Mijn week #18: Afgelopen week was ik in Frankrijk met mijn familie, mijn oom en tante hebben daar een kasteel. Op de foto zijn mijn neefje (zoon van mijn broer) en het dochtertje van mijn neef. Ze bewonderde kleine kevertjes op de kasteelmuur (met een prachtig uitzicht, wat je op de foto overigens niet ziet door het standpunt).
Week 18. Zonsondergang boven de grote sluizen van de ringvaart van Gent.
caaramel
Geplaatst: 08-05-16 21:02
Wauw zo'n mooie foto's allemaal! Ik wou een paar namen noemen van mensen met foto's die me extra aanspraken, maar dat werd een iets te moeilijke taak... Veel te veel echt indrukwekkende foto's!!!
Ook super bedankt iedereen voor de feedback!!!!
Hierbij mijn week 18: boktupload
Edit... Niet weer een probleem met de boktupload... Waarom altijd zondagavond Misschien als hint dat ik eens wat vroeger moet inleveren...
Boktupload doet al een paar dagen moeilijk. Misschien een upload-site proberen? (Flickr, Tinypic etc)
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-16 21:10
Mijn week 18... Eindelijk de "Aaaaaawwwww!!!! " foto... Of, nou ja, één van de foto's... Het groene dingetje naast haar poot is haar speeltje. Die wilde ze verstoppen, maar is helaas niet gelukt...
Aawh agossie, wat een fluf! Het enige waar ik me een beetje aan stoor, in het groene dingetje. Wat is dat precies? Je hebt de blik wel echt perfect vastgelegd, wát een lieve ogen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-05-16 21:14
Mariett schreef:
Aawh agossie, wat een fluf! Het enige waar ik me een beetje aan stoor, in het groene dingetje. Wat is dat precies? Je hebt de blik wel echt perfect vastgelegd, wát een lieve ogen
Dit wilde ik ook net vragen...
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-16 21:14
Ja! Dat klopt! Even snel edit gedaan en dingetje (speeltje) helemaal gemist... dom dom dom... Ik heb het even bij de foto gezet dat het om een speeltje gaat.
Tigress
Geplaatst: 08-05-16 21:15
Ik gok haast erop dat het de slierten van een Kong speelgoed zijn