[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:58

JewEmm schreef:
Jespri: Leuke foto! Het wit is bij mij alleen iets te wit en verder vind ik de foto wat grauw.

Bedankt. :) Wat grappig, hier is die (denk ik) wel op de goede manier wit. Over het grauwe kan wel kloppen. Ik had vroeger nog al de neiging om teveel contrast en kleur in de foto te gooien, waardoor ik nu wat voorzichtiger ben geworden daar mee en eerder naar het grauwen neig.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:59

Alv. <3
Heel mooi Carmen met het tegenlicht, leuke timing ook. :j Verder niet echt iets op aan te merken.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:04

magda_90 schreef:
Alv. <3
Heel mooi Carmen met het tegenlicht, leuke timing ook. :j Verder niet echt iets op aan te merken.

Dankje! <3 Alv is ziek (bronchitis), dus die gaapt zijn 'herstelvakantie' lekker door.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:14

Ik heb mijn foto op Flickr geupload, maar ik krijg hem op geen enkele manier hier op bokt. Kan iemand helpen?

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:27

it_is_me: Niet verkeerd! Maar door de (hoog)lichten wat donkerder te maken (of de sluitertijd korter), kwan je meer van het contrast op de maan zien.

JewEmm: bedankt voor de feedback! Ik was al aan het spelen geweest met sluitertijd, licht en donker om meer contrast te krijgen, maar toch nog te voorzichtig geweest. Mooi leerpuntje voor een volgende keer ;-).

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:29

Bedankt voor de feedback! Super dat je zo feedback wilt geven Magda. Heb vorig jaar alleen een keer feedback gegeven omdat ik anders gewoon niet aan toe kwam. Ben ik dan 'fout'?

Ik vind het super als mensen feedback geven aan elkaar maar zoals gezegd is het niet verplicht. Mensen die gewoon meedoen geven naar mijn idee ook heel veel inspiratie met hun foto aan anderen. Je leert door te kijken naar het beeld van anderen ook op een andere manier van kijken op de foto. Ik wel tenminste. Daarbij is feedback super natuurlijk maar een bijdrage om het jaar gewoon mee te doen is ook super toch?

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:30

verography schreef:
Bedanky voor je feedback JewEmm. Leuk om te lezen dat iedereen er ook anders naar kijkt. Zo ging ik express voor het einde van de huizen om het interessanter te maken. Qua rechtzetten zal ik nog even kijken, had het nu op de dakpannen recht gezet.

Ik bedoel meer dit met loodrecht. Het dak is namelijk recht! Ik snap op zich ook wel dat het einde van de huizen interessant is, maar dan zou ik persoonlijk nog meer lucht er links van laten zien.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:32

manonfleur schreef:
Ik heb mijn foto op Flickr geupload, maar ik krijg hem op geen enkele manier hier op bokt. Kan iemand helpen?

De foto aanklikken zodat je hem groot ziet, dan zie je als het goed is rechts onder een pijl staan. Daarop klikken en je kan een link kiezen, ook het juiste formaat.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:35

Ik wil mij ook graag aanmelden!
Ik ben nog niet lang bezig maar wil mij graag ontwikkelen in mijn fotografie. Dit is een mooie stok achter de deur om elke week even met mijn camera bezig te zijn. Het past ook goed bij mijn goede voornemen: Een fotocursus volgen om mijn camera nog beter te leren kennen.

Ik kan niet beloven dat ik elke week feedback kan geven. Ik zal mijn best doen om het zo veel mogelijk te proberen.
Ik moet zeggen dat de eerdere posts over het feedback mij hebben overgehaald om toch me te doen. Ik had het zo opgevat dat het verplicht is om elke week te doen. Ik ben blij dat dit niet zo is.

Hierbij mijn foto voor week 1:
Afbeelding

Ik ga verzamelen op Pinterest. Hebben jullie hier ervaring mee? Mocht de kwaliteit zo achteruit gaan dan zoek ik een andere plek.
http://nl.pinterest.com/misspatriess1/p ... lenge-2015

Babeth

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:42

Ik wil graag meedoen. Kan dat nog?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:49

SuperLiesje: Hele mooie kleuren en compositie! Alleen heb ik het idee dat er kwaliteit verloren is gegaan door het uploaden? Volgens mij hoort de foto scherper te zijn dan hij hier lijkt?

Magda, wat leuk, analoge fotografie! Ik heb er weinig verstand van, maar super leuk dat je daarmee aan het experimenteren bent. Ik heb wel het idee dat hij niet haarscherp is, maar ik vind het een leuke compositie en mooie kleuren.

Marjoow: Gaaf! Lijkt me lastig, om vuurwerk mooi op de foto te krijgen, qua focus enzo! Maar ik vind hem gaaf, en de kleuren ook. Misschien niet helemaal 100% scherp, maar dat lijkt me ook moeilijk in het donker.

WiancaR, wauw! Die is echt gaaf! Mooi met die helemaal zwarte achtergrond. Gaaf plaatje!

Rosslover, leuk moment en goede timing! Hij lijkt alleen niet helemaal scherp.

Leonyr, WOW! Dit is echt niet te geloven, wat gaaf! _O_

Bellatrix: super gaaf plaatje! Die paarse en roze tinten zijn prachtig! Links misschien iets te wit naar mijn smaak, maar verder gaaf!

EskeGirl, wat een lieve foto. Mooie sfeer. Alleen qua bewerking vind ik hem wat gewoontjes, misschien zou je hem nog wat pakkender kunnen maken door een ander soort bewerking? Iets met de kleuren, of misschien wel zwart wit?

Verography: mooi plaatje! Ik vind de wolken op de achtergrond gaaf, en ook het contrast. De boom had misschien iets minder gecentreerd gemogen naar mijn smaak, om het plaatje wat interessanter te maken.

MarBri: wat een super schattig plaatje. Lief ook met dat oogje dicht. Ik denk dat ik hem mooier had gevonden als je hem vanuit een wat lager perspectief had genomen (vanaf de grond), zodat je nog minder van bovenaf op het paardje kijkt.

Marit: prachtig plaatje! Scherpte, kleuren, compositie, achtergrond, heel gaaf! Model lacht mooi, alleen vind ik de handen op het vest er een beetje gemaakt uitzien. Maar verder echt gaaf!

Fellow: leuke foto! Grappig, de sterretjes scherp en het meisje onscherp. Leuk gedaan! Misschien had ik iets meer kleur in het meisje en de achtergrond mooier gevonden.

Sanne_com: mooie foto, mooie kleuren ook. Misschien wat krap gesneden qua uitsnede.

MyHu: mooie foto in al die blaadjes. Ik vind hem qua compositie wat gewoontjes, en niet helemaal scherp, maar je hebt de hond wel op een heel mooi moment vastgelegd.

HeavensLove: Jaa, gaaf!! Die kleuren, zo lekker speels en fijn! De onderkant van de foto mag er van mij wel van af, want de bovenkant is zo pakkend!

monbyou: wat een mooi plaatje! Knap dat je dat vogeltje hebt weten vast te leggen. Kleuren mochten iets warmer van mij, maar verder heel mooi!

Showteam: Ohh die oogjes, wat een intense foto! Niet per se op een hele blije manier, maar mijn aandacht wordt elke keer weer naar deze foto toe getrokken, bijzonder!

Crazymel: Wat een vrolijk plaatje, en de hond past ook zo mooi in de omgeving. Hij lijkt alleen niet 100% scherp? En waarom heb je die balk aan de boven-en onderkant? Dit is trouwens wel een erg leuke foto voor een kerstkaartje ofzo!

Rianne_: Leuk plaatje! Lekker scherp, en ik vind het leuk dat de foto niet puur uitgesneden is om het hondje heen, maar dat het toch de aandacht er naar toe trekt.

MB_foto: Mooie foto! Belichting had iets sterker mogen zijn aan de rechterkant, maar verder leuk!

it_is_me: Mooie foto! Lekker groot contrast met de achtergrond. Compositie had misschien wel iets spannender gemogen.

Iejoorr: Mooie kleuren zeg, gaaf dat rood! Hij is alleen niet helemaal scherp. Maar verder leuke plaat!

Glenstorm: De foto mist scherpte, maar ik vind de kleuren en belichting ERG fijn om naar te kijken!

Taarss: Mooi plaatje! Jammer van de ruis, misschien valt dat minder op als je wat meer contrast toevoegt? Je hebt het moment wel mooi gepakt!

_elke: ohh wat een zomers plaatje, en dat in de winter! Heerlijk! Ik mis scherpte, maar de kleuren en dat schattige pupje maken een hoop goed.

Nefertarie: mooi scherp, ik weet alleen niet zo goed waar ik naar moet kijken. Misschien omdat de huizen op de achtergrond het geheel wat druk maken?

Femmelz: grappige foto! Het is net alsof deze foto is gemaakt vanaf het dak van een huis? Ik moest wel even zoeken, om alle onderdelen te kunnen plaatsen, maar dat vind ik juist wel leuk. Hij mocht wel iets scherper naar mijn smaak.

Deetjeeuh: Die is gaaf!! Super creatief! :D Niks op aan te merken.

Racheel: bijzonder plaatje. Mooie kleuren! Maar wat zijn al die kleine witte stipjes?

Suuszels: Leuk plaatje, lekker in de sneeuw! Mooi hoe je dat knappe snoetje hebt vastgelegd! Als de blik van de hond ietsje meer richting de camera was, had ik hem pakkender gevonden.

Gub: Gaaf! Lekker scherp en mooie kleuren! Alleen mocht van mij dat onderste deel wel van de foto af, omdat dit voor mij te onduidelijk is wat het precies is.

Robin_rikkie: leuk, met die sterretjes! Mooi ook met andere sterretjes er achter. Wat is alleen die rode vlek in het midden?

Calice: agossie, wat schattig! Lekker scherp en wat heb je dat koppie stralend vastgelegd.

Murthul: gaaf! Ziet er bijna aaibaar uit! Ziet er ook heel ver weg uit, misschien had ik hem van ietsje dichterbij nog mooier gevonden.

Irene96: Ten eerste, gefeliciteerd met je bedrijfje! En ten tweede, mooie, sprekende foto! Gaaf!

Joeluna: haha, wat een heerlijke foto! Lekker scherp ook op precies het goede gedeelte. Super!

Nescafe: mooie kleuren en fijne sfeer. Textuur van de achtergrond vind ik leuk, alleen had ik hem liever niet op de kat zelf gezien. Juist de textuur niet op de kat, zou de aandacht er nog meer naar toe trekken denk ik. Nu lijkt het alsof hij niet zo scherp is daardoor.

Babel: WAUW!!!! Deze foto is in mijn ogen perfect, niks aan toe te voegen, en ik kan er wel naar blijven kijken. Gaaf!!

Ismy: bijzondere foto. Ik word wel benieuwd naar het verhaal er achter als ik hem zie. Ik vind hem alleen naar mijn smaak wel te donker in zijn geheel.

Ash_: Sjee, wat een ruime foto! Super gaaf! Net genoeg details aan de onderkant, maar niet te veel, omdat het natuurlijk vooral om die prachtige kleuren en lucht gaat, super!

marijepagter: mooie compositie en kleuren, alleen ik mis wel scherpte.

CrazyIris: gaaaf plaatje! Lekker haarscherp en fijne kleuren en belichting! Die huizen op de achtergrond zijn niet geweldig, maar daar kan je natuurlijk weinig aan doen.

Quartel: super leuk, lekker passend bij het seizoen. Tong is niet scherp, dat had ik wel leuk gevonden, maar het stoort ook weer niet..

Jespri: Mooie foto, schattig moment! Qua kleuren vind ik hem net iets te koud/blauw, maar verder mooi!

Xiiaonaa: mooie foto! Fijne scherpte, en mooie belichting van de ogen ook! Gewoon een hele prettige plaat om naar te kijken, en bovendien een prachtig mooi paard, en een ontzettend zachte uitstraling.

Asselruiter: mooie scherpte-diepte en kleuren, alleen de bloem neemt naar mijn smaak te veel ruimte in, in vergelijking met het paardje.

Teszzz: gaaf! Lekker scherp, mooie kleure en fijn licht! OOk een mooie compositie. niks op aan te merken!

JewEmm: mooi met al die kleurtjes en bewegingen! Misschien mocht de achtergrond nog wel wat zwarter.

_Patriciaa: mooi plaatje, lekker in het zonlicht. Grappig ook die drup aan de snavel. Ik denk dat ik hem pakkender had gevonden als je hem vanuit een iets lager perspectief had gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:52

Patricia, hoe upload je dingen op pinterest? :P Zelf zou ik gaan voor flickr. :j

Dankjewel voor je feedback! :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:56

Sodeletuut schreef:
Marit: prachtig plaatje! Scherpte, kleuren, compositie, achtergrond, heel gaaf! Model lacht mooi, alleen vind ik de handen op het vest er een beetje gemaakt uitzien. Maar verder echt gaaf!

Model ben ik zelf dus thanks :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:59

Ok, hier dan ook mijn feedback van alle 10 pagina's. :') Heb op iedereen gereageerd en eerlijk gezegd wat ik ervan vond. Foto's blijven een kwestie van smaak dus vat het niet allemaal persoonlijk op. Wat en of je iets met het commentaar doet is geheel aan jou. :j

SuperLiesje: Mooi kleurgebruik en interessante compositie. Had alleen liever nog iets meer scherptediepte willen zien.

Magda_90: Eerlijk gezagd doet de foto mij helemaal niets. :o Ik zie teveel boom rechts en ik vind het huis op de achtergrond ook niet interessant genoeg.

Marjoow: Erg mooie kleuren van het vuurwerk!! Persoonlijk vind het alleen jammer dat je nog duidelijk de huizen enzo onderaan de foto ziet.

WiancaR: Ook hier mooie kleuren en goeie scherpte. Enig opmerking is dat het gele rechts een beetje buiten de foto valt maar daar kan je niets aan doen bij vuurwerk. :Pweg poetsen is ook weer zowat. :P

rosslover: De houding van de hond is erg raar. Tevens moet je geen foto's van bovenaf nemen, dan lijkt de hond uit verhouding. Probeer op ooghoogte te gaan staan. Tevens zit er sneeuw voor zijn koppie wat niet lekker weg kijkt. En hij is onscherp en ik vind de belichting niet fijn.

Leonyr: Erg mooie plaat!! Erg fijne belichting en scherpte. Erg sfeervol dmv het kleurgebruik. Goeie compositie ook!

EskeGirl: Mooi fotomoment! Misschien had ik hem nog een tikkeltje scherper willen zien en eigenlijk ook zonder hoofdstel maar dat laatste zal wel niet mogelijk zijn geweest.

Verography: Mooie dreigende lucht! Pakkende kleuren! Mis een tikkeltje scherpte. Verder prima foto.

MarBri: Mooie belichting en de zon geeft er een extra mooi tintje aan. Prima scherpte en kleuren.

Marit: Prachtige foto! Prachtige DOF en hele fijne kleuren. Heerlijke sfeer!!

Fellow: Jammer dat haar hoofd er niet helemaal op staat. Sterretje is wel mooi scherp!

Sanne_com: Erg mooie DOF! Had het onderwerp alleen nog iets meer naar links gezien, hij is me nog net iets te centraal. Fijn belicht.

MyHu: Er valt een schaduw op de hond en dat kijkt niet lekker weg. Vind de hond ook te centraal en vind de foto wat flets. (ik hou van felle kleuren) En ik mis hier wat scherpte nog.

HeavensLove: Ook een erg mooie DOF! Fijne belichting en kleuren. Achtergrond stoort mij ook helemaal niet. Erg mooie foto!

Monbyou: Had de kleuren nog iets feller willen zien en het vogeltje staat mij nog iets te centraal. Snap wel dat hij elk moment weg kan vliegen en je dus misschien weing keus had. Mis een tikkeltje scherpte.

Showteam: Fijne kleuren en belichting. Goeie DOF. Niets op aan te merken verder!

Crazymel: Waarom zitten er zwarte balken boven en onder? :+ Dat doet wel een beetje afbreuk aan je foto. Hond staat wat raar en is niet scherp genoeg voor mij.

Rianne_: Fijne DOF en kleuren. Zo te zien heb je de foto van bovenaf genomen en dat vind ik zonde, was even door je knieen gegaan...

Mb_foto: In de studio genomen? Mooi scherp en het oog is mooi helder! Prima foto!

it_is_me: De maan is te centraal en de foto te vierkant. Maan zelf is wel fijn van kleur en scherpte.

Iejoorr: Foto is mij te vierkant en helaas niet scherp dus kijkt ie niet lekker weg.

Glenstorm: Ik mis helaas wat scherpte. Zit er een filter overheen? Vind het wel wat hebben.

Taarss: Ik zie erg veel ruis! Ook is hij onscherp en heeft hij te weinig kleur.

_Elke: Mis hier ook wat scherpte. De zon geeft de foto wel een warme sfeer zo. Wel vind ik die rietstengls voor zijn lijfje wat storen.

Nefertarie: Ik had meer scherptediepte willen zien, de jager op de voorgrond valt nu te veel weg in de achtergrond. En ik denk dat ik bij deze foto voor een zwart/wit versie had gekozen.

Femmelz: Mis wat scherpte en ik had hem iets warmer van kleur willen zien.

Deetjeeuh: Erg leuk gedaan zo!! Nu ga ik alleen een beetje mierenneúken over de ruimte tussen de 0 en de 1. :') Had de cijfers wat dichterbij elkaar willen zien. :P Scherpte is goed en leuk dat je je zusje nog op de achtergrond ziet.

Racheel: Te veel ruis en te gecentreerd. Helaas ook niet scherp.

Suuszels: Mooie zachter foto, fijne belichting en kleuren. Mooie foto gewoon.

Gub: Mooie scherp en heerlijke kleuren! Nette foto!

Robin_Rikkie: Mis een tikkeltje scherpte en ik ben er nog niet helemaal uit of ik het sterretje op de achtergrond vind storen of niet. :+

calice: Vind de achtergrond aan de bovenkan van je foto iets storen, ik had hem zo neergelegd dat de achtergrond geheel wit van de sneeuw zou worden. En ik denk dat ik hem voor driekwart had willen zien, niet helemaal van opzij. Wel fijne belichting en kleuren.

Murthul: Toffe foto zo met die straal!! Had alleen de kleuren iets feller willen zien en iets meer scherpte.

Irene96: Mooi zeg!! Net niet overbelicht en het zwart/witte past er super bij! Weet alleen niet wat ik van de blik van het model vindt. Wel leuk dat je hem drie kwart heb genomen, kijkt interessanter.

Joeluna: Super scherpe foto!! Fijne belichting en kleuren ook. Had alleen nog graag iets van ogen gezien. :P

NESCAFE: Die blik van die kat!! Hilarisch!! _O- Vind hem wel iets te centraal en iets te flets for my taste. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik.

Babel: Heerlijke plaat!! Fijne sfeer dmv kleur en lichtgebruik en een mooie DOF!

Ismy: Prachtige sfeervolle plaat! Mooi model en compositie. Alleen jammer dat haar hoofd er niet helemaal op staat.

Ash_: Prachtige kleuren zeg! Had zelf denk ik een stukje van de bovenkant gehaald zodat de lucht en gebouwen iets meer in verhouding waren.

Marijepagter: Fijne compositie en kleuren. Stoor mij alleen een beetje aan het vinkje op de achtergrond. :P En ik mis een tikkeltje scherpte.

CrazyIris: Fijen kleuren en belichting. Aan de achtergrond zal je niet veel hebben kunnen doen denk ik en het stoort op zich ook niet zo. Vind hem ook aardig scherp voor een galop foto!

Quartel: Mis eigenlijk alleen wat scherpte. Kleuren en belichting zijn prima.

Jespri: Mooie DOF! Je aandacht gaat gelijk naar het onderwerp! Die is wel iets te centraal. Foto heeft wel een mooie zachte sfeer.

XiiaaooNaa: Iets te centraal maar netjes scherp en fijne kleuren. Mooie helderheid.

Asselruiter: Ik vind die roos/bloem teveel op de voorgrond. Dat maakt de foto voor mij heel onduidelijk. Neem aan dat het gaat om het scherpe voorwerp op de achtergrond? Dan had ik daar meer van willen zien, deze foto was bij mij persoonlijk de prullenbak in gegaan. :o

TeSzZz: Mis een tikkeltje scherpte maar wel fijne kleuren en belichting. Compositie is ook okee.

JeWEmm: Leuke compositie zo met die bomen! Kleuren zijn okee, persoonlijk had ik ze een tikkeltje scherper gemaakt.

Sodeletuut: Heerlijke sfeervolle foto!! Mooie scherpte en goed getimed!!

_Patriciaa: Vind hem iets te centraal, mis wat kleur/contrast en scherpte.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:00

Bellatrix, heel erg bedankt!

Dit is mijn foto van Week 1:

Afbeelding

De kwaliteit is wat achteruit gegaan, excuses.

Edit;
Ik verzamel hier.
Laatst bijgewerkt door Manon_vdv op 02-01-15 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:03

Dankjewel Marlies voor je commentaar! :D
Nu je het zo zegt is het inderdaad zo. :j

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:06

@ JewEmm: Dankjewel, ja klopt. Was een heerlijke zonnige winterdag in de sneeuw :))
@ Sodeletuut: Thanks, ik moest ook echt lachen met dat gekke kopie van d'r :')
@ Bellatrix: Dat viel mij inderdaad ook op, dat het rond haar oog wel heel donker is. Maar al was het daar licht geweest, dan zag je nog geen oog, want ze kneep ze heel de tijd dicht (door het gapen, maar ook door het zonlicht op de sneeuw) :=

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:12

JewEmm schreef:
Asselruiter: fototechnisch goede foto, maar ik zie niet zo goed wat het is. Daarvoor zit de linker roos toch iets te veel in de weg.

Dank je wel voor je feedback JewEmm! Wel.. het is een houten hobbelpaard dat achter de vaas met rozen staat. Ik heb er verschillende dingen mee uitgeprobeerd en heb hem o.a. ook nog meer naar voor gezet zodat je duidelijker zag dat het een paard was, maar dan vond ik 'em persoonlijk niet meer zo leuk. Maar dat is eerder persoonlijke smaak denk ik :') Dank je wel dat je feedback wou geven!

Sodeletuut schreef:
Asselruiter: mooie scherpte-diepte en kleuren, alleen de bloem neemt naar mijn smaak te veel ruimte in, in vergelijking met het paardje.

Dank je wel voor je feedback Sodeletuut, wordt geapprecieerd ;)

Bellatrix schreef:
Asselruiter: Ik vind die roos/bloem teveel op de voorgrond. Dat maakt de foto voor mij heel onduidelijk. Neem aan dat het gaat om het scherpe voorwerp op de achtergrond? Dan had ik daar meer van willen zien, deze foto was bij mij persoonlijk de prullenbak in gegaan. :o

Dank je voor je feedback Bellatrix, beetje zelfde reactie als ik hierboven geef bij JewEmm - maar zoals jezelf al aanhaalde: smaken verschillen. Bedankt dat je feedback wou geven!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:14

Ik heb de andere feedback niet gelezen. :o Sorry voor het dubbel commentaar. :')

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:16

@Deetjeuh: Je kan uploaden vanaf je computer, zoals je dat op elke andere site doet eigenlijk :)
@Bellatrix: Bedoel je meer scherpte vanuit de camera of in de nabewerking? Met nabewerking heb ik nog geen enkele ervaring.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:19

Ik weet niet welke scherpte dat is maar ik had deze persoonlijk dus nog verscherpt met nabewerken...

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:23

Bedankt iedereen voor de feedback! Ik ga pas feedback beginnen geven na mijn examens, dan heb ik terug wat meer tijd! :)

crazy_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:29

Hallo,

Vorig jaar heb ik het topic mee gevolgd als stille meelezer en ik zou dit jaar graag meedoen. Ik ben nog niet zolang bezig met fotografie. Dit topic zou een goede stok achter de deur zijn om meer te fotograferen want mijn camera ligt meestal maar wat te verstoffen in de kast.
Bij deze dus mijn week 1:

Afbeelding

Feedback ga ik mij nu (nog) niet aan wagen omdat ik nu midden in de examenperiode zit en alle tijd nodig heb om te blokken. :)
Laatst bijgewerkt door crazy_horses op 02-01-15 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:31

Bedankt iedereen voor de feedback! De vlek is het licht van het andere sterretje en kreeg het niet netjes zwart dus vond het zo minder storen dan slecht zwart :=

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:34

Ik wil iedereen enorm bedanken voor de feedback! Ik ben erg aan het leren met nabewerken, dus hopelijk verbeterd dat, er was geen ander hoofdstel dan deze, zonder was ook niet mogelijk (zeker niet met deze eetverslaafde Haf :') ).

Ikzelf ben erg slecht in feedback geven, aan mij gan mensen niet veel hebben :=