Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Leuk idee, maar vind op de voorgrond net te veel veertjes zeg maar.Revanches schreef:Wat ik jammer vind Brichel aan de foto is dat de persoon verscholen staat bij het paard.
Met name de benen van de persoon in kwestie vallen samen met de paardenbenen.
Voor de rest mooie foto!
Astor schreef:Sodeletuut: Leuke spontane foto. Wat wil je met deze foto overbrengen op de mensen? Kan ik er niet echt uit opmaken.
Astor schreef:Revanches schreef:Wat ik jammer vind Brichel aan de foto is dat de persoon verscholen staat bij het paard.
Met name de benen van de persoon in kwestie vallen samen met de paardenbenen.
Voor de rest mooie foto!
Twijfelde al om die foto te gebruiken of deze: http://imageshack.com/a/img547/9688/plrh.jpg

maar vind hem erg goed gelukt.
Tenminste, ik denk dat ik dat ga doen. Moet even kijken of dat red.
Dus hier alvast mijn bijdrage van Week 7
Hele mooie foto, wel een aparte uitsnede vind ik

, wel jammer dat hij niet scherp is (qua beweging dan)
Inderdaad beetje jammer van de achtergrond, ook lijkt het ene oogje niet echt scherp. Verder wel leuke foto
Mooi neergezet, mooi scherp!
Prachtig gedaan!
Maar inderdaad jammer van de persoon aan de achterhand van het paard.. Je andere foto vind ik ook veel beter
Ik denk dat de achtergrond net een tikkeltje te - ja hoe zeg je dat - ik had de achtergrond misschien iets minder onscherp gedaan ofwel juist nog onscherper, maar zonder dat het zo 'druk' is (ik weet niet hoe ik het goed kan verwoorden).
)
zeker niet slecht hoor als dit iets nieuw is voor jou - de foto misschien nog een tikkeltje lichter maken?
Zo een blik van 'wat kom jij nu doen met die camera?'
ik vind het enkel jammer dat het witte paardje wegkijkt.