"Wat een tijd zeg!"MEredith stond geeuwend op haar balkon. het was half 7, de eerste proef, die Meredith met Herald zou rijden begn om 8u.
"goede morgen buurvrouw!" Meredith schrok maar liet niks merken. "Hey WIm, goed geslapen vannacht?" "ja, best wel, jij?" Meredith knikte, maar wist dat ze loog. ze had geen oog dichtgedaan!
"wie rijd je?"Allemaal vandaag, maar als eerste Herald!" Gek genoeg kostte het Meredith geen enkele moeite normaal te doen.
"Six o'clock already
I was just in the middle of a dream...." Meredith reed zingend door de losrijbak op haar jonge hengst. "Ach kijk lieverd, daar hebben we de grote baas ook weer!" Kurt kwam aan lopen met een bekertje Cappuccino. "Lekker Kurt, lief van je dat je aan mij gedacht hebt!" Kurt keek haar vernietigend aan....."Sorry dat ik besta hoor!! kom beestje, we gaan in galop!!!"
Het parcours verliep geweldig, foutloos en snel. Wat was Meredith trots, toen ze, op haar jonge hengst de tweede prijs in ontvangst kon nemen!
"Meredith!" Meredith keek op van haar startlijst. "MARKUS! Wat...wat doe jij hier?!" Markus keek haar aan en zei:"rijden, maar ik miste jou eigenlijk stiekem ook wel!" Meredith lachte en stond op. "Sorry lieverd, ik had niet zo overspannen moeten reageren!" Terwijl ze markus kuste werkten haar gedachten op volle toeren! Hoe redde ze zic hier uit? wwat moest ze doen?!
"Meredith.....Hoi....Markus!" Wim kwam aanlopen. hij keek snel naar Meredith. die schudde ongemerkt haar hoofd en glimlachte. Een stemmetje in haar hoofd mompelde:"Heb je nu je zin, stomme t rut?!"