Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ellende schreef:
Amanda: ik vind je wel behoorlijk negatief over de 350D. Het feit dat jij er niet tevreden mee was en er slechte foto's uitkreeg zegt in mijn ogen heel weinig over de camera. Het is één van de twee meest verkopende 'instapDSLR's' samen met de D50 van Nikon, en dat zou het niet zijn als het een but camera was. Bovendien kan je als je ooit professioneler met fotografie bezig wil zijn beter bij canon of nikon zitten dan bij één van de 'kleintjes' en dat heeft vooral te maken met accessoires en lenzen. Canon en Nikon hebben een veel groter pakket aan (semi)professionele lenzen, flitsers, etc etc. Ook qua prof bodys hebben die twee gewoon veel meer keuze, als je ooit je body wilt updaten zit je daar ook 'beter'. Om maar niet te spreken van het tweedehands aanbod: dat is bij canon en nikon gewoon enorm, zeker voor lenzen hoeft 2dehands ook weinig risico met zich mee te brengen en kan je daar makkelijk geld op besparen.
Amanda schreef:Ik heb die camera (Eos 350d) bij verschillende mensen geprobeerd.
Ik vond de kleuren wat flets, soms lag er zelfs een soort waas overheen. En nee, dat lag niet aan de instellingen, die heb ik gecontroleerd
verder vond ik 'm erg zwaar in de hand liggen. En voor iemand met kleine handjes was dat niet prettig
Het was een persoonlijke keuze, die voor iedereen anders is.
Ik ging eigenlijk voor de Nikon D50. Maar omdat ze die niet meer hadden heb ik voor de Pentax gekozen.
En ik heb er nog geen dag spijt van
Yuri schreef:let wel, mijnalbum vernacheld de kwaliteit, ze zijn echt onwijs scherp en mooi in origineel formaat
manzano schreef:Yuri schreef:let wel, mijnalbum vernacheld de kwaliteit, ze zijn echt onwijs scherp en mooi in origineel formaat
Dan moet je daar niet uploaden!!! Je naam staat er wel onder, dus mensen onthouden de kwaliteit zoals ze het zien. De opmerkingen "in het echt...." komen vaak over als smoezen, dus doe dat gewoon niet.
Mazzel-meid schreef:Zoom is eerste 1000 foto's gratis
Ik heb me daar ook aangemeld, maar krijg m'n geuploade foto's niet op bokt
Origineel formaat is veeelste groot, en bij de rest krijg ik steeds een melding dat het geen geldige afbeelding is (bijvoorbeeld als ik 'm op 800x600 zet)