Oh ooh het is al zaterdag avond, hele week niet gefotografeerd Zal mn best doen om morgen even een POTW 7 te maken en om wat commentaar etc. te geven.
Tivara
Geplaatst: 15-02-14 23:49
Week #7
Ik hoop (over)morgen tijd te hebben om op de foto's van week 6 te reageren! Bedankt voor jullie tips!
Asselruiter
Geplaatst: 16-02-14 12:06
Vervolg feedback week 7:
Calice: mooie blackfoto! Ik vraag me alleen af of het paard wel goed scherp is (maar misschien door het uploaden..)
Djura99: leuke sfeerplaat - vliegen Ik vind 'em leuk!
Marjoow: hm.. veel te veel bewerkt in mijn ogen.. het lijkt mij nu eerder een plaat die gemaakt is in Photoshop en niet in de natuur..
xLoki: ik vind het een mooie, zachte foto. Zeker niet mis hoor! Leuk in zwart/wit.
Kelszz_: Wat knap dat je die vlinder hebt kunnen fotograferen. Jammer dat de foto overbelicht lijkt (flits gebruikt?)
Racheel: Het idee is leuk en ik vind het ook leuk dat hij niet helemaal belicht is, maar ik had misschien wel de volledige ring scherp genomen en de pluimpjes dan onscherp (zoals je hebt gedaan)
Binky: Haha dat gezicht Ik vind 'em grappig
Ylvy: Hm - het beeld spreekt me eerlijk gezegd niet aan.. (sorry) Ik had ze zowel paard als ruiter er liever volledig op gehad denk ik.. De ruis stoort mij niet
_Kiki_: Leuke foto! Mooi in zwart/wit. Je ziet dat je over deze foto hebt nagedacht
Fenneeee
Geplaatst: 16-02-14 14:11
Mijn week 7
Heb wat geprobeerd met mijn reflectiescherm en ik vind het nog wel een leuk effect geven Mijn huistijger Spons
SternPhoto
Geplaatst: 16-02-14 14:22
mijn week 7
helaas 1 vanuit de oude doos, geen tijd gehad deze week.
Mijn overleden hondje Kiara.
(foto van laptop van mn vriend dus helaas geen logo.)
kimberley23
Geplaatst: 16-02-14 14:51
Wat een vies weer deze week zeg! Vrijdag eigenlijk een valentijns shoot gehad maar helaas werd de vriend van mijn vriendin ziek dus moest ik snel wat anders verzinnen voor deze week... Heb eens een keer wat anders geprobeerd... Toch wel een foto gemaakt die te maken heeft met valentijn dus hierbij mijn foto!
Asselruiter, bedankt voor de tip ( de ruiter is geen ruiter, het was een voorbrenger op een hengstenkeuring )
Ann_Pam
Geplaatst: 16-02-14 15:33
om dan maar in de sfeer van de poezebeesten te blijven Foto was geheel onverwachts, maar vond het leuk om hem toch even te delen.
mijn week 7
MyHu
Geplaatst: 16-02-14 15:45
Week 7 Lens EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III Canon EOS1100D Deze is wel bewerkt, iets verscherpt, om het hondje beter uit te laten komen. Achtergrond vind ik zelf iets storend. Net als het witte stipje op haar snorhaar.
Laatst bijgewerkt door MyHu op 16-02-14 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier ook mijn week 7. Commentaar geven lukt me tegenwoordig niet goed, weinig tijd etc. Maar ga proberen vanaf nu het goed bij te houden! Hier heb ik voor het eerst met tegenlicht gewerkt, en ik vind het toch wel leuk om te doen!
DmNqUe
Geplaatst: 16-02-14 18:23
Vanochtend nog mogen fotograferen, wat verkoopfoto's mogen schieten van moeder en zoon Dit is trouwens de moeder #week7
Wat een lekker dier, mooie foto zo in de zon, zou ik als verkoper erg blij mee zijn!
MichieldeM
Geplaatst: 16-02-14 18:50
Geen spannende foto voor mij deze week, maar wel een verse
(pfff, foto weer net te breed)
monbyou
Geplaatst: 16-02-14 19:23
Het duurde even maar bij deze het commentaar voor week 6 en 7
Vervolg commentaar voor week 6
HeavensLove prachtig echt heel mooi zo met al die kleuren! Joey aparte foto erg gaaf gedaan. TammyVN erg leuk gedaan zo dat gebouw met zwart wit. Ylvy gaaf erg mooi zo met die oranje lucht. Tinky12 leuk erg mooi. Sodeletuut erg mooi en goed scherp. Nefertarie erg gaaf zo die bloemen in het paars en een blauwe vaas. Deetjeeuh erg mooi zo in het zwart wit. Liza01 leuk de hond staat er netjes op. Jilinda leuk idee zo met die spiegel. Fellow erg leuk zo die pony de schaduw vind ik niet storend. Racheel erg leuk zo met die roze bloesem Revanches erg mooi MichieldeM mooi het straalt echt zomer uit. MarijeR echt schattig net als of hij verstoppertje aan het spelen is. Fennee leuk hij doet mij meteen aan kerst denken. NatassJa prachtig erg mooi zo met het licht en goed scherp. Faatxhorse weer een wat anders qua compositie erg mooi zo met die waterdruppels. Lipydo Prachtig echt heel mooi!
Week 7
Bellatrix erg mooi het rode springt er echt uit. Yvonne_V leuk erg mooi zo met de bloemen en de achtergrond. Mb_foto gaaf ik moest meteen met je foto aan Harry potter denken Deetjeeuh mooi erg leuk. XiiaaooNaa gaaf echt een mooie dromerige plaat. Irene96 Aparte foto maar erg gaaf gedaan. Tinky12 erg mooi zo met die zonnestralen door de wolken. Lizaa01 gaaf erg mooi zo dat bos. Tesseke gaaf erg mooi scherp. Babel Taylor ik vind het echt een super mooie foto echt prachtig. Marit prachtig echt super mooi. Showteam weer zo’n schattige foto echt mooi. Suuszels erg leuk hoe die echt in de camera kijkt. Manonnevot mooie compositie de hond staat er mooi op. Calice gaaf erg mooi ik vind hem heel goed gelukt. Djurda99 leuk ik had alleen liever het paard in het midden gezien. Marjoow erg mooi net een computer achtergrond. Xloki ik vind een erg mooie foto. Ik vind het licht namelijk heel mooi vallen. Kelszz_ leuk erg mooi hoe die vlinder er op staat Racheel leuk erg mooi dat de veertjes zo onscherp zijn. Binky dat koppie erg leuk. Asselruiter leuk erg mooie sfeer zo op je foto. Ylvy ik vind hem wel leuk maar ik had liever het paard en voorbrenger er helemaal opgehad. _Kiki_ erg mooi zo in het zwart wit. Fenneeee mooi zo met de zwarte achtergrond. Ik vind het alleen jammer dat er een stuk van zijn koppie mist. Kani_ejj leuk erg mooie spontane foto. Kimberley23 erg leuk idee mooi dat er een paar in kleur zijn. Ann_Pam ook zo’n mooie spontane foto erg leuk gedaan. MyHu erg leuk ik vind het witte stipje niet zo storend. Hanna_94 erg mooi zo met die hond en het licht zo. DmNqUe prachtig! Echt heel mooi zo met het paard en de achtergrond. MichieldeM ik vind de foto erg mooi zo met het gras en het water.
MarijeR
Geplaatst: 16-02-14 20:14
Mijn week #7
Gub
Geplaatst: 16-02-14 21:45
Mijn week 7. Thema voor mij was 'eyes'
Ik heb een lief klein nichtje met werkelijk prachtige ogen! Heb ze een heel klein beetje scherper gemaakt, en er verder niets aan bewerkt.
Sodeletuut
Geplaatst: 16-02-14 21:53
laurajoy15
Geplaatst: 16-02-14 21:54
Week 7!
Revanches
Geplaatst: 16-02-14 21:57
Laurya Joy: Apart...maar ik mis op een of andere manier nog iets... Sodeletuut: Grappig zeg! Ik mis alleen wat verf aan de kwast zelf. Verder een erg leuk idee. Zelfportret?
Gub, die ogen zijn wel heel sterk versterkt...Zo zie je ze normaliter niet. Zonde, beetje ophelderen en versterken kan heel mooi zijn, alleen dit vind ik persoonlijk wat too much.
MarijeR, leuk, alleen mis ik wat contrast.
MichieldeM, je foto is heel klein(en dan zit ik zelfs nog achter een 27inch scherm... )
Dmnque Je foto komt heel apart over. Kleuring beetje bruingelig. En qua positie/houding van het paard, daar kijk je beetje raar tegenaan. Heel erg ineengedrongen.
Joyce: Mooi. En wat een prachtige hond.
Myhu, ik mis wat scherpte en contrast. De gehele foto is wat ruizig. En Jammer van de tak die achter het koppie van de hond zit, alsof het eruit groeit.
Annpam: leuk.
Kimberley: Erg leuk idee, ik mis alleen een beetje scherpte.
Kanniej: Wat zit er door de struiken heen? Komt heel ruizig over, heb je ze extra proberen te verscherpen of te vervagen ofzo?
Fenneee: Mooi!
Kiki: Mooi! Misschien nog mooier als je de foto iets meer van rechts had genomen en door het glas nog wat letters uit boek kon zien.
Revanches; Bedankt! ISO stond hoog, dus ruis is er helaas inderdaad. Tak is inderdaad niet zo mooi
Bedankt ook voor de andere feedbacks!
Sodeletuut
Geplaatst: 16-02-14 22:16
Revanches schreef:
Sodeletuut: Grappig zeg! Ik mis alleen wat verf aan de kwast zelf. Verder een erg leuk idee. Zelfportret?
Dankje! Ja je hebt helemaal gelijk inderdaad! Stom van me dat ik daar zelf niet op gekomen was haha.. Bedankt voor de tip. Het is inderdaad een zelfportret.
Astor
Geplaatst: 16-02-14 22:24
Lijkt me leuk om ook elke week mee te doen om mezelf weer een beetje aan het werk te zetten
Vandaag deze foto gemaakt. Het was voor mij de eerste keer om zonsondergangs foto's te maken.
Wat ik jammer vind Brichel aan de foto is dat de persoon verscholen staat bij het paard. Met name de benen van de persoon in kwestie vallen samen met de paardenbenen. Voor de rest mooie foto!