Ik zie hier weer hele mooie foto's langskomen! Mijn picture van volgende week is ook al gemaakt Komt later vandaag/morgen ook een topic van, van het model zelf!
Voor iedereen die het ook eens wilt proberen. Betere condities als morgen nacht vind je eigenlijk niet. Strak heldere hemel en een nieuwe maan... De grootste uitdaging is het vinden van een locatie met zo min mogelijk lichtvervuiling vanuit steden en dergelijke.
Ja vrijdag op zaterdag nacht. Astronomisch donker is het tussen 12 uur en half 4 sochtends. Die van hierboven is geloof ik van ruim een uur. En dan foto's met een exposure van 10 seconde en dan steeds 10 seconde tussen de foto's. Zo had ik het toen gedaan. Maar er zijn ook mensen die exposures van 30 seconde of langer doen. Je kunt het beste een paar tutorials lezen via Google en dan zelf gaan uitproberen wat voor jou de beste manier lijkt.
Lynn85
Geplaatst: 06-05-16 13:15
NESCAFE schreef:
Gaaf Lynn85, bij wie heb je een workshop gevolgd?
Dit was bij studio76, gegeven door Laura Marijn. Ik hoop zo nog eens een workshop te kunnen gaan volgen. De start weten we nu, maar ik zou het graag verder leren.
Bedankt voor de feedback!!! Heel verschillend, leuk om te zien
@Agossie, ik ben nou wel heel nieuwsgierig
Ik ben zo in de war met de dagen deze week, ik heb vannacht gedroomd dat het al maandag was en ik de deadline gemist had Heb veel foto's gemaakt deze week, maar kan nog niet echt kiezen