Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myponyhoward schreef:@spikeandjax mooi! ik vind je eerste foto van iets te dichtbij genomen en dan vind ik het altijd minder mooi lijken, vooral de 2 laatsten vind ik leuk!
Myponyhoward schreef:https://hildejorritsma.wixsite.com/mijnsite-2
zouden jullie misschien mijn site willen bekijken en zien of er nog iets is wat beter kan etc?
marley93 schreef:Dankjewel! Hoe meer ik erover lees, hoe meer overtuigd ik raak, dus ik denk wel dat het deze wordt.
Ik wil m in de winkel kopen.Clicks is het aantal foto's wat ermee is genomen toch?
Maureen95 schreef:Haha ja hebt nu alleen mijn mening gehoord heMaar ik ben ooit begonnen met een 1200D en daar kon ik ook al prachtige foto's mee maken
marley93 schreef:Hoi iedereen, ik val even binnen met een vraag!
Ik ben op jacht naar een fijne camera om mee te beginnen te fotograferen. Nu kwam ik uit op een Canon EOS 2000D. Zijn hier mensen die daar als beginner ervaring mee hebben?
Ik lees er wisselende ervaringen over. Over het algemeen positief, maar ik dacht dat ik het hier ook nog wel even kon vragen.
Er zitten ook twee lenzen bij de body (een 18-55 en een 75-300), wat de aankoop voor mij alweer wat aantrekkelijker maakt.![]()
Ik wil de camera vooral gebruiken voor foto's van de paarden en onze honden, trouwens.
Maureen95 schreef:Even een vraagje aan de fotografen. Wat voor handschoenen gebruiken jullie om te fotograferen? Ik ben echt een koukleum en wil graag warme handen houden