Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Heb deze wel eens in bruikleen.Ik ben heel tevreden over mijn 70-200mm F2.8 van Sigma. En die F2.8 was juist de reden om niet voor de F4.0 van Canon te gaan. Omdat ik toch vaak met schemer of binnen fotografeer. Daarom heb ik voor de F2.8 gekozen.
Amanda schreef:Front of backfocus heeft de mijne geen last van. Heb de test gedaan. En mocht hij dat wel gehad hebben dan kon ik 'm zo ruilen.
Nouks schreef:Sander: tuurlijk is die Sigma net zo goed topkwaliteit. Maar dat mag ook wel voor dat geld. Maar dan nog valt aan de 70-200 F4.0 van Canon kwalitatief gewoon niet of nauwelijks te tippen, das gewoon verreweg de scherpste lens van de 70-200's en de telezoom-L-lenzen van Canon...
Neroo schreef:Wat bedoel je met IQ?
Arielle_ schreef:Sucses.Ja, m'n besluit staat toch wel vast.
Nog nooit echt problemen gehoord over de Canon lenzen, maar over Sigma wel verschillende.
Dan maar een iets minder lichtsterke, ook niet perse nodig
Nouks schreef:Sander: tuurlijk is die Sigma net zo goed topkwaliteit. Maar dat mag ook wel voor dat geld. Maar dan nog valt aan de 70-200 F4.0 van Canon kwalitatief gewoon niet of nauwelijks te tippen, das gewoon verreweg de scherpste lens van de 70-200's en de telezoom-L-lenzen van Canon...