je hoeft geen sorry te zeggen
vond hem zelf ook al niet echt kloppen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

je hoeft geen sorry te zeggen
vond hem zelf ook al niet echt kloppen
Is niet zo enorm mooi, op een A4 formaat, met grafiet potloden. 160 grams papier (niet zo gek veel dus
) Ik heb lang geen paarden meer getekend, dus het zal mij benieuwen! ik zal morgen wel weer even gaan taxeren, maar dat heb ik geloof ik wel genoeg gedaan om 1 foto te plaatsen

, 0-5 euro

vind hem heel mooi gelukt, hij heeft wel een beetje breed hoofd gekregen enz. zoals hierboven is gezegd
maar wat ik vooral knap vind is de blik in zijn ogen, die kan ik weer goed herkennen in de tekening
knap gedaan
Ben echt vrij lang uit het 'echte' tekenen van paarden geweest, heb voornamelijk nog kinderen getekend, helaas geen goede foto's van gemaakt@

5,-
voor een eerste acryl is ie super!! ik zou gewoon verder oefenen!! (ben heel benieuwd naar je volgende!!)
en best wel aardig gelukt
ook wel aardig gelukt dacht ikzelf

!
! Ik blijf bij mijn oude taxatie van prijsklasse rondom 100 euro
.
. Manen hadden mss iets meer structuur mogen hebben en persoonlijk vind ik die namen er op niet mooi. Toch zeker goed voor 30-40 euro.
. Nog net wat krasserig her en der, ong 10 euro?
Geweldig bedacht!
Ong 40 euro?
.Alleen jammer dat de paardjes niet meer 1 geheel vormen, het lijken nu 2 aparte tekeningen op 1 papier... 5+ euro?
! 10 euro?
.
.
! Wat moet daar een hoop uur in hebben gezeten? Rondom 25 euro?
. Ong 5 euro.
Jammer dat het geheel niet meer gevuld is, het konijntje lijkt nu een beetje eenzaam in t midden te zitten. 5-10 euro?
Heerlijke sfeer en zeer gelijkend portret. Voor A4 80-100 euro minimaal.
. Ong 30-40 euro?
! Ik vind dat je wel veel meer mag vragen en taxeer op 30-40 euro
.
.
. Ong 10 euro?
maar dit vind ik meer schetsen dan n volledige tekening. Met inkleuren kun je vorm en diepte aangeven. Dus ik zou nog eventjes oefenen
.

daar heb ik extra opgelet dit keer en ik ben zelf wel aardig tevreden, al denk ik niet dat ik er geld voor kan vragen maar goed

taxeren kan ik niet dus dat laat ik aan de anderen over
maar hij is wel erg mooi geworden als ik toch zou moeten taxeren
kan het niet onthoud dat
15-20 euro