[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Brownie

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:33

jippie ik kan eindelijk ook weer wat plaatsen hier ...Haha!:D moest eerst toestemming vragen ofso echt vaag.. maarja .. gellukig kan jij er ook weer op martine .. want ik ben verslaafd aan jou verhaal ...Haha!

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:33

Wooow, doe je goed Martine!!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:34

nog een verslaafde Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 19:35

Clown Ga snel verder typen Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:36

FreiaLover schreef:
Clown Ga snel verder typen Tong uitsteken

goedzo Haha!

Brownie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:37

krijg nu telkens bericht als er iemand hier reageerd weet iemand hoe je dat kan stoppen .. want ik krijg anders echt een beetje veel mailtjes ..Gaaaap sorry beetje offtopic ... Bloos
Laatst bijgewerkt door Brownie op 12-09-06 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:38

Dat kan je instellen bij je voorkeuren.. Lachen
Die kun je vinden ergens op de plek waar je ook je profiel en onderschrift e.d. kan bewerken Knipoog

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

bij de user control panel

Unfaithful

Dat ja. Clown

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:39

whaha, das wel heel irritant ja, bij dit topic word er zoveel gekletst Tong uitsteken

Toushie

weer twere geweldige stukken.
hoevetr ben je alweer?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 19:39

Dit wordt een saai stukje hoor.. Nagelbijten / Gniffelen
Alleen het einde is nog een beetje leuk.. Scheve mond De rest is saai.. Nagelbijten / Gniffelen

Danielle_

haha maakt niet uit hoor Knipoog moet ook stukjes wat rustiger zijn tussendoor Tong uitsteken Lachen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:40

ooh, maakt niet uit Knipoog hoeveel woorden heb je?

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:41

*BENIEUWWWWDDDDDDDD

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 19:41

In de 1000 Haha!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:41

mooizoo Knipoog Lachen

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:42

Lukt het nog voor negen uur? Schijnheilig

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:43

wie weet ben ik er dan ook nog wel Haha!

Wie van hier gaat trouwens ook mijn verhaal lezen Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 19:45

Week niet... Nagelbijten / Gniffelen

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:46

Ik heb gelezen.
Het is trouwens Girls we go on deck ipv Girl's Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:48

net te laat, kan ik het niet meer veranderen

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:50

Hmm, nouja.

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:52

Mariekjee schreef:
Hmm, nouja.

misschien wil een modje het wel voor mijn doen Haha!

*kittie kittie kittie kittie is op zoek Tong uitsteken

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 19:52

VOLGENDE DEEL! Haha!

Ik zuchtte, en ging zitten. Marieke smeerde een boterham voor me, en drukte die in mijn handen. Ik nam een hap en begon te vertellen. `In the bar, It was awfull. I had to wear a dress that was too small, and the men couldn`t keep their hands off me.` Ik zag dat Will wat wou zeggen, en riep gauw:` So I got another job! At the grocery store. So I just went to the bar, to day I quit, but when I told it, the owner got angry and pushed me against the wall. I got the chance to get a sword, and beat him.` Na die laatste zin glimlachte ik. Will en Marieke keken me verbaasd aan, en ik nam een grote hap van mijn boterham. Ik wierp een vlugge blik op mijn horloge, en stond toen snel op. `I got to go to work!` riep ik, en rende de deur uit. Marieke en Will bleven stomverbaasd achter. Ik rende naar beneden, en liep haastig naar de groentenwinkel. De man stond nog achter de toonbank, en ik liep snel naar hem toe. `Hello, here I am.` zei ik. `Ah! Hello!` begroette hij me. `What can I do?` vroeg ik. `Well,...the day after tomorrow the new load will come in, so you can unload that,…and for now you can just stay here, behind the counter. Here is a list with all the prices of everything!` Hij wees naar een lijstje dat op een tafeltje naast hem lag. Ik knikte begrijpend. `I`ll go upstairs, and sleep for a while, if that is okay with you? I am an old man as you see, and I get tired easily. You can call me if you need me.` `Yes, ofcourse!` De oude man liep naar achteren en strompelde het smalle trapje op. Ik ging achter de toonbank staan en zuchtte. Nu maar wachten. Het was net middag, en iedereen zat natuurlijk te eten. Na een paar minuten nutteloos te hebben gestaan, besloot ik eens wat te gaan doen. Ik liep langs de stellingen, waar het groente en fruit op lag. Ik pakte een paar verotte appels uit een stelling, en raapte een tomaat van de grond. Ik zag dat het hier eigenlijk wel allemaal best vies was, misschien de reden dat het zo rustig was hier… Ik zocht door wat kastjes en lades achter de toonbank, en vond wat ik zocht. Een juten zak, en in de hoek stonden een emmer en een dweil. Na nog een tijdje zoeken vond ik een doekje. Ik sleepte het allemaal mee naar de stellingen, deed schoon water in de emmer, en begon toen de broccoli, die op de eerste stelling lag, in de zak te doen. Toen het er allemaal inzat, zette ik de zak even wat verder weg, en pakte het doekje. Ik begon de stelling schoon te maken, wat hard nodig was! Toen die stelling klaar was, ging ik schoon water halen, en zag dat er een vrouw binnenkwam. Ze zag dat ik aan het schoonmaken was, en glimlachte naar me. `Are you new?` vroeg ze. Ik beantwoordde haar glimlach. `Yes, this is my fist day, and I figured this place could use some cleaning!` `Yes..you could say that!` zei ze, en bekeek de bloemkolen aandachtig. Ze pakte er een, en liep naar de kassa. Ik ging achter de toonbank staan, en keek op het lijstje. `That will be 1 dollar and 20 cents.` Ze rommelde wat in haar portomonneetje, en overhandigde mij toen het geld. Ik pakte een van de zakjes die er lagen, deed de bloemkool erin, en gaf haar die. `Thank you!` zei ze, en liep weg. `Have a nice day!` riep ik haar na, en haalde toen schoon water. De rest van de middag kwamen er geen klanten meer, en ik ging verder met schoonmaken. Ik had bijna de helft van de stellingen klaar, toen ik wat boven wat gestommel hoorde. Ik hoorde de trap kraken, en zag toen het hoofd van de oude man om het hoekje. `Ah! Cleaning aye?` Ik glimlachte naar hem, en knikte. `Well, you are ready for today..` zei hij, dus ik ruimde de spullen op. `I am mr. Brooke, by the way` glimlachte hij. `[***]` zei ik, en hij gaf me 20 dollar. `Thank you!` zei ik, en ik liep de winkel uit. `Tomorrow you start at 8 PM!` riep hij me na. Ik liep meteen door naar het hotel, en keek op mijnhorloge. Het was al vijf uur. Ik zag dat Marieke en Will er allebei niet waren, en Kelly zou ook nog wel aan het werk zijn, dus ging ik op bed liggen, en sloot mijn ogen.
Een uurtje later gingen we eten. We hadden meer dan genoeg verdiend, en hoefden ons voorlopig geen zorgen te maken dat we zonder dak boven ons hoofd of eten zouden zitten. Die nacht sliep ik heerlijk in het hotelbed, en de volgende ochtend was het alweer vroeg dag.
Mr. Brooke was bezig de kassa leeg te maken, en toen hij mij zag aankomen, zei hij:`Ah! There you are! I just gotta do something with the administration, do you think you could stay here all day? I am upstairs!` Hij wachtte mijn antwoord niet af, maar liep naar boven. Ik zuchtte, pakte meteen al de schoonmaakspulletjes weer, en begon weer stellingen schoon te maken. Na een paar uurtjes waren de stellingen klaar, en begon ik dus met over de rest een doekje te halen. De toonbank, de kassa, en daarna dweilde ik de vloer. Vandaag kwamen er wat meer klanten. Het liep nog niet storm, maar ik kreeg wel wat complitmentjes over hoe netjes het er allemaal uitzag. Het zag er ook allemaal supernetjes uit, toen de man aan het eind van de dag weer naar beneden kwam, en hij was dan ook erg tevreden. Ik kreeg mijn geld weer, en knikte dankbaar naar hem. `See you tomorrow, at 8!` zei hij. Ik liep weer naar buiten.
Die avond, in mijn bed, dacht ik aan Jack, en zonder dat ik het doorhad, liepen de tranen al over mijn wangen. Ik miste hem zo! En hij was nog maar 4 dagen weg! Kelly hoorde me snikken, maar het was al helemaal donker, ze zag me niet. Dus ze vroeg:`[***], is er wat? Huil je?` Ik moest alleen maar harder huilen. Kelly ging bij me zitten, en trok me tegen zich aan. `Mis je Jack?` raadde ze. `Ja..` snikte ik. `En ik wil weg van dit klote-eiland!` Kelly wiegde me heen en weer, en probeerde me te troosten. Toen ik eindelijk klaar was met huilen, voelde ik me heel moe, en Kelly ging weer in haar eigen bed liggen. Al snel vielen we in slaap.
De volgende dagen ging eigenlijk alles zo z`n gangetje. Will bleef bij de timmerman werken, Kelly hielp in het restaurant, en ik werkte nog steeds bij de groentenboer. De zaak draaide, nu alles mooi schoon was, veel beter, en daar was mr. Brooks blij mee. Ik raakte steeds meer gesteld op hem. Geen man in het dorp viel mij meer lastig sinds ik Tony verslagen had met het zwaardgevecht, maar ik voelde gewoon dat er iets in de lucht hing. Daarom liet ik mij zo min mogelijk op straat zien. Behalve als ik naar mijn werk was, was ik niet in het dorp te zien. Op een dag zat ik gewoon achter de kassa, en hielp wat klanten, toen er opeens een vaag figuur binnenkwam. De vrouwen die nog stonden te wachten aan de kassa, legden hun groenten terug en liepen snel naar buiten. De man kwam langzaam op de kassa afgelopen, en ik voelde me niet echt op mijn gemak. Gewoon voor de zekerheid dacht ik aan iets dat ik eventueel voor mijn verdediging zou kunnen gebruiken, maar ik wist niets. De man keek in het rond, en toen zag ik nog 2 mannen de groentenzaak in komen lopen. Opeens begonnen die alle stellingen om te schoppen, zodat al de groenten en het fruit op de grond vielen. Ik riep:`Heey! Don`t do that!` en liep naar ze toe. Opeens pakte de vage figuur die als eerst binnenkwam mij vast bij mijn arm, en zei grinnikte:`What do you plan on doing missy?` Ik keek hem boos aan. `What do you want?` De mannen hadden nu zo`n beetje alles gesloopt, en kwamen achter de vage figuur staan. Opeens hoorde ik gestommel op de trap, en wist dat mr.Brooke eraan kwam. `What is going on here? Let her go!` riep mr.Brooks toen hij ons zag. Ik wilde hem waarschuwen, maar de twee mannen liepen op hem af en sloegen op hem in. `No!` riep ik, en probeerde me los te rukken. De oude man viel op de grond, en zei al gauw niets meer. `No!` riep ik nog een keer. De man pakte me bij mijn haren, en trok me naar zich toe. Ik barstte in huilen uit, wat moesten die mannen van me, wat had ik ze misdaan?