Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:maar goed, overvloed aan fotograven kan je zelf wat aan doen, door er met jouw werk uit te springen ten opzichte van de rest
LisaDijk schreef:Ik ben naar mate dat ik mijn prijs omhoog heb gedaan "meer" geboekt, dus het lijkt me niet echt dat het aan je prijs ligt Renee, 90 euro zijn jouw foto's echt minstens waard (eigenlijk nog wel veel meer als het aan mij ligt!) , het is gewoon alleen een lastige periode o.a door de crisis en natuurlijk door fotografen die een redelijke kwaliteit aanbieden voor een lage prijs, het zijn allemaal factoren die Diana hierboven ook al noemt, wat het wat lastiger maakt.
Vind het trouwens wel een hele kunst Diana, dat je met jouw tarieven je brood kan verdienen, daarvoor vind ik je prijzen dan weer aan de lage kant
dvfotografie schreef:LisaDijk schreef:Ik ben naar mate dat ik mijn prijs omhoog heb gedaan "meer" geboekt, dus het lijkt me niet echt dat het aan je prijs ligt Renee, 90 euro zijn jouw foto's echt minstens waard (eigenlijk nog wel veel meer als het aan mij ligt!) , het is gewoon alleen een lastige periode o.a door de crisis en natuurlijk door fotografen die een redelijke kwaliteit aanbieden voor een lage prijs, het zijn allemaal factoren die Diana hierboven ook al noemt, wat het wat lastiger maakt.
Vind het trouwens wel een hele kunst Diana, dat je met jouw tarieven je brood kan verdienen, daarvoor vind ik je prijzen dan weer aan de lage kant
Haha die zijn mijn oude tarieven nog (ben nog met beide websites bezig)..maar doe ernaast nog andere dingen zoals newborns, kinderen, weddingen etc http://www.dianavriendsfotografie.nl vooral die trouwenrijen leveren het beste geld op.
lifaya schreef:Klopt Lisa, wou mijn prijs omhoog gooien maar gezien ik helemaal geen klanten meer had heb ik het maar niet gedaanMisschien dat het aan mijn marketingskillz ligt of aan dat ik geen rijbewijs heb en dus afhankelijk ben van het OV ofzo?
geen idee.
LisaDijk schreef:lifaya schreef:Klopt Lisa, wou mijn prijs omhoog gooien maar gezien ik helemaal geen klanten meer had heb ik het maar niet gedaanMisschien dat het aan mijn marketingskillz ligt of aan dat ik geen rijbewijs heb en dus afhankelijk ben van het OV ofzo?
geen idee.
Denk niet dat het daar aan ligt, ik heb soms ook een periode weinig tot niets en dan ineens komen er een aantal dingen tegelijk