Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
babe schreef:Weet iemand hoe ik een schilderijtje met lijst op kan sturen? En hoeveel dat ongeveer kost?
babe schreef:Tuurlijk, de prijs.. ligt eraan hoe groot je hem wil..en ik weet ook niet hoe ik zo'n schilderijtje op moet sturen..
dus bij deze:
Weet iemand hoe ik een schilderijtje met lijst op kan sturen? En hoeveel dat ongeveer kost?
Pb anders maar even Tesz_Candy
babe schreef:@ Oneilltje, Thanks
@ Tesz_candy, Dankje!Ja dat kan
@ Iwan_fjord, die heb ik ooit eens bij de Lidl gekocht. Voor 10 euro was dat toen 36 krijtjesMaar het liefst zou ik wat betere kopen, ik vind de kleur nl niet meer zo geweldig..teken er ook niet meer mee..
Iwan_Fjord schreef:babe schreef:@ Oneilltje, Thanks
@ Tesz_candy, Dankje!Ja dat kan
@ Iwan_fjord, die heb ik ooit eens bij de Lidl gekocht. Voor 10 euro was dat toen 36 krijtjesMaar het liefst zou ik wat betere kopen, ik vind de kleur nl niet meer zo geweldig..teken er ook niet meer mee..
Goh dus gewoon van de Lidlik dacht echt z'on duur merk ofzo. Ik vind de kleur juist erg mooi vb van die fjorden die je ermee hebt getekend
Citaat:LET OP!!
Ik eenf oto van:
Een liggend(e) paard/pony/veulen in het gras!
Of een liggede kat in het gras!
Om te tekenen voor Tekenen van school
Heeft iemadn dat voor mij?
Fantine schreef:ziet er al goed uit! linker(voor ons) neusgat is wat scherp maar weet niet of dat al af is of op de foto ook zo is
bij de blokker trouwens hebben ze nu vanalles voor tekenen, aquarel, acryl, olieverf, voor een paar euro
ArabLoverr schreef:Citaat:LET OP!!
Ik eenf oto van:
Een liggend(e) paard/pony/veulen in het gras!
Of een liggede kat in het gras!
Om te tekenen voor Tekenen van school
Heeft iemadn dat voor mij?
ArabLoverr schreef:Bedankt! Hebben nog meer mensen liggende paarden of poezen (in het gras) ?