Mijn week 2, vandaag geschoten. Een beetje een lucky shot die qua scherpte en uitsnede (krap) beter had gekund, maar ik vind hem zo grappig dat ik hem toch ga plaatsen. Dit is onze Karate-Kid.. oftewel Karate-Kip (nou ja haan dan)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Ik denk dat ik ga stoppen met potw... heb gisteren uitslag van wat onderzoeken in t ziekenhuis gehad en moet komende tijd heel rustig aan doen en ook heel goed gaan kijken wat ik per dag kan doen. Ik denk er nog even een nachtje over maar merk dat het me teveel druk geeft vooral nu de groep zo groot is.
Talithah schreef:ga meer opletten op de ruimte en indeling mar weet niet of ik aan diepte en die dingen wat kan doen helaas weet ik niets van instellingen maar als jullie het niet erg vinden dat ik zo mee doe blijf ik en leer van jullie maar anders stap ik uit hoor, geniet wel van de foto's die ik zie.
Agossie schreef:Talithah schreef:ga meer opletten op de ruimte en indeling mar weet niet of ik aan diepte en die dingen wat kan doen helaas weet ik niets van instellingen maar als jullie het niet erg vinden dat ik zo mee doe blijf ik en leer van jullie maar anders stap ik uit hoor, geniet wel van de foto's die ik zie.
Vraag er naar. Vraag gewoon "wat bedoelen jullie met diepte?" en vraag naar de instellingen enzo. Dat is juist zo leerzaam. Niet meteen "dan stap ik uit", zet door! Eén van de belangrijkste doelen van dit topic is dat je alles kan vragen en zo veel van elkaar kunt leren.
Agossie schreef:Talithah schreef:ga meer opletten op de ruimte en indeling mar weet niet of ik aan diepte en die dingen wat kan doen helaas weet ik niets van instellingen maar als jullie het niet erg vinden dat ik zo mee doe blijf ik en leer van jullie maar anders stap ik uit hoor, geniet wel van de foto's die ik zie.
Vraag er naar. Vraag gewoon "wat bedoelen jullie met diepte?" en vraag naar de instellingen enzo. Dat is juist zo leerzaam. Niet meteen "dan stap ik uit", zet door! Eén van de belangrijkste doelen van dit topic is dat je alles kan vragen en zo veel van elkaar kunt leren.