Nooor_: Aparte foto. Je gaat je door de foto wel afvragen wat zich daar afspeelt.
Nynkster: Lieve foto! Ik vind dat het hoofdje er mooi uitspringt.

Pauley: Mooie foto. Hierdoor krijg ik zin weer eens naar zee te gaan.

Quir: Prachtige vuurwerkfoto. Ik vind de tekst in de foto de foto alleen niet ten goede komen.

R_emkee:
Wauw, prachtige foto!
Revanches: Prachtige blackfoto, de ogen zijn ontzettend sprekend. Ik vind alleen de neus er een beetje vreemd / te wazig uitzien, maar dat kan ook aan mijn scherm liggen.
rosslover: Knap dat je dit in een concertzaal hebt weten vast te leggen. Je hebt echt precies op het juiste moment een foto genomen.

Sharani: Leuke foto. De volgende keer zou ik proberen iets meer van het meisje op de achtergrond te laten zien. Ze valt nu een beetje weg.

Talithah:
Knap dat je drie honden naast elkaar op de foto hebt weten te krijgen. De volgende keer zou ik alleen proberen om rechts wat meer ruimte te creëren.
tesseke: Wat een prachtige sfeerfoto!
Tigress: Ah, knappe Jarvis! Je hebt een mooie blik vast weten te leggen.

xEliesx: Wat een lieve foto! Ik zou alleen nog even kijken naar de witte tinten in de foto, die overheersen namelijk nogal.
xMayo: Wat een onwijs schattige foto! <3 Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:09

Ik zag dat mijn foto door de Boktupload niet echt meer op de originele foto leek, dus bij deze nogmaals mijn week 2.

AfbeeldingTukker by [naam], on Flickr
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 29-04-19 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam uit de post verwijderd.

NESCAFE

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:42

Iedereen bedankt voor de feedback! Heel leuk dat er zoveel mensen de tijd nemen voor het geven van feedback!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-18 19:48

YES! PC doet het weer goed. :D Helemaal happy! Ik moest een nieuwe NVIDIA driver installeren, daar zijn we na flink wat zoeken achter gekomen. Maar gelukkig is het opgelost!

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 23:23

Op facebook heb ik een zwart wit 52 weken project maar onderstaande foto vond ik zelf toffer in kleur
en dacht dan kan ik deze mooi voor week 2 hier gebruiken.

Week 2:

Afbeelding

Mocht je meer portretten willen zien die ik maak voor het 52 weken project dan zijn deze terug
te vinden op : https://www.flickr.com/photos/154924935@N08/sets/72157662562362797

Talithah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 00:43

ga meer opletten op de ruimte en indeling mar weet niet of ik aan diepte en die dingen wat kan doen helaas weet ik niets van instellingen maar als jullie het niet erg vinden dat ik zo mee doe blijf ik en leer van jullie maar anders stap ik uit hoor, geniet wel van de foto's die ik zie.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 00:53

Wauw wat veel feedback!! Respect voor jullie moeite _/-\o_ En heel erg bedankt voor de lieve complimenten en fijne tips!!

En dan mijn
Week 2
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-18 01:45

Talithah schreef:
ga meer opletten op de ruimte en indeling mar weet niet of ik aan diepte en die dingen wat kan doen helaas weet ik niets van instellingen maar als jullie het niet erg vinden dat ik zo mee doe blijf ik en leer van jullie maar anders stap ik uit hoor, geniet wel van de foto's die ik zie.

Vraag er naar. Vraag gewoon "wat bedoelen jullie met diepte?" en vraag naar de instellingen enzo. Dat is juist zo leerzaam. Niet meteen "dan stap ik uit", zet door! Eén van de belangrijkste doelen van dit topic is dat je alles kan vragen en zo veel van elkaar kunt leren.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 15:06

Agossie schreef:
Talithah schreef:

Vraag er naar. Vraag gewoon "wat bedoelen jullie met diepte?" en vraag naar de instellingen enzo. Dat is juist zo leerzaam. Niet meteen "dan stap ik uit", zet door! Eén van de belangrijkste doelen van dit topic is dat je alles kan vragen en zo veel van elkaar kunt leren.

Precies!!

iedereen heel erg bedankt voor de reacties!!

Helaas kon ik deze week nog niet de foto doen die ik wou, dan maar eentje van uittesten van mijn nieuwe achtergrond kleur en nieuwe logo :D !!! krijg hem alleen niet in juiste kwaliteit geupload :(

Afbeelding

Pauley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 15:40

Bedankt voor de feedback allemaal!

Week 2

Afbeelding

niet helemaal tevreden mee, naar mijn idee is hij net niet scherp genoeg.

Talithah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 16:35

Agossie schreef:
Talithah schreef:

dank je wel voor je antwoord, ik ben geen opgever hoor want vindt het zo leuk maar wil geen last zijn voor degene die feedback geven en ook niet voor anderen, Maar heel erg bedankt en ga er voor, Vanmiddag wat geoefend maar donker weer dus wat aan instellingen gedaan maar niet mooi dus diepte hoe krijg ik dat erin?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 16:37

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 18:32

Week 2:
Afbeelding

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:29

Mijn week 2:

Afbeelding

In huis bezig geweest met macro fotografie :)
Laatst bijgewerkt door monbyou op 13-01-18 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:31

Bedankt voor jullie feedback!
Ik hoop van de week ook even te gaan zitten voor feedback. Helaas nog geen tijd voor gehad. Evenals voor het maken van foto's helaas, dus even een van afgelopen oktober.

Week 2.

Afbeelding

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:57

Mijn week 2
Afbeelding

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:30

Even snel een foto van van de week uit de studio op school :) Afbeelding

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:36

Hier bij mijn Week 2
Door het uploaden is de kwaliteit minder geworden

Afbeelding

LoveSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:46

Week 2:

Afbeelding
DSC_1090

(De kleuren op de foto komen beter uit met een zwarte achtergrond)

by Femke Slingerland, on Flickr

Ik verzamel hier: https://flic.kr/s/aHsmb3sqrT

@Bedankt voor de feedback! Ik had er inderdaad een stukje vanaf moeten halen aan de bovenkant zie ik nu. Ik had nog wel een paar foto's waar ook haar borst op stond maar die waren best wel bewogen helaas.
De scherpte ligt heel erg aan de bokt upload. Want ik heb de foto ook in Flickr geüpload een daar is de foto scherper, misschien nog niet 100% maar het scheelt veel. Het was ook een spontane foto, dus inderdaad een kiekje. Ze stond heel alert te kijken in de paddock dus ik was heel even snel naar huis gegaan om de camera te pakken en een paar foto's te maken.

Fientj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:57

Bedankt voor de feedback iedereen!

Week 2
Eerste keer nachtfotografie en ook mijn eerste HDR. Aangezien ik geen statief was het creatief zijn met een bankje, tas, portomonee en telefoon om in de juiste hoek te krijgen maar ik vind het zelf aardig gelukt:)

AfbeeldingWeek 2 by Iris van Adrichem, on Flickr

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 14:29

Bedankt voor de feedback !!

Hierbij mijn week 2 :) Van de zelfde shoot helaas nog geen tijd gehad voor een andere shoot...

Dit x met Flickr geupload in de hoop dat de kwaliteit hiervan beter is dan imgur :)

AfbeeldingIMG_0142 by Mandy Minnen, on Flickr

Edit: Wat verscherpt Flickr veel zeg ;( Is er een knopje om dit uit te zetten ??