Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantine schreef:wow rustig!
iedereen heeft een andere mening, dit topic is bedoeld om een idee te krijgen. als jij er geld voor wilt vragen, doe je dat toch?
om dan te gaan roepen dat je wel slechtere hebt gezien vind ik niet netjes. hou dat dan voor jezelf!
Fantine schreef:ja, ieder zn eigen mening.
zoals ik al zei, als jij er geld voor wil vragen doe je dat toch lekker? je hoeft niet te luisteren naar wat andere zeggen.
en ja, tekenen kost tijd. veel tijd. en als je dat er niet voor over hebt moet je t niet doen, en als je er alleen maar geld mee wilt verdienen moet je je ook afvragen of je dat op die manier wel wilt. De tijd/geld verhouding zal volgens mij eigk altijd uitslaan dan dat je meer tijd en energie kwijt bent dan dat een tekening oplevert.
Ik vind het geen onbeschofte reactie eerlijk gezegd omdat het netjes wordt gezegd en niet gescholden of kleinerend wordt gedaan.
dit wordt namelijk wel vaker tegen mensen gezegd.
dit moet je ook niet al te persoonlijk opvatten, want eigk geld dit gewoon voor iedereen
Fantine schreef:wow rustig!
Het zou leuk zijn als mensen die werk plaatsen ook wat zouden taxeren...
Norway_girl schreef:Nou goed dan. Ik zal maar niet beginnen met taxeren? Ben vast niet goed genoeg!En ik wil verder van dit topic geen heisa maken dus toedeloe en veel plezier verder he?!
naomi21 schreef:Niemands mening is hier wet toch? Hoe meer taxaties, hoe meer informatie we krijgen en hoe beter we kunnen inschatten wat n eerlijke prijs is voor ons werk !
En ik vind dat Norway_girl's taxaties ook welkom zouden zijn. Kom op zeg, omdat de taxaties op je eigen werk tegenvallen, ben je niet meer goed genoeg? Waar wordt dat nou gezegd?
In dit topic komen heel veel meningen voorbij, en bijna iedereen hier kon er op n volwassen manier mee omgaan, zullen we dat volhouden?
Mik_ schreef:Maar we hebben 'n soort statement, om taxaties te krijgen is het ook respectvol om ze zelf te geven...
Ik moet nog doen, ik weet ik weet, maar er is deze week een nieuwe, en dan zal ik m'n achterstand inhalen
Bedankt voor de taxaties you all