Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
narrator schreef:bolleke schreef:Heb het verhaal een paar dagen geleden gevonden en heb het nu helemaal gelezen. super verhaal! zonder einde! wil bonny_fan#16 zijn maar laat het wel goed komen tussen mer en markus vind het nogal stom van mer dat ze nu rond wim hangt ze verpest het zelf als markus haar zo bezig ziet
volgens mij al bonnie_fan#19
moet je maar op de vorige pagina kijken![]()
p.s. laat mer maar eerst iets met wim krijgen!! en dan later weer naar markus trug gaan!! dan weet hij dat hij voorzichtig met haar om moet gaan!!
en niet zo boos moet doen telkens!!,, ook al kan mer er ook wel wat van af en toe.. maar dat hoort erbij natuurlijk!!
IK WIL NU ECHT EEN NIEUW STUKJE!!! het is zooo spannend *o/*
bolleke schreef:
heb ik gedaan en niemand anders heeft al nummer 16 ik me net voor jouw als fan gemeld en jij bent nummer 17 dus (ik wil je hiermee niet aan vallen hoor maar kijk maar eens)
pharagirlke schreef:tzou een pak makkelijker lezen als jullie in de hk of op de chat tegen elkaar praatte over het verhaal etc en hier gewoon stukjes liet plaatsen en desnoods ook de 'meer' s plaatstenu is het echt zoeken wanneer er een nieuw stukje is
(en nu zal ik wel weer een zeiker zijn)
pharagirlke schreef:tzou een pak makkelijker lezen als jullie in de hk of op de chat tegen elkaar praatte over het verhaal etc en hier gewoon stukjes liet plaatsen en desnoods ook de 'meer' s plaatstenu is het echt zoeken wanneer er een nieuw stukje is
veraA schreef:T is vandaag de dag die gister morgen heette
narrator schreef:[
p.s. laat mer maar eerst iets met wim krijgen!! en dan later weer naar markus trug gaan!! dan weet hij dat hij voorzichtig met haar om moet gaan!!
en niet zo boos moet doen telkens!!,, ook al kan mer er ook wel wat van af en toe.. maar dat hoort erbij natuurlijk!!
IK WIL NU ECHT EEN NIEUW STUKJE!!! het is zooo spannend *o/*
Eve_lien schreef:pharagirlke schreef:tzou een pak makkelijker lezen als jullie in de hk of op de chat tegen elkaar praatte over het verhaal etc en hier gewoon stukjes liet plaatsen en desnoods ook de 'meer' s plaatstenu is het echt zoeken wanneer er een nieuw stukje is
Dat heb ik ook al drie keer gezegd ja.
Eve_lien schreef:Allereerst blijf ik het een mooi verhaal vinden.
Verder:Citaat:9. MSN-taal ('boeiuh', 'me fiets', 'paardjuh'), BrEeZaH-taal en het plaatsen van berichten of titels met ALLEEN HOOFDLETTERS is niet toegestaanCitaat:5. Plaats geen reacties met alleen 'Oh wat leuk', 'Ja, ik ook' of berichten van die strekking. Dit soort 'METOO'-reacties voegt niets toe. Stel je eens voor wat er gebeurt als iedereen overal dit soort reacties zou plaatsen: het zou dan een grote puinhoop worden.
Sorry, het wordt een beetje vervelend volgen dit verhaal.
Crea Bea is er ook om opbouwende kritiek te geven op het verhaal etc.
Niet alleen maar om te gillen; MEER MEER of LEUK.
Vandaar denk ik ook het HK topic.