@Peres19 Ook al istie niet voor mij: Ik vind m niet echt heel mooi, dat beentje is heel dun uitgeknipt, en het hoofd zie je die onderkant heel recht, dan had je m beter iets meer naar onder kunnen doen..
@peres19: ik vind hem evengoed nog wel leuk hoor, bedankt voor de moeite je moet toch beginnen ergens Rivanalover: Ow wat leuk lijkt net of ik echt in het bos rij echt bedankt! janique: Erg speciaal, ziet er echt leuk uit dankje
???????????editknop staat bij mij nergends aniita: ik ga wat proberen ( niet te veel verwachte hoor);)
ook even verder kijken dan je neus lang is als je net een bericht geplaatst hebt staat er de eerste 15 min ofzo? nog een edit knop onder daar kan je je bericht aanpassen, of er wat bij zetten. ik zie heel veel mensen die 3 berichtjes onder elkaar posten, waar bijv. maar 2 minutjes tussen zit. dáár is de editknop voor. ik irriteer me nogal aan die mensen die dat niet doen
Ik weet het, het zijn heel veel fotos.. Maar jullie mogen uitkiezen en bewerken Hartelijk dank, als je voor mij gaat bewerken
ik hoop dat jullie er wat van kunnen maken, hoeft niet allemaal. Je mag er gewoon eentje uitkiezen, die je de mooiste en leukste vind om te bewerken. Komen in mn pro
Groetjes Anné
Laatst bijgewerkt door Anseltje op 13-11-06 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt