anne_joy: ik vind ze gaaf, ja ik mis wat scherpte, maar I love the sfeer! €35,-
matedor: goed dat je naar wensen van eigenaar luistert en naar hoe het dier echt is! €20,-
Joeluna: vind kattenfoto's meer kiekjes, mis sfeer. Cross foto's zijn gaaf! mooi moment

horseyDude: nog lekker even door oefenen! Ik mis sfeer en spanning, doordat er zoveel scherp is trekt niet echt iets je aandacht. Waar fotografeer je mee? probeer als je telezoom hebt bijv eens van een afstand helemaal in te zoomen (wel lastig op zulke bloemetjes), maar zo kan je smokkelen als je geen 1.8/2.8 lens hebt bijv!
Photoyara: ik mis echt scherpte. Ook vind ik de honden foto's te hard in belichten (maarja misschien ook deels smaak) en te verscherpt. Voor paarden foto's zeg ik €30,-
GerdjeHoran: lastig, aangezien enkele foto's mij stuk meer aanspreken dan andere. €20,- Lijkt ook scherpte te missen, maar misschien van verkleinen enuploaden
horserider: ik mis scherpte en foto 1 lijkt op de jurk overbelicht. €10,-
Ushanka: wauw €60,- sterke foto's, als je hele reeks van dit niveau is dat je aflevert, kan je in mijn ogen zelfs meer dan €60 vragen
Joy_Mennings: je kan zeker wat vragen hoor! Ik zeg €30,-
Lindatjuhhh: love them! Heb zelf ook ruzie hoe ik scherpte blijf behouden na verkleinen. tot nu toe gebruik ik slimverscherpen.. maar vind ik ook net niet helemaal..
Ik zeg €40/50, omdat ik de sfeer erin erg mooi vind!
blijf het lastig vinden van taxeren

zal ik maar eens