[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SternPhoto

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:30

Er staan elektrische tijd paaltjes. Maar kon niks bewerken m'n laptop is dood

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:34

ik schiet morgen mn foto :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:50

Ben niet zo heel erg goed in commentaar en tips geven hoor :o

Week 7.

Bellatrix: Mooie scherpe foto. Kan er niet uit op maken wat het is. Wel netjes geschoten maar vind hem niet heel bijzonder.

Yvonne_V: Leuk concept. Vind dat overbelichte in de foto juist wel wat extra's geven. Had wel de compositie veranderd als ik jou was.

Mb_foto: Ontzettend gaaf gedaan. Zie wel wat ruis etc, maar vind dat dat niet mis staat op deze foto. Heb je er veel aan moeten bewerken?

Deetjeeuh: Leuke foto maar vind hem niet heel bijzonder en het hoofd van het meisje is niet heel goed scherp gesteld.

XiiaaooNaa: Heerlijke foto! Om bij weg te dromen, niks op aan te merken. Gewoon en top foto en erg mooi met die lens flare.

Irene96: Bijzondere foto zeg. Ik doe het je niet na! Erg netjes gedaan. Wat probeer je met deze foto over te brengen?

monbyou: Een simpele foto en vind hem niet heel spannend. Probeer volgende keer een andere compositie.
Of probeer wat te spelen met de kleuren oid om de foto net iets meer te laten spreken.

Tinky12: Mooi moment van de zon vind ik dat altijd. Als het zo mooi door de wolken schijnt. Bijzonder moment.

Lizaa01: Fijne foto om naar te kijken. Niks meer aan doen!

tesseke: Wat een schatje haha! Fijne foto ook, geen op of aanmerkingen.

Babel : Mooie foto voor een concert zeg. Ik doe het je niet na. Jammer dat Taylor haar linker oog net een beetje dicht valt.

Marit: Erg fan van jou stijl en manier van bewerken. Hele fijne foto en vind de bewerking ook erg mooi bij de foto passen.
Kan nog wat leren van jou Photoshop kunsten!

showteam: Erg leuk geschoten die foto zo tussen de benen van de andere schapen door. Fijne scherptediepte.

Suuszels: Ontzettend jammer van de ruis maar voor de rest een leuke foto.

manonnevot; Wat een sierlijke Jack is dat zeg. Je hebt de foto ook uit andere hoek geschoten die mij wel bevalt.

calice : Stoer ding hoor! Nette foto maar hij mist iets. Vind hem een beetje flets. Zou misschien iets meer contrast oid toevoegen.

Djura99: Grappig beestje heb je op de foto gezet. Had zelf een ander moment van de galop gekozen waar het paard beter naar voren komt.

Marjoow: Mooi met die bergen zo. Die lucht is helemaal prachtig. Vind het gras net iets te fel en te nep.

xLoki: Nette foto! Niet veel op aan te merken. Misschien iets verzachten zodat de ruis minder op valt.

Kelszz_: De foto is denk ik met een flitser genomen. Vind het vrij hard overkomen, helemaal op de donkere achtergrond.
Wel een gave vlinder! Bij jou in de tuin gemaakt?

Racheel; Ik hou van dromen vangers :D Leuk idee, maar vind op de voorgrond net te veel veertjes zeg maar.

binky: Wat een scheetje van een kat heb je. Misschien volgende keer buiten een keer een foto van hem te schieten?

Asselruiter: Mooie foto van dat hout wat brand. Geen op of aanmerkingen.

Ylvy: Gaaf dier zeg, lekker kleurtje ook! Zonde van de ruis, maar erg weinig licht altijd in Ermelo.

_Kiki_: Fijne foto. Vind het glas niet zo heel bijzonder, maar wel leuk met het boek erbij. En dat je kleine gedeeltes van de tekst scherp hebt weergegeven.

Fenneeee: Wat een prachtige ogen van de kat. Daar moet je wat meer mee doen. Reflectiescherm geeft ook een mooi effect op de foto.

kani_ejj: Lieve foto. Maar ik zou zelf de horizon nog rechtgetrokken hebben voor het mooie.

kimberley23: Leuk idee, en creatief ook. Ik had zelf meer het hart van recht er boven gefotografeerd. Nu is het een beetje net niet zeg maar.

Ann_Pam: Actie bij de poezen beesten! Altijd leuk die spontane momenten. Jammer dat hij niet helemaal scherp oogt.

MyHu; Wat een leuk hondje. Ik had zelf niet tegen het licht in gefotografeerd. De lucht komt nu nogal hard en wit over.

Hanna_94: Gave hond en een mooie foto. Geen tips helaas.

DmNqUe: Geen op en aanmerkingen.

MichieldeM: Stoere foto! Erg boeiend ook om naar te kijken. Ik had het niet gekund haha.

MarijeR: Puppyyyyy! Leuke foto, fijne compositie. Ik denk dat iets meer contrast erg mooi zou zijn.
Nu vind ik het hondje een beetje flets ogen.

Gub: Prachtig! Wat een ogen zeg, en vind het mooi dat je ze iets verscherpt hebt om ze er nog meer uit te laten komen.

Sodeletuut: Leuke spontane foto. Wat wil je met deze foto overbrengen op de mensen? Kan ik er niet echt uit opmaken.

laurajoy15: Zelf portretje? Leuk idee, misschien de lucht iets minder wit en hard maken door er wat meer kleur aan toe te voegen?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:51

Revanches schreef:
Wat ik jammer vind Brichel aan de foto is dat de persoon verscholen staat bij het paard.
Met name de benen van de persoon in kwestie vallen samen met de paardenbenen.
Voor de rest mooie foto!

Twijfelde al om die foto te gebruiken of deze: http://imageshack.com/a/img547/9688/plrh.jpg

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:53

Astor schreef:
Sodeletuut: Leuke spontane foto. Wat wil je met deze foto overbrengen op de mensen? Kan ik er niet echt uit opmaken.

Dank je! Niet per se een boodschap achter de foto. Ik vond het gewoon een leuk idee zo met die kwast die een deel van je gezicht 'verft'. Dus meer gewoon een grappig probeersel, niet een diepe filosofische reden haha. :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:17

Astor schreef:
Revanches schreef:
Wat ik jammer vind Brichel aan de foto is dat de persoon verscholen staat bij het paard.
Met name de benen van de persoon in kwestie vallen samen met de paardenbenen.
Voor de rest mooie foto!

Twijfelde al om die foto te gebruiken of deze: http://imageshack.com/a/img547/9688/plrh.jpg

De 2e vind ik sprekender. Daar klopt het hele plaatje gewoon. ;)
Maar zo te lezen snap je wel wat ik bedoel bij je eerste plaatje? :)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:24

Mijn week 7. Eergisteren gemaakt. Paard van mijn beste vriendin. Nou ja, dit was het paard van mijn beste vriendin. Gister is ze naar haar nieuwe eigenaren gegaan. Dus vrijdag de afscheidsshoot gehad. Vond deze wel erg mooi.

Afbeelding

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:27

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:37

week 7
Afbeelding
Helaas veel ruis ivm binnenbak..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:58

Mijn Picture of the week #07
Afbeelding
(Nee dit is geen zelfportret. Daar doe ik niet aan. }:0 )

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:35

Mijn bijdrage:

Afbeelding

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 09:50

Kelszz_: De foto is denk ik met een flitser genomen. Vind het vrij hard overkomen, helemaal op de donkere achtergrond.
Wel een gave vlinder! Bij jou in de tuin gemaakt?

Was het maar bij ons in de achtertuin haha! Ik heb het gemaakt in de vlindertuin hier in Emmen. (altijd leuk een abbonement op de dierentuin) Echter is het daar vrij donker, dus heb ik inderdaad een flits moeten gebruiken.

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 11:34

C_estmoi: ik mis scherpte over de hele foto...

Revanches: mooi beeld, wel jammer dat haar linkeroog er niet volledig opstaat.

Astor: leuke foto, jammer dat de benen van paard en mens samenkomen, geeft een raar zicht :) maar vind hem erg goed gelukt.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 11:45

Week 7.. (nog helemaal nieuw in dit "onderwerp" maar vond hem eigenlijk wel geslaagd.)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:22

Zou je je inzending nog kunnen wijzigen? :Q

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 17:36

Ja hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:39

Okee, dan zal ik dat in die post ook even doen! :) Tenminste, ik denk dat ik dat ga doen. Moet even kijken of dat red. :+

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:03

Afbeelding
Week 7.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:34

Week 7, helaas een foto van begin het jaar, maar had hem nu pas snel bewerkt. Op het moment namelijk weer erg druk helaas.. :n

Afbeelding

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:45

Feedback week 7. Eindelijk tijd, te druk gehad met school (examenjaar).

Bellatrix: Mooie foto, ik bleef er naar kijken om te zien wat het is!
Yvonne_V: De foto heeft een bepaald iets om zich heen waardoor ik hem toch gaaf vind ondanks dat ik de foto door de witte achtergrond te onnatuurlijk vind.
MB_foto: Niet mijn stijl, maar toch wel leuk gelukt. Ik had het meisje wel iets duidelijker willen zien.
Deetjeeuh: Heel mooi gelukt, jammer van de haren in het gezicht maar aan de ene kant zorgt dat er wel voor dat de foto niet te 'nep' lijkt!
XiiaaooNaa: Heel dromerig sfeertje, knap gedaan. Ik zelf had het katje wel iets scherper willen zien zodat de kat meer opviel.
Irene96: Deze vind ik niet zo geslaagd, sorry. Mijn aandacht gaat helaas naar het onscherpe gedeelte i.p.v. het model.
Monbyou: De kleuren zijn heel goed gelukt, mooi gedaan.
Tinky12: Heel mooi gedaan, super! Maar ik vind je 'by' in je copyright wel zonde. Dat zou ik weglaten.
Lizaa01: Ook al zo'n mooie natuurfoto. Goed gedaan, hij is heel helder ondanks dat je in een bos(?) hebt gefotografeerd.
Tesseke: Ik had liever de hele slak scherp gezien, de positie is wel heel mooi.
Babel: Heel mooi, ik persoonlijk had de achtergrond liever wel helemaal zwart gezien!
Ash_: Ik heb je tweede foto beoordeeld, ik vind hem super!
Marit: Super!
Showteam: Ik vind hem heel gaaf door de speelse positie, super!
Suuszels: Voor jou geld het zelfde als showteam.
Manonnevot: Heel mooi, leuke hond ook!
Calice: Heel netjes, de achtergrond is ook goed gedaan.
Djura99: Ik vind deze foto niet mooi, sorry. Ik vind het een beetje een standaard foto.
Marjoow: Heel mooi, ik vind het gras wel te nep. Zonde, want dat maakt de foto net ietsje minder.
xLoki: Heel mooi, de foto komt heel ontspannen en natuurlijk over op mij.
Kelszz_: Ik vind de foto iets te hard overkomen qua kleuren. Ook had je 'm wel iets speelser te maken door de vlinder niet in het minden te plaatsen. Toch heel knap dat je de vlinder scherp hebt, want dat zijn moeilijke dieren om te fotograferen!
Racheel: Ik had het onderwerp liever iets scherper willen zien, de achtergrondkleuren heb je er wel heel mooi op gekregen!
Binky: Sorry, ik vind de foto niks. Ik vind het te standaard en ook niet helemaal scherp.
Asselruiter: Super mooi, je hebt het vuur er mooi op gekregen.
Ylvy: Jammer van de ruis, de compositie is wel goed!
_Kiki_: Heel mooi, al ben ik ook wel benieuwd hoe de foto in kleur is!
Fenneeee: Heel mooi, de compositie is ook ontzettend gaaf net zoals de ogen!
Kani_ejj: Ik vind de foto niet heel geweldig maar dat is een smaakding. De hond staat er wel goed op!
Kimberley23: Super!
Ann_Pam: De timing is heel goed, wel jammer dat hij niet helemaal scherp is!
MyHu: Ik had de hond iets scherper willen zien, dan was hij net is mooier geweest.
Hanna_94: Hele mooie foto, super!
DmNqUe: Heel goed gelukt, mooie stand van het paard ook!
MichieldeM: De foto is helaas te klein om te kunnen beoordelen.
MarijeR: Super plaat, leuke hond!
Gub: Prachtige, hele mooie ogen heeft ze!
Sodeletuut: Heel interessant, goed gelukt.
Laurajoy15: Grappig, heel interessant om naar te kijken maar toch mis ik iets.
Astor: De foto zelf is goed, maar ik had de persoon ergens anders neer gezet i.v.m. de benen en kont van het paard. Als dat anders was geweest was het een topplaat geweest!
JewEmm: Heel mooi, maar ik had zelf iets meer kont/staart willen zien maar dat is een kwestie van smaakverschil!
Robin_Rikkie: Orgineel, goed!
C_estmoi: Wisselend, het ene moment vind ik de compositie goed en het andere moment storend.
Revanches: Mooi, jammer van het haar wat voor haar oog zit.
Chip: Heel mooi en leuk om te zien.
Joey: Zoals gewoonlijk, super!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:37

Vanavond ben ik van plan feedbacks te geven. Maar misschien iets later :) Dus hier alvast mijn bijdrage van Week 7
Afbeelding

Vanwege wat persoonlijke redenen is dit eentje uit de oude doos. (mocht je er geirriteerd van wezen of een andere reden dat je het wilt weten, stuur dan een PB) :)

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:06

Week 7
Afbeelding

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:23

Mijn POTW, onze paarden lekker buiten aan het ravotten

Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:45

Vervolg feedback week 7:

Fenneeee: Wow dat oog <3 Hele mooie foto, wel een aparte uitsnede vind ik :)

Kani_ejj: Wat een schattig hondje. Leuke foto, mooi scherp, mooie kleuren.

Kimberley23: wat een leuk idee! Goed gedaan seg :)

Ann_Pam: Wat een leuk beeld :D , wel jammer dat hij niet scherp is (qua beweging dan)

MyHu: wat een schattig hondje! <3 Inderdaad beetje jammer van de achtergrond, ook lijkt het ene oogje niet echt scherp. Verder wel leuke foto :)

Hanna_94: valt helemaal in de smaak hier :o

DmNqUe: wat een prachtig merrie! Mooie plaat! :o

MichieldeM: Vind het leuk dat je de zonnestralen ziet, maar verder spreekt de foto mij eerlijk gezegd niet aan.. hij boeit me niet..

MarijeR: nog zo een schattig hondje <3 Mooi neergezet, mooi scherp!

Gub: die ogen <3 Prachtig gedaan!

Sodeletuut: hihi ook heel leuk gedaan, zo creatief :o

Laurajoy15: hele leuke sfeerplaat! +:)+

Astor: wow wat een foto! <3 Maar inderdaad jammer van de persoon aan de achterhand van het paard.. Je andere foto vind ik ook veel beter :o

JewEmm: Mooie foto :) Ik denk dat de achtergrond net een tikkeltje te - ja hoe zeg je dat - ik had de achtergrond misschien iets minder onscherp gedaan ofwel juist nog onscherper, maar zonder dat het zo 'druk' is (ik weet niet hoe ik het goed kan verwoorden).

Robin_Rikkie: leuke plaat :o

C_estmoi: ik denk dat het je doel was op het paard scherp te stellen? Heel leuk idee +:)+ , ruiter onscherp en paard scherp - jammer echter dat dit niet helemaal gelukt is. Je ruiter is mooi onscherp, maar je paard jammer genoeg niet helemaal scherp (kan natuurlijk door de ruis :) )

Revanches: mooi portret :)

Chip: mooi landschapsfoto :)

Ash_: wat schattig <3 zeker niet slecht hoor als dit iets nieuw is voor jou - de foto misschien nog een tikkeltje lichter maken?

Fennee: Leuk idee van foto, maar jammer dat de bloem er niet helemaal scherp op staat. Ook is er behoorlijk wat weerkaatsing van de witte delen (of heb je met flits gewerkt?) Blijf oefenen! Compositie vind ik goed! ;)

Joey: een plaat om van te smullen :D

Nayomie: Hihi wat een leuke foto :) Zo een blik van 'wat kom jij nu doen met die camera?' :P

Sanne_com: leuke plaat! Mooi in zwart/wit.

Nefertarie: Leuke sfeerplaat! Leuk met dat licht :o ik vind het enkel jammer dat het witte paardje wegkijkt.

En bedankt voor jullie feedback! :o

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 21:12

Mijn week 7, 2 redenen waarom deze foto gemaakt is:
1. het paardje is verkocht
2. de ring is een verlovingsring

Afbeelding