JewEmm schreef:Asselruiter: fototechnisch goede foto, maar ik zie niet zo goed wat het is. Daarvoor zit de linker roos toch iets te veel in de weg.
Dank je wel voor je feedback JewEmm! Wel.. het is een houten hobbelpaard dat achter de vaas met rozen staat. Ik heb er verschillende dingen mee uitgeprobeerd en heb hem o.a. ook nog meer naar voor gezet zodat je duidelijker zag dat het een paard was, maar dan vond ik 'em persoonlijk niet meer zo leuk. Maar dat is eerder persoonlijke smaak denk ik
Dank je wel dat je feedback wou geven!
Sodeletuut schreef:Asselruiter: mooie scherpte-diepte en kleuren, alleen de bloem neemt naar mijn smaak te veel ruimte in, in vergelijking met het paardje.
Dank je wel voor je feedback Sodeletuut, wordt geapprecieerd 
Bellatrix schreef:Asselruiter: Ik vind die roos/bloem teveel op de voorgrond. Dat maakt de foto voor mij heel onduidelijk. Neem aan dat het gaat om het scherpe voorwerp op de achtergrond? Dan had ik daar meer van willen zien, deze foto was bij mij persoonlijk de prullenbak in gegaan.

Dank je voor je feedback Bellatrix, beetje zelfde reactie als ik hierboven geef bij JewEmm - maar zoals jezelf al aanhaalde: smaken verschillen. Bedankt dat je feedback wou geven!