[FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eske_B

Berichten: 15105
Geregistreerd: 19-08-08

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 00:33

Bedankt voor de feedback iedereen! Is in de dierentuin genomen, trouwens :)

rosslover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 01:17

Bernette, het was niet gepland & een voorbijganger :) dankjewel voor de feedback!

Athelas

Berichten: 2004
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 08:21

Bedankt voor de feedback allemaal!

Dandy200

Berichten: 855
Geregistreerd: 05-04-12
Woonplaats: Ergens aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 08:32

Tigress schreef:
Bedankt! Echter is de "viezigheid" op zijn wang zijn aftekening :') hek staat recht, ik heb daar op recht getrokken namelijk :j Het hout is zelf geen kaasrecht stuk, dus wellicht dat het daardoor zo lijkt?

Merci voor de complimenten verder allemaal! :D


Dan heb ik helemaal niks gezegd. Wat een aparte aftekening heeft hij. Ik vind het een mooie foto en leuke hond.

Tigress

Berichten: 8958
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 09:27

Geeft niet hoor, vind het fijn dat je zo nauwkeurig kijkt! :D

MarjanB

Berichten: 16640
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 09:57

Bedankt voor de feedback allemaal!!

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 10:42

aMomentLT schreef:
De foto van de vrouw ik haar cafe vind ik onwijs heftig om te zien. Ik weet niet waarom, maar die foto doet echt iets met me!


Bedankt! Ze is in de jaren 80 aangereden door een vrachtwagen in haar café. Ze stond de ramen te lappen en de vrachtwagen is op haar ingereden en dan heel de gevel door tot aan de toog van het café. De letsels aan haar benen enz, zijn dan ook daar van. Ergens 'fijn' dat je dat zo terug voelt in het beeld, want het was naar aanleiding hiervan dat ik de foto nam!

Bedankt voor alle feedback. Ik ga proberen de personen boven mij of wanneer ik denk dat ik iets kan toevoegen, te doen. De hele lijst gaat wat veel worden maar ik apprecieer iedereen hun feedback dus wil graag ook wat terug doen!

MarjanB

Berichten: 16640
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 11:03

k_m schreef:
Bedankt! Ze is in de jaren 80 aangereden door een vrachtwagen in haar café. Ze stond de ramen te lappen en de vrachtwagen is op haar ingereden en dan heel de gevel door tot aan de toog van het café. De letsels aan haar benen enz, zijn dan ook daar van. Ergens 'fijn' dat je dat zo terug voelt in het beeld, want het was naar aanleiding hiervan dat ik de foto nam!

Bedankt voor alle feedback. Ik ga proberen de personen boven mij of wanneer ik denk dat ik iets kan toevoegen, te doen. De hele lijst gaat wat veel worden maar ik apprecieer iedereen hun feedback dus wil graag ook wat terug doen!


Ik wilde er ook nog op reageren nav aMomentLT want vind het ook een hele pure foto! Er zit echt een verhaal in zeg maar. Vind het altijd erg gaaf als mensen iemand goed kunnen portretteren. Ben nu wel heel erg benieuwd hoeveel mensen daar nog hun biertje doen, en hoe de avond er uit ziet (zijn het alleen maar oude mannetjes met wandelstok)

Agossie

Berichten: 16374
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 13:03

Na overleg ga ik het toch in het topic zetten.

Tivara heeft meteen aangegeven mee te willen doen, maar is helaas gevallen en heeft nu een redelijk zware hersenschudding. Zij is dus voorlopig uit de roulatie. Zij heeft het echter wel op tijd aan mij doorgegeven, dus als ze weer beter is, zal ze de gemiste weken kunnen inhalen.

Ze kan nu niet eens op een beeldscherm kijken (vriendlief heeft haar berichten aan mij getypt), dus fotograferen zit er helemaal even niet in.

Heel veel beterschap Tivara!

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:04

Beterschap :(:) :(:)

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:05

Beterschap!! :(:)

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:11

Heel veel beterschap! :(:)

Mariett

Berichten: 4464
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:16

Jeetje mina :( En dan toch aan POTW denken, dat is nog eens inzet!

Beterschap Tivara :(:)

Bnet
Berichten: 2235
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:19

Oef, dat is niet fijn! Heel veel beterschap gewenst Tivara! Rustig aan doen hoor!

MarjanB

Berichten: 16640
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:20

Beterschap! Doe maar rustig aan, hersenschudding heeft echt even tijd nodig

Eske_B

Berichten: 15105
Geregistreerd: 19-08-08

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 14:50

Veel beterschap Tivara!

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 14:55

Jeetje, veel beterschap Tivara!

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:00

Heel veel beterschap Tivara

pradadaan

Berichten: 4682
Geregistreerd: 13-05-13

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:13

Beterschap! :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102566
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:17

Dat is schrikken! :oo
Beterschap voor haar!!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:06

Beterschap!

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:40

Wat een mooi verhaal! Ofja mooi, interesant moet ik zeggen.. Maar de foto laat het verhaal echt onwijs goed zien!

En Beterschap Tivara!

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:59

Oef beterschap Tivara. En iedereen bedankt voor de feedback. Ik ga ook even een rondje maken aan het eind van de week. :)

katja_silke

Berichten: 367
Geregistreerd: 22-12-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:33

Week 2!
AfbeeldingIMG_4573-1 by Katja Fikse, on Flickr
Vroege week 2! Ik weet niet of jullie die over-bewerking mooi vinden, maar ik vind die wel leuk op deze foto.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:01

Ook ik ga proberen om een keer feedback te geven! Nog niet eerder gedaan en ik kan het ook niet het hele jaar volhouden, maargoed :) Ik heb de feedback van week 1 van de lijst gedaan, dus verder niets terug gelezen!

Feedback week 1
Agossie: Erg mooie foto! Prachtige zonsondergang & ze staan er beide mooi op!! <3
AlwaysH: Mooi moment van je hamster, erg schattig! Wel lijkt hij niet helemaal scherp.
aMomentLT: Gaaf! Een keer heel wat anders!
Annetjuuh: Prachtig die tijger! Mooie compositie ook, dat hij/zij zo tussen de bomen door komt lopen.
Asselruiter: Koala <3 Wat schattig! De koala lijkt alleen niet helemaal scherp te zijn, dat is jammer.
Athelas: Mooie foto! Misschien nog iets meer spelen met compositie, nu is de hond erg in het midden. Is lastig hoor, ik heb het zelf ook vaak genoeg :')
Bellatrix: Mooie vuurwerk foto! Mooie kleuren!
BernetteO: Mooi zo met die bevroren vacht! De compositie spreekt mij alleen niet zo aan. Verder een leuke foto!
Biebz: Erg mooie foto, met die zonnestralen door de bomen heen! Geeft een heel mooi effect! Mooie compositie ook!
Bumblehorse: Mooie scherpe foto!
Calice: Wat een gave foto! Prachtige vogel, mooi vastgelegd.
Dandy200: Mooi moment. Volgens mij kan ik me herinneren dat je erbij had gezegd dat het erg slecht weer was. Het is dan ook jammer dat hij niet heel scherp is, maar dat is dan ook wel heel erg lastig met slecht weer en onderwerpen die zo snel gaan.
Eefsel2109: Wauw, wat een gave foto! Heel 'intens' ofzo, ik voel de warmte bijna vanaf m'n scherm!
Eske_B: Mooie vis, mooi vastgelegd. Misschien nog iets spelen met de compositie, die is nu nog een beetje saai.
Fem: Wat een óntzettend lieve foto! Mooi moment, mooie kleuren en mooi scherp! <3
F_Orumster: Mooie foto! Goed vastgelegd inderdaad, de mensen maar ook een stuk van de stad. Spreekt me zeker wel aan deze foto!
Fris: Gaaf gedaan deze foto!
GerdjeHoran: Ik vind het jammer dat de hond net niet "goed" staat, verder een mooie foto. Mooi scherp ook!
Gianti: Prachtige foto! Super scherp en het model staat er erg mooi op!
hamsterfan: Mooie foto! Mooi moment en scherp!
horserider22: Mooie compositie! Volgens mij nét niet scherp, maar ook niet echt onscherp ofzo :+ Mooi vastgelegd!
horses_m: Wat een lief hondje zeg <3 Goed vastgelegd. Leuk ook met die achtergrond zo!
ILoveJip: Gaaf gedaan!
Ingvild: Mooi vastgelegd, dat zwart-wit geeft een mooi effect!
Jessica_1998: Jammer dat het paard niet mooi met z'n oren naar voren staat, dat zou er gelijk veel vrolijker uit zien!
jesicaaa: Mooi vastgelegd! Hij lijkt alleen niet helemaal scherp te zijn
JewEmm: Mooie collage! Scherpe foto's, gaaf gedaan!
joeluna: Leuk gedaan, scherpstellen op de neus van het treintje!
katja_silke: Enorm grappige foto! :')
k_m: Ik had het al eerder gezegd, maar wat een práchtige reeks. Hij doet me echt wat.
LoveSenna: Mooie scherpe foto!
_l_amanda_l_: Vrolijke, winterse foto! Vind het wel mooi, dat "oude" effect erover!
LoveUggs: Nog een mooie vuurwerk foto! Erg mooi vastgelegd!
magda_90: Heel erg mooi! Zachte foto, mooie compositie. Niets op aan te merken!
Mariett: Heel erg mooi detail! Naar mijn smaak precies goed hoe het licht valt, mooi scherp ook!
MarijeR: Weer super mooi vastgelegd, zoals altijd! <3
MarjanB: Een keer een niet zo standaard vuurwerk foto, vind het wel leuk met die boom erbij!
_Marjolein: Super leuk vastgelegd, die knipoog! Mooie sfeer ook.
Marjoow: Volgens mij heb ik het ook al ergens gezegd, maar wat een práchtige foto! Zo mooi! <3
Mawrr: Erg mooi vastgelegd! Vind het bij deze foto wel mooi dat hij zo verscherpt is! (kan me herinneren dat jij dat zei, geloof ik)
Moirin: Mooi! De kleuren passen ook precies bij de sfeer van de foto!
Murosch: Heel erg mooi! Echt op een mooi moment vastgelegd! Krijg helemaal zin om bij een kampvuurtje te zitten! :j
Niobe: Prachtige foto! Enorm scherp, mooie compositie en scherptediepte en fijne sfeer!
pradadaan: Het enige wat ik jammer vind aan deze foto, is dat de linkerkant (op de foto) van het hoofd een beetje wegvalt door de schaduw, maar dat is ook nogal lastig als de zon van de andere kant komt. Verder mooie foto met een mooie compositie!
Quir: Mooi gedaan, zo door die takken/planten heen en die dan onscherp op de voorgrond!
Revanches: Echt een prachtige foto! Heel winters en heel mooi vastgelegd, prachtig met dat licht ook!
RianC: Heel mooi met dat riet(?) zo op de voorgrond! Het haar van het model zou nog iets wilder mogen, zodat het net als het riet 'waait'. Verder echt niks op aan te merken, mooi gedaan!
rosslover: Mooi zeg! Dat zwart-wit maakt het helemaal af volgens mij
sanne1992: De reiger mooi vastgelegd, alleen erg jammer dat de foto zo donker is!
sanneb: Wat een super schattige foto is dit <3 De pup nog iéts scherper in beeld zou het af maken. Wel heel mooi dat hij/zij de poot van mama zo mooi vasthoudt, maakt de foto gelijk heel anders dan 'normaal'.
Sanne_com: Heel erg mooi! Super scherp, mooie compositie en kleuren en wat een schattig hondje <3
S_imonee: Echt prachtig gedaan Simone, heel mooi zo die zon door het riet <3
Stal_Fiore: Geweldige foto! Echt een typisch kattenhoofd :') Ook eens een heel andere foto dan de meeste kattenfoto's! Leuk gedaan!
tesseke: Erg mooi gedaan met die cijfers zo!
Tigress: Jarvis (hopen dat ik het goed zeg :+) is zoooo leuk! <3 Prachtige foto weer van hem, mooi, blij moment!
xmichxrocky: Leuk gedaan, die cijfers met op de achtergrond vuurwerk!
xniieeenke: Heel erg mooie drieluik. Stuk voor stuk mooie foto's! Geeft een mooi winters tafereel zo!

Feedback week 2 (tot nu toe)
MarjanB: Mooi dat de boot niet helemaal in beeld is en in zwart-wit, dat maakt het af volgens mij!
LoveUggs: Wat een mooie hond zeg <3 Jammer dat de foto zo donker is, wat lichter zou (naar mijn smaak) mooier zijn.
Quir: Wat koud zeg :brr: Maar mooie foto! Erg winters!
k_m: Ik ben fan geloof ik, alweer zo'n mooie foto! Je legt echt gevoel in de foto's, prachtig!
Neverland: Prachtige foto! Dat is eens een keer een ander soort blackphoto, heel erg mooi!
aMomentLT: Mooi vastgelegd! Wat schattig die beertjes op haar buik, heel erg mooi! Gaaf dat dat zo scherp is en de rest onscherp!
xmichxrocky: Mooie foto! Ook ik zat even te kijken hoe zijn been nou zat, daar zou je inderdaad op kunnen letten. Verder een goede foto, doet me verlangen naar zomer!
Athelas: Super mooi drieluik! Past goed bij elkaar, stuk voor stuk mooie foto's maar zo naast elkaar maakt het af !
borstnoot: Leuk moment! Mooi scherp voor binnen!
BernetteO: Het enige wat ik minder vind, zijn de donkere plekken op de achtergrond. Ze leiden van de hond af, volgens mij had iemand dit ook al aangegeven. Het is niet dat het enorm stoort ofzo hoor. Verder mooi vastgelegd! De hond staat er mooi op, en leuk zo scherpgesteld op de ogen!
katja_silke: Leuk moment vastgelegd! Ik vind het bij deze foto ook wel mooi, de wat heftigere bewerking. Past er wel bij. Al hou ik zelf sowieso vaak al wel van iets heftiger bewerken, dus misschien ook wel echt een kwestie van smaak.


Zo zeg, dat was een hele lijst :wow: Weinig kritiek kunnen geven.. Deels omdat ik zelf ook maar een amateur ben en er niet veel van weet, maar grotendeels ook omdat er gewoon zulke goede en mooie foto's ingeleverd zijn! Leuk zeg :D