Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sorry dat de foto zo slecht is
Oogje is ondertussen ook iets veranderd!

maar op zich ben ik wel aardig tevrede over het resultaat
of is hij daar niet duidelijk genoeg voor

Fantine schreef:wow rustig!
iedereen heeft een andere mening, dit topic is bedoeld om een idee te krijgen. als jij er geld voor wilt vragen, doe je dat toch?
om dan te gaan roepen dat je wel slechtere hebt gezien vind ik niet netjes. hou dat dan voor jezelf!
ik vind het bericht naar mijn toe net zo onbeschoft hoor. Er zitten zat uren in! In mijn berichtje stond dat het oogje al gedaan is. En de foto is slecht ja!
(op A2)
Fantine schreef:ja, ieder zn eigen mening.
zoals ik al zei, als jij er geld voor wil vragen doe je dat toch lekker? je hoeft niet te luisteren naar wat andere zeggen.
en ja, tekenen kost tijd. veel tijd. en als je dat er niet voor over hebt moet je t niet doen, en als je er alleen maar geld mee wilt verdienen moet je je ook afvragen of je dat op die manier wel wilt. De tijd/geld verhouding zal volgens mij eigk altijd uitslaan dan dat je meer tijd en energie kwijt bent dan dat een tekening oplevert.
Ik vind het geen onbeschofte reactie eerlijk gezegd omdat het netjes wordt gezegd en niet gescholden of kleinerend wordt gedaan.
dit wordt namelijk wel vaker tegen mensen gezegd.
dit moet je ook niet al te persoonlijk opvatten, want eigk geld dit gewoon voor iedereen
En ik wil verder van dit topic geen heisa maken dus toedeloe en veel plezier verder he?! 
Fantine schreef:wow rustig!
Het zou leuk zijn als mensen die werk plaatsen ook wat zouden taxeren...
maar wil het best wel proberen hoor
Norway_girl schreef:Nou goed dan. Ik zal maar niet beginnen met taxeren? Ben vast niet goed genoeg!En ik wil verder van dit topic geen heisa maken dus toedeloe en veel plezier verder he?!

:
.
.
. Ong 40 voor jou?
! Ong 25 euro?
. Qua inkleuren mag het nog iets minder krasserig en de schaduwen wat vloeiender. Ong 5-10 euro?
. Ik vind die heel zachte kleuren eigk wel passen bij de voorstelling, geeft er die tedere sfeer aan. Gezien het formaat vind ik hem ook zeker 20 euro waard.
. Op zich is het een heel nette tekening, maar er ontbreekt idd n karakter aan, het is nog wat simpel zo. Om n tekening te kunnen verkopen zul je vaak in dier in opdracht tekenen, die persoonlijkheid moet je wel weer kunnen geven.
. Let ook op de vormgeving in de hals, nu lijkt t 1 geheel terwijl zo'n hals uit spieren bestaat. Door met de vorm mee te kleuren en meer schaduwen te gebruiken, kun je dat goed neerzetten.
.
.
.Dat lichaam zit me dwars, daarop zou ik zeggen nog even oefenen. Terwijl alleen t hoofdje wel al rond de 10 euro te schatten is
.
.Je verhoudingen zijn wel in orde, bij de 2e jammer dat die handen zo uit t niets komen? De 1e taxeer ik iig op ong 5 euro
.
!
)naomi21 schreef:Niemands mening is hier wet toch? Hoe meer taxaties, hoe meer informatie we krijgen en hoe beter we kunnen inschatten wat n eerlijke prijs is voor ons werk !
En ik vind dat Norway_girl's taxaties ook welkom zouden zijn. Kom op zeg, omdat de taxaties op je eigen werk tegenvallen, ben je niet meer goed genoeg? Waar wordt dat nou gezegd?
In dit topic komen heel veel meningen voorbij, en bijna iedereen hier kon er op n volwassen manier mee omgaan, zullen we dat volhouden?
"lijkt Rob Geus wel" 

maar hij kan beter, als je de details iets meer uitwerkt! Want volgensmij kan je best goed met kleurpotloden omgaan 
minstens 20 euro!
15 euro
De haren van het paard vind ik mooi gedaan, maar ik denk dat er net wat meer details in moet zetten, net zoals ringetjes van het halster: die zijn vaak zilver glimmend, maar jij hebt ze helemaal donker gemaakt. De manen van het paard vind ik ook mooi.
ze heeft nergens onbeleefd gedaan. Toen ik hier mijn eerste tekening liet taxeren werden ze ook getaxeerd op 0
nu een jaartja later tussen de 10 en de 20 euro, en heb ik er ook al een aantal verkocht
Terwijl ik er nu maximaal een half uurtje langer mee bezig ben dan eerst. Je krijgt het vanzelf onder de knie, oefening baart kunst.
maar volgensmij kloppen de verhoudingen niet helemaal
hij is mooi ingekleurd en ik denk zo'n 10 euro
Wel is je kleur- en schaduwgebruik mooi! Misschien iets meer details, maar ook je hoofdstel is heel mooi gedaan! 5 euro! Mik_ schreef:Maar we hebben 'n soort statement, om taxaties te krijgen is het ook respectvol om ze zelf te geven...
Ik moet nog doen, ik weet ik weet, maar er is deze week een nieuwe, en dan zal ik m'n achterstand inhalen
Bedankt voor de taxaties you all
Heb wel een tekening geplaatst om te taxeren, maar het zelf niet gedaan
Kijk en lees wel altijd mee, maar dacht dat het echt de bedoeling was voor serieuse taxaties van mensen die ook echt een beetje die prijzen kunnen inschatten.. Zal eens taxaties en tekeningen gaan vergelijken zodat ik een beetje weet hoe de prijzen liggen en dan doe ik ook mee!

whaha