Gister sinds lange tijd mijn camera weer eens gebruikt. Ik wilde mijn omkeerring proberen in combinatie met mijn 50mm lens. Scherpstellen was erg moeilijk en compositie ook, omdat ik niet kon in en uitzoomen. Deze foto vond ik zelf wel geslaagd, al twijfel ik of ik hem moet croppen.
2 foto's van vandaag... Gisteren geen foto's kunnen maken vanwege een horror... Merrie kreeg koliek en we hebben met zijn allen gevochten om haar staande te houden... helaas, na 2,5 a 3 uur is ze overleden... We waren al die tijd bezig geweest haar staande te houden, haar te laten drinken etc en de DA was ook geweest en heeft ook van alles geprobeerd... Ze had normale ontlasting, wat zachtjes, en ze liet wat scheten... maar we weten dus echt niet wat het was... Al met al heeft zij het dus niet overleefd en hebben we nu een bijna 2 maanden jong veulen zonder moeder.
Miracle, een 5 jarige QH merrie, word engels/hunter gereden
Supergecondoleerd Lifaya... echt niet leuk om zoiets mee te maken... Stomme koliek ook steeds... Zou echt een medicijn voor worden uitgevonden door wie dan ook...
Ben deze week naar het cirus geweest maar was erg lastig om mooie foto's te schieten vond deze nog wel leuk maar vooral kwa expressie:
Channiiiej
Geplaatst: 13-07-12 11:33
ThreeFingers: Maakt mooie foto's zeg, die HTC! Capopjekop: Mooie foto! Ik zou ook niet croppen.. Nell_: Leuk voor de eerste keer, jammer dat er kleine deeltjes van het beestje net buiten de foto vallen.. NatassJa: Heerlijke foto Lifaya: Erg mooie foto's zoals altijd! En heel veel sterkte verder..!
Threefingers: Mooie foto alleen kijk ik wel wat raar tegen de kleuren aan. Ik weet nu niet helemaal of ik de kleuren zo mooi vind of niet... capopjekop: Er mooi en ik zou heb ook niet croppen, alleen zou ik misschien iets meer scherp willen hebben. Nell_: het lijkt net een buitenaards wezen Verder vind ik heb erg mooi gelukt.. Natasja: Ik heb hem ook in je topic gezien met het origineel en ik vind de bewerking een hele mooie sfeer geven dus ik vind hem erg mooi en goed gelukt. Lifaya: Erg mooie foto's, heb ik eigenlijk niets op aan te merken Liezzel: Je hebt goed de sfeer te pakken van het circus, maar ik stoor me eraan dat het lijkt dat hij meer is scherp gesteld op de duikplank? dan op de persoon zelf.
Channiiiej
Geplaatst: 13-07-12 12:25
Geloof inderdaad dat je met tussenringen niet op de automatische stand moet zetten (dus niet op AF maar op MF).
@Ivonka: Vind jouw foto op pagina 88 erg mooi! @Liezzel: Kan me voorstellen dat het lastig was om daar te fotograferen! De foto doet mij niet zo heel veel maar hij is wel op een goed moment genomen.