Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Elke schreef:Marbri; het lijkt wel of die zwart wit is en dan het gras niet. Als dat het idee was goed gelukt
Ik heb er niets aan nabewerkt waardoor hij zwart-wit zou worden? Het was die dag wel erg grauw weer. Maar op mijn scherm is hij gewoon volledig kleur?
MarBri schreef:Wat een mooie foto's weer deze week zeg. En weer veel respect voor de feedback, ik ga dit zeker weer meenemen de volgende keer._Elke schreef:Marbri; het lijkt wel of die zwart wit is en dan het gras niet. Als dat het idee was goed gelukt
Dat was niet de bedoelingIk heb er niets aan nabewerkt waardoor hij zwart-wit zou worden? Het was die dag wel erg grauw weer. Maar op mijn scherm is hij gewoon volledig kleur?

eentje van de shoot vanmiddag!

Marit schreef:Oh die vind ik heel erg mooi!
Het is trouwens een sneewklokje.Kimmetjee04 schreef:MarBri Prachtig die scherpte diepte! Voor je eerste poging vind ik hem zeker geslaagd!
Ik heb gewerkt met een hele goedkope set tussenringen (zonder AF). Wat dus blijkbaar wel werkt, je kunt alleen tussendoor je diafragma niet meer aanpassen. Hij lag er al een hele tijd. In een opwelling besteld, toen besloten dat dit niet bruikbaar is voor digitale fotografie. En nu kwam ik een artikel tegen, waarin beschreven werd dat het dus wel kan. Als ik het erg leuk ga vinden ga ik een wat luxer setje aanschaffen!MarBri schreef:Marit schreef:Oh die vind ik heel erg mooi!
nu wordt ik verlegen! Ik volg trouw jouw blog. Het is voor mij een inspiratie voor mijn fotografie. Wel heel erg leuk om dan een complimentje van je te krijgen.Het is trouwens een sneewklokje.
Dankjewel!
Ja ik ben niet zo van de macro bloemen foto's maar deze vind ik echt erg mooi!
Als groot nutella addict kreeg ik ineens allemaal inspiratie
. Hierbij dan ook het resultaat.

.
en de blik spreekt mij niet aan, maar nogmaals vind het idee wel leuk.
is scherp terwijl de rest dat niet is. Je kunt dit heel makkelijk oplossen door het hondje te selecteren in photoshop (als je die hebt) en hem dan te verscherpen.
.
Dankjewel
Sicayes schreef:S_imonee schreef:Sicayes: het is met een 135mm f1.8 gemaakt. En een ander geheimpje ik mocht de canon 5d mark III uitproberen, daar is deze foto mee gemaakt hi hi. Heb zelf een 450d
Bedankt voor de feedback! Ben ook niet 100% tevreden, maar voor de eerste keer vind ik het niet slecht.
5DMark IIIals ik toch ooit de loterij win...
Ah dacht eerder ergens (dit topic? ander topic..) te zien dat je een 1200D net had, vandaar mijn aanname. Maar dat was jij dus nietik ben zo goed in dingen onthouden dat blijkt. Maargoed, alsnog is de foto goed gelukt.. het valt niet mee zo binnenbakselen.
Mocht hem van de fotograaf even vasthouden