Iedereen bedankt voor het taxeren van mijn werk
!
En ik ga verder waar ik gebleven was:
Fnanne: prachtig weer
! Ik blijf bij mijn oude taxatie van prijsklasse rondom 100 euro
.
stefke1012: erg indrukwekkend
. Manen hadden mss iets meer structuur mogen hebben en persoonlijk vind ik die namen er op niet mooi. Toch zeker goed voor 30-40 euro.
Talisa: leuk portretje
. Nog net wat krasserig her en der, ong 10 euro?
Lessien_2810: wieks! Waar komt dat beest vandaan?
Geweldig bedacht!
Ong 40 euro?
Woest: erg leuk
.Alleen jammer dat de paardjes niet meer 1 geheel vormen, het lijken nu 2 aparte tekeningen op 1 papier... 5+ euro?
Liedje_: Mooi! Jammer van enkele krasserig stukjes, ong 7.50 euro?
_Evelijn_: jammer van de verhoudingen met deze want qua kleurtechnieken ben je al vooruit gegaan
! 10 euro?
astridjhu: erg onduidelijke foto... hoewel t er mooi uit lijkt te zien... Gok op 5 euro
.
Cyntje: erg mooi, jammer dat het hoofd net langer lijkt dan t al is. Ong 15-20 euro? 
nujaro: nog eventjes oefenen
.
Plaudar: die vacht
! Wat moet daar een hoop uur in hebben gezeten? Rondom 25 euro?
Liedje_: je andere tekening vind ik beter gelukt
. Ong 5 euro.
WannieSannie: hoe lief!
Jammer dat het geheel niet meer gevuld is, het konijntje lijkt nu een beetje eenzaam in t midden te zitten. 5-10 euro?
Vajente: prachtwerkje!
Heerlijke sfeer en zeer gelijkend portret. Voor A4 80-100 euro minimaal.
xXVeronaXx: heel erg mooi en sprekend werkje
. Ong 30-40 euro?
Nevony: knap! Spieren ed hadden soms wat beter gekunnen, maar is geen makkelijke voorstelling die je hebt gekozen. Ong 10 euro?
janique: geweldig herkenbare en sprekende stijl heb jij
! Ik vind dat je wel veel meer mag vragen en taxeer op 30-40 euro
.
Carita: voor één bordje vind ik hem ook erg druk.. Ik zou de composities wat aanpassen en dan zou je gerust aan 15 euro kunnen denken
.
Nikki_jimmy: jammer dat ie niet op de foto lijkt want hij is wel erg mooi
. Ong 10 euro?
rooslovertje: heerlijke kleurtjes, jammer dat er weinig detail inzit (lichaam lijkt 1 geheel), ong 5 euro?
ammygek: ze zijn idd leuk
maar dit vind ik meer schetsen dan n volledige tekening. Met inkleuren kun je vorm en diepte aangeven. Dus ik zou nog eventjes oefenen
.