JewEmm schreef:Jespri: Leuke foto! Het wit is bij mij alleen iets te wit en verder vind ik de foto wat grauw.
Bedankt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JewEmm schreef:Jespri: Leuke foto! Het wit is bij mij alleen iets te wit en verder vind ik de foto wat grauw.
verography schreef:Bedanky voor je feedback JewEmm. Leuk om te lezen dat iedereen er ook anders naar kijkt. Zo ging ik express voor het einde van de huizen om het interessanter te maken. Qua rechtzetten zal ik nog even kijken, had het nu op de dakpannen recht gezet.
JewEmm schreef:Asselruiter: fototechnisch goede foto, maar ik zie niet zo goed wat het is. Daarvoor zit de linker roos toch iets te veel in de weg.
Sodeletuut schreef:Asselruiter: mooie scherpte-diepte en kleuren, alleen de bloem neemt naar mijn smaak te veel ruimte in, in vergelijking met het paardje.
Bellatrix schreef:Asselruiter: Ik vind die roos/bloem teveel op de voorgrond. Dat maakt de foto voor mij heel onduidelijk. Neem aan dat het gaat om het scherpe voorwerp op de achtergrond? Dan had ik daar meer van willen zien, deze foto was bij mij persoonlijk de prullenbak in gegaan.