Grotere versie is aanwezig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plaudar schreef:0Whisper0 schreef:Wie zou mijn kanjer willen tekenen??
http://85.17.225.45/219350001-219400000/219375701-219375800/219375795_6_Lkuz.jpeg
Ik!
Ben er al aan begonnen maar ben toevallig net een weekje weg geweest dus ik heb nog niet verder kunnen werken.
Miss_Malfoy schreef:Weet niet of er toevallig mensen hier online zijn die mij kunnen helpen, want ik had even een vraagje.
Ben bezig met een tekening voor iemand, alleen nu heb ik perongeluk op enkele delen veels te hard getekend. Komt nogal krasserig over nu, vooral doordat ik geprobeerd heb de kleuren te mengen. Iemand nog tips wat ik kan doen om het te verbeteren? Anders laat ik het maar zo, ik zou zelf ook niet weten wat te doen, ik ben meer van het schetsen.
smeetjoew schreef:Ik heb weer de tekenkriebels en wil weer 'ns wat gaan prutten op papier, maar hiervoor zoek ik een leuke hoofdfoto van voren genomen. Het liefst geen ezel-stand, maar een beetje een wakkere blik waarbij alles wel in verhouding is.
Kan in dit topic zo 123 niet heel gauw iets vinden, vandaar de vraag.
Ik sla sowieso de foto van Denise_ op.
smeetjoew schreef:Ik heb weer de tekenkriebels en wil weer 'ns wat gaan prutten op papier, maar hiervoor zoek ik een leuke hoofdfoto van voren genomen. Het liefst geen ezel-stand, maar een beetje een wakkere blik waarbij alles wel in verhouding is.
Kan in dit topic zo 123 niet heel gauw iets vinden, vandaar de vraag.
Ik sla sowieso de foto van Denise_ op.
Vernon schreef:@ SanneKyla,
Ja, die heb ik nog wel groter!Zal ik hem PBen?