capopjekopje schreef:Gebruiken jullie trouwens digitale lenzen of lenzen die ook op een analoge passen. Levert een digitale lens nou veel meer kwaliteitsfoto's?
Ik ben met mijn moeder naar de fotowinkel geweest en wij hebben ook navraag gedaan naar jou vraagje, omdat we zeg maar 3 of 4 goede canon eos lenzen hebben van een analoge slr. Die man van die winkel zei dat die er ook op passen, maar dat dan de brandpunt afstand verandert en dat dat zeg maar uitproberen is
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor invloed dat heeft op je foto dom dat ik dat niet heb gevraagd

want ik heb m'n geld voor 13:00 gisteren overgemaakt.. 
Via via, was ik al bij die fuji gekomen die je noemt. Weet je of die ook goede kwaliteit levert als een prutsend iemand foto´s gaat maken van een bewegend paard? En hoe fotografeert die in een grauwe en donkere omgeving zonder goed licht? 

helaas zorgde het prijskaartje dat ik wakker werd... ik ben uiteindelijk toch gegaan voor de Canon eos 350D na ze in handen genomen te hebben en alle informatie overwogen te hebben. De uiteindelijke doorslag was het afwegen van negatieve punten tegenover elkaar en de specifieke punten waaruit de camera voor mij uit moest blinken. CMOS is namelijk iets wat Canon zeer goed in is, dat maakt hem in vergelijking tot de CCD gebruikende DSLR's voor binnen fotografie (kastelen bv) ideaal. De Pentax heeft een trage autofocus en de Pentax *ist DL heeft nog maar 3 AFpunten terwijl de DS er 11 heeft. Het enige nadeel dat ik kon vinden wat betreft de Canon was het kleine LCD scherm met weinig pixels en dat je je foto's kwijt bent als je het deurtje opent van de kaart tijdens wegschrijven

Welke heeft er 11???