Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hamsterfan schreef:Misschien kunnen jullie me helpen..
De body van de 60D spookt al een aardige tijd in mijn hoofd, nou is dat natuurlijk een hoop geld (rond de 770 euro) om uit te geven (zeker als je het nog niet hebt)
Ik heb nu een Tamron 75-300 en een kitlens (geloof 25-85?) op een Canon 10D, het is een oudje en prima om foto's mee te maken, maar ik mis de laatste tijd toch echt wel wat functies wat deze oude Canon niet trekt..
Nou vond ik op deze site;
http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=11920&setcurrency=eur De 60D voor 590 euro, dat scheelt toch veel in geld, alleen is de site in het engels. Ja en dan krijg je het probleem van; is deze site betrouwbaar ja/nee?
Misschien dat iemand deze site kent? Of ervaringen er mee heeft?
Edit; Hij is eventueel ook te koop met een 18-200 lens er bij
http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=11867&setcurrency=eur
Maar dan is het wel duurder uiteraard, en nou heb ik geen lichtsterke of super goede zoomlens, maar ik ken deze lens ook niet
HLPhoto schreef:15000?![]()
Laat je sensor eens schoonmaken. Een 5D Mk2 die ik weleens gebruikte stond op 170.000![]()
Verder: Een 75-300 III is sowieso al niet zo heel scherp, én is bij 200mm al f/5.0.
Een 70-200 f/2.8 is dan... f/2.8. Houdt in dat je i.p.v. ISO 800 op ISO 250 kan schieten met hetzelfde licht.
DmNqUe schreef:ik heb zelf nog een aantal lenzen dus ik denk dat die er wel op passen. alleen het standaard lensje zal niet passen denk ik. weten jullie dat misschien?
verder had ik nog de vraag of het veel is als een camera 5500 kliks heeft gemaakt?
DmNqUe schreef:ik heb een 70-300 f4.0/5.6 vind dat zelf een erg fijne les om te gebruiken bij de paarden!
wil graag sparen voor de f2.8 maar eerst maar eens een nieuwe camera haha.
de camera die ik op het oog heb is inderdaad zo goed als nieuw, heeft nog geen krassen o.i.d en het is de 7d+ een 18-135 mm lens. hij heeft dus inderdaad 5500 kliks gemaakt en zou hem kunnen overnemen voor 1050 ( het is in een fotozaak )