LindeCaspar schreef:Valiant schreef:@ LindeCaspar www.minipaardenforum.tkHoe heet jij daar? demanchado jij?
Dat is snel maar het is best rustig hier he..gelukkig mn avatar stopte ermee vandaag haha tjaa maar weer eens mn paard dan
Haha. Ja; het is wel lekker dat het hier ff rustig is! Wie had je andere avatar dan gemaakt & wanneer?
dat was in het begin van het vorige topic aardig tijdje gelden weet niet precies wie het toen heeft gedaan..
Hoi HoiIk zou ook heeeeel erg graag een bewegende avatar willen! Het liefst zou ik dan iets willen met hartjes en kusjes en felroze..(of ben ik nu te veeleisend?) en dan met deze foto´s erin op deze volgorde.hoop dat dat kan alvast super bedankt!!!!
Aajjjjjjjj ik had er ook al een gemaakt maar was even weg. Ik zet hem er toch maar bij:Kun je af en toe eens afwisselen.....
Hoi,Zouden jullie voor mij een avatar willen maken, een bewegende met deze foto's?:Alvast Bedankt!Groetjes Tessa
NuggT; ik kan je foto's niet zien, en oja.....normaal is het 2 weken wachten, maar ik verveel me een beetje..... Dus deze keer wil ik het wel doen.
ik kan ook avaters maken ..maar kweet niet hoe je zo op moet slaan ik maak ze met GIF Moviegear .. weet iemand dat? stuur me dan een pb'tje
wow wat snel al, super bedankt hij is echt heel erg mooi geworden!!! ik ga hem nu erin zetten!!:D:D:D
Kan iemand misgien uitlegge hoe je die bewegende maakten op welke grootte je ze moet hebbe om als avater te gebruiken?
Willen jullie voor mij ook een bewegende avater maken? Met deze foto's:Donja:Charlie:Bugs Bunny & Black Devil (r.i.p):