Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ier_ schreef:kimbosman schreef:@ Ier_: Heey, echt HEEEEL leuk![]()
! SUper bedankt, k ben dr echt heel blij mee
!
Nu heb ik alleen 1 probleempje, ik krijg hem niet als avatar, dan zegt ie geen geldige afbeelding, en k heb gewoon de URL gekopierd en geplakt en de afmetingen neer gezet, dat is toch goed?
xx Kim
Ja, zo moet het inderdaad.
Ik ga op Forumzaken wel ff een topic openen over afbeeldingen die niet geldig zijn; wordt er schijtziek van.Volgens de regels [dacht ik] moeten afbeeldingen zichtbaar in het topic staan maar dat is niet mogelijk omdat Bokt elke keer zegt dat het geen geldige afbeelding is.
Sla 'm anders is op op je pc & upload 'm dan nogmaals bij www.imageshack.us , wie weet werkt dat.
Ier_ schreef:Ik heb geen flauw idee.. Las in een topic op FZ dat Siempie [dacht ik] het doorgegeven heeft aan Bart. We zijn niet de enigen die hier last van hebben...
Yentl_ schreef:hallo, kan er iemand voor mij een bewegende avatar maken?
dit zijn de foto's :
xxx
de pony heet: Bikkel
alvast bedankt!
Debortje_ schreef:Yentl_ schreef:hallo, kan er iemand voor mij een bewegende avatar maken?
dit zijn de foto's :
xxx
de pony heet: Bikkel
alvast bedankt!
geen [link][/link].
maar [img][/img].
Ier_ schreef:@ marrianne ;
Bedoel je zoiets? Bokt doet weer raar dus ff link klikken.
Ier_ schreef:@ mijntjuhh ;
PB Linde_ / rakkertje13 / PaOlien en/of Nienewiep is. Die kunnen filmavatars maken. De rest kan hier niets mee, sorry!
Ier_ schreef:WACHTLIJST LEEG VANAF HIER.![]()
mijntjuhh schreef:Ier_ schreef:@ mijntjuhh ;
PB Linde_ / rakkertje13 / PaOlien en/of Nienewiep is. Die kunnen filmavatars maken. De rest kan hier niets mee, sorry!
oke dank je voor de tip!![]()
zal het even aan hun vragen!
nordin schreef:Ier_ schreef:WACHTLIJST LEEG VANAF HIER.![]()
niet ik wou een andere met een randje erom heen!! en die ben je vergeten!!
de foto's staan op blz 84
Citaat:WACHTLIJST;
1. Yentl_
2. khOuuvnnjOuu
3. Kimmie_Paard
4. ponyta
5. _Marinke_
6. TjelleBieb