Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Had alleen liever de achtergrond wat waziger gezien, nu leidt het wat af vind ik. Goof schreef:Ik vind vooral de onderste mooi Lifaya.
Vind het trouwens wel jammer dat je weinig tot niet reageert op andere foto's
En ik reageer echt wel maar niet op veel foto's tegelijk. Maar als het stoort dan plaats ik wel niets meer. Ik heb hier momenteel de zorg over een stuk of 15 paarden en nu 1 moederloos veulen. dan heb je nou eenmaal minder tijd of doe je andere dingen in je pauze
Dat was dacht ik aangegeven door een mod omdat dit topic een verzameltopic is en niet een kritiek en beoordeel elkaars foto topic. Maar ik zal het wel fout hebben Channiiiej schreef:Geloof inderdaad dat je met tussenringen niet op de automatische stand moet zetten (dus niet op AF maar op MF).
) zie ik een vage zon met een blauwe stip erin. Als ik klik blijven mn fotos zwart. ik zie er niks door heen.. wat doe ik fout?
)maar goed dat ik een cursus ga doen in september. Ik snap die werking nu
Heb zelf net ook met omkeerring even weer gebruikt, maar die foto's heb ik nog niet nabewerkt. Hieronder een ander dus. 

lifaya schreef:Als ik het me goed kan herinneren is het niet de bedoeling dat dit verwacht word gezien je dat wel een topic op FK zelf aanmaaktDat was dacht ik aangegeven door een mod omdat dit topic een verzameltopic is en niet een kritiek en beoordeel elkaars foto topic. Maar ik zal het wel fout hebben