Je laat dan dus je klant geloven dat je zulke foto's maakt, om vervolgens een heel ander eindproduct af te leveren.... Asociaal. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amai, ik vond een tijdelijk wondje of een blubbertje nog net ethisch maar zulke bewerkingen? Kijk, voor de reclame en creatieve uitspattingen van fotograferen, ok. Maar doen alsof je paard zó loopt en zó is vind ik persoonlijk niet kunnen.
Dat vind ik wel erg jammer. Ik zet liever mens en paard naturel op de foto, met zo min mogelijk nabewerking (ben er ook helemaal niet goed in, daar niet van). Heb gewoon geen zin om voor elke foto een half uur achter de pc te moeten zitten. Ik denk dat je dan toch echt wat verkeerd doet... Air schreef:Zwaar bewerken van een portfolio? In mijn ogen not doneJe laat dan dus je klant geloven dat je zulke foto's maakt, om vervolgens een heel ander eindproduct af te leveren.... Asociaal.
dan is het exact wat de klant verwacht Air schreef:Zwaar bewerken van een portfolio? In mijn ogen not doneJe laat dan dus je klant geloven dat je zulke foto's maakt, om vervolgens een heel ander eindproduct af te leveren.... Asociaal.
Al maak je oerlelijke foto's en bewerk je op een of andere geweldige manier waardoor ze prachtig worden. I don't care, als het eindproduct maar goed is en je paard er hetzelfde uitziet als op de dag zelf
Air schreef:Dat is niet de context waarin Menino het zegt. Ze zegt dat ze het niet meer dan logisch vindt dat een fotograaf zijn/haar portfolio (zwaar) bewerkt. Voor de reclame dus. Ik vind dat helemaal niet logisch.
Dan krijg je hetzelfde als een reclame van de MC donalds.
Air schreef:Dat is niet de context waarin Menino het zegt. Ze zegt dat ze het niet meer dan logisch vindt dat een fotograaf zijn/haar portfolio (zwaar) bewerkt. Voor de reclame dus. Ik vind dat helemaal niet logisch.
Dan krijg je hetzelfde als een reclame van de MC donalds.
Dat krijg je zelfs niet met bewerking voor elkaar hahaha.
ben wel een beetje klaar met paardjes verbouwen hahahhaa Ilona schreef:Je moet dan de schaduw ook wel mee bewerken he!