Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Orola schreef:Maar dat is best simpel gemaakt: Plaatjes knippen en plakken op een achtergrond. Een vakje selecteren en Filter» Gekleurde laag en dan de kleur wit en dan bepaal je zelf het dekvermogen. Randje er om heen, tekst er in en klaar!
Orola schreef:Astor: Ik heb het zo simpel mogelijk uitgelegt... Blond??
Lientjee schreef:NonnyNancy schreef:Ja die ruitjes.
voorbeeldje zal ik even uploaden (had k van iemand anders gekregen)
Door zo'n brushe te kopieren, dan naar masque gaan, openen en daarin plakken.
De brushes kun je hier vinden: http://www.clickitgirl.net/lushb/#grid
En dat andere wat je vroeg weet ik niet, heeft ze dat zelf gemaakt dan?
Robin__ schreef:Het is waarschijnlijk al de 1000x dat het gevraagd word, maar ik wil het toch even graag weten
Ik ga naar dafont.com ik zie daar een leuk lettertype staan, wat moet ik dan doen? Ik doe dan altijd Download en dan naar mijn documenten, maar verder kom ik niet?
Robin__ schreef:Het is waarschijnlijk al de 1000x dat het gevraagd word, maar ik wil het toch even graag weten
Ik ga naar dafont.com ik zie daar een leuk lettertype staan, wat moet ik dan doen? Ik doe dan altijd Download en dan naar mijn documenten, maar verder kom ik niet?
sesiel_ schreef:
wt vinden jullie ervan?
Appelflapje schreef:Orola schreef:Maar dat is best simpel gemaakt: Plaatjes knippen en plakken op een achtergrond. Een vakje selecteren en Filter» Gekleurde laag en dan de kleur wit en dan bepaal je zelf het dekvermogen. Randje er om heen, tekst er in en klaar!![]()
Dat is niet zo simpel hoor! Ik heb hem gemaakt en het is de achtergrond met het stempeltje helemaal overnemen. De lucht heb ik er ook bijgeplakt, want de foto was in de binnenbak genomen. Ik zou zeggen, doe het maar na.
MiiChellee schreef:sesiel_ schreef:
wt vinden jullie ervan?
hoe kom jy aan die achtergrond met al die kleurtjes?
Jaduuh schreef:Photomasque
jumbohorse schreef:HELP!
heey iedereen .. ik zit met een probleem . Normaal als ik met Photofiltre iets uitknipte moest je precies langs het lijntje van de hals van het paard (voorbeeld) Alleen ik heb denk ik perongeluk wat aangelikt wat niet moet maar nu als ik hem uitknip dan vervaagt ie meteen een hele rand! Heel raar!!
Kijk eerst knip ik hem uit zo :
Daarna kopieer ik hem op een ander plaatje zoals dit :
En als ik hem gekopieerd heb op het plaatjje komt het er zo uit :
Help mij!! Hoe kan dit??
xx Remona