Moet je even de YT downloader downloaden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoyCiej007 schreef:beau horse; je hoeft niet te schreeuwen, kan 't zo ook wel verstaan
De foto's zijn niet van jezelf en het zijn ook je eigen paarden niet, vandaar dat ík ze niet zal bewerken. Misschien krijg je iemand anders zo gek, maar mij niet.
bovendien mag je hier volgens mij alleen maar bewerkingen vragen van eigen paarden/eigen foto's en geen foto's van bekende fotograven en 'beroemde' paarden.
Iris_10 schreef:Hoi hoi!
Ik moet voor school een poster maken met foto's en grafieken. Nu zijn de foto's en grafieken die ik heb te klein. Zodra ik ze vergroot worden ze heel vaag, ik vroeg mij af of iemand dat misschien voor mij kon doen?
Ik kan je de foto's opsturen!
Groetjes,
Iris
Szan schreef:Ik heb een raar vraagje misschien, want een echte bewerking is het niet
Maar ik ben op zoek naar iemand die iets zoals deze (klik) achtergrond kan maken.
Dus gewoon een zwart vlak van 1100x600 (!) pixels, met daarin verschillende foto's zo naast elkaar gezet.
Geen fratsen zoals gedraaide afbeeldingen en schaduwen, maar gewoon zo naast elkaar geblokt en met 1 foto in het midden!
Wie dit simpele (maar tijdrovende?) klusje voor me zou willen doen moet maar even een PB sturen, dan stuur ik allerlei foto's naar je op die je kan gebruiken
Alvast bedankt, ik hoop dat iemand het kan/wil doen!
Szan schreef:Ik heb een raar vraagje misschien, want een echte bewerking is het niet
Maar ik ben op zoek naar iemand die iets zoals deze (klik) achtergrond kan maken.
Dus gewoon een zwart vlak van 1100x600 (!) pixels, met daarin verschillende foto's zo naast elkaar gezet.
Geen fratsen zoals gedraaide afbeeldingen en schaduwen, maar gewoon zo naast elkaar geblokt en met 1 foto in het midden!
Wie dit simpele (maar tijdrovende?) klusje voor me zou willen doen moet maar even een PB sturen, dan stuur ik allerlei foto's naar je op die je kan gebruiken
Alou schreef:Szan schreef:Ik heb een raar vraagje misschien, want een echte bewerking is het niet
volgens mij is het gene op die hyves. niet met een groot zwart vlak n die foto. maar hebben ze dat gewoon als kleur ingesteld bij pimp my profile.
maargoed het is vast mogelijk. ik weet alleen niet hoehaha