€0-5
nujaro: Nog even dooroefenen
. Mik: Zo mooi! €25
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
ben wel benieuwd wat anderen zeggen

. 
hier komen mijn taxaties:
Voorpluk had naar mijn gevoel ietsje lichter gemogen die valt wat weg in het geheel maar dan zit ik wel een beetje te muggeziften
A3 40 a 50 euro
Deze tekening vind ik over het algeheel minder mooi dan die andere van je die je eerder plaatste. Alleen verzendkosten.Lunas schreef:Ik sta erg achter met taxeren en als straf heb ik hier meer dan een uur tekeningen zitten bekijken. We beginnen eraan:
laat het een troost zijn dat het zeer gewaardeerd wordt
Dank je wel Lunas voor al je werk!!!
... *zucht* ... kijkt nog eens ... is dat echt geen foto? ...

Ik zie het niet.
smeetjoew schreef:Jennietje: Heel mooi! In de 2e mocht het iets ''rustiger''. Het wilde haar geeft een ietwat (te) druk effect.
Iedereen bedankt voor de taxaties van mijn tekening!!! Maar ik heb een vraag; wat is er zo apart aan mijn stijl dat jullie m altijd herkennen?!Ik zie het niet.

Lontje schreef:smeetjoew schreef:Jennietje: Heel mooi! In de 2e mocht het iets ''rustiger''. Het wilde haar geeft een ietwat (te) druk effect.
Iedereen bedankt voor de taxaties van mijn tekening!!! Maar ik heb een vraag; wat is er zo apart aan mijn stijl dat jullie m altijd herkennen?!Ik zie het niet.
tis gewoon smeetjoewstijl![]()
jouw gebruik van potlood de manier van 'kleuren'
en je kijk op het paarden hoofd
Is dat positief of Negatief? Want de prijzen voor mijn tekeningen blijven altijd het zelfde(niet dat ik geld ga vragen; maar even als vb.) ongeveer. Moet ik iets veranderen?

je hebt het al veranderd
lekker oefenen, je komt er wel
)
ga ik 2 taxaties herzien, werd ergens op gewezen

.
[en de tips
]
Dat maak je zelf maar uit 
€60,- op z'n minst.
Ik mis wat diepte in de oortjes en stiekem een beetje uitstraling. Maar ja het paardje staat er dan ook wel soort dufjes bij. €10,-
)
) de tekening nou die is veel waard. Durf niet zo snel een prijs te noemen.
pony kijkt je heel lief aan. €20,-
€40,-
je stijl doet een beetje stripachtig aan, terwijl dat het helemaal niet is (Vaagheid ik weet het...) mooie glansjes, lieve oogjes. €30,-
), maar de verhoudingen liggen raar. Het lijkt me ook een moeilijke compositie. €5,-
€20,- kan je ervoor vragen. €7,50 is redelijk, maar als ik jou was zou ik hoger gaan vragen.
de eerste vind ik iets minder waard dan de tweede maar dat is mijn persoonlijke smaak. €40,-
(zucht, zat er toch nog een uurtje aan ofzo...)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=JSRJGARWFenn schreef:Wendy15Foto is wat onduidelijk. Ik snap niet precies hoe jij dat halstertouw gedaan hebt en dat lijd me een beetje af van de rest van de tekenig (het lijkt daar net een vlek) €10,-
en ik denk dat het daardoor daar ook wat vaag werd. (ik kon uit de foto niet zien of je het halstertouw er nou wel of niet op had willen zetten...) (zucht, misschien moet ik toch gewoon een bril
)