monbyou: Leuke oortjesfoto!
Sicayes: Fijn dat het na zoveel keer proberen toch gelukt is

Killyenn: Aparte stijl!
Ponyaddicted: Het silhouet van de persoon vind ik best goed gelukt, maar komt niet mooi naar voren door de achtergrond. Die is te druk en aan de onderkant te zwart.
Ash_: Leuke kat, mooi scherp op de ogen! De afsnijding links vind ik minder en wat is daar linksboven op de achtergrond? Oh wacht dat is zijn staart, of heb ik het mis? Dat ziet er een beetje gek uit.
verography: Ik vind het plaatje op zich wel wat hebben. Vooral dat lichte aan de onderkant en het donkere meer naar boven. Wel jammer van de afsnijding links en rechts is nog wat ruimte 'over'. Misschien de volgende keer nog een stapje naar achteren, zodat de kerk er zowel links als rechts helemaal op staat. De onderkant krijgt dan ook iets meer ruimte.
Rianne_: Leuke foto. Misschien had je nog iets meer door de knieën kunnen gaan.
Racheel: Leuke foto. Het bloemetje had nog iets meer uit het midden gemogen.
MZorro: Ziet er apart uit met die strepen (takken?) op de achtergrond en een streep (tak?) naar voren. Geen idee wat ik hierin moet zien.
Kanzi: Aparte foto. Ik zie er wel iets van donsveertjes in, maar mis scherpte en duidelijkheid.
Brechtjee: Lief knuffeltje, ziet er wel iets wat smoezelig uit. De achtergrond vind ik wel erg donker en er is veel schaduw.
sorsie: Mooi die sneeuw erop. Jammer dat dit net de schaduw kant is en wat zijn die zilveren balletjes?
Marjoow: Mooie foto en stijl!
Deetjeeuh: Leuke sneeuwfoto! Het groen vind ik wel wat donker/grauw.
Quartel: Wauw, mooi paard! Wel heeeeeeel jammer dat er zo weinig ruimte om het paard heen is en dat zijn neusje er niet helemaal op staat.
calice: Hele mooie foto!
Jespri: Mooie foto. Misschien zijn de gezichten net iets te bleek, maar dat heeft ook wel weer wat.
Asselruiter: Hele mooie foto!
Babel: Wauw, gave foto! Alhoewel die ogen er apart/onnatuurlijk? uitzien.
Hanna_94: Mooie foto! Alleen die spriet langs zijn rechterpoot had van mij wel weg gemogen.
Ylvy: Lekker bekkie met die tong uit zijn mond

LinSa: Mooie foto. Al zou er aan de onderkant iets minder ruimte mogen zijn.
Jacobeho: Leuk probeersel!
tesseke: Leuk, weer een Danbo foto! Is alleen niet scherp op de ogen van Danbo. Het zwart/wit vind ik wel wat hebben.
LauraBloem: Lieve foto. Wel jammer dat het hoofd van haar er net niet op staat.
MyHu: Leuke foto, had nog iets gecropt kunnen worden.
Iejoorr: De donkere wolken tegen het licht vind ik wel wat hebben. Verder zoals je zelf zegt niet echt een bijzondere foto.
Agossie: Mooi paard! De afsnijding onder en aan de rechterkant vind ik alleen niet zo mooi.
caaramel: Leuke foto! Wel jammer van de achtergrond aan de rechtergrond.
Jolijnn: Mooie foto! Maar is de achtergrond nu iets scheef?
_Patriciaa: Mooie foto!
jooproo: Leuk, weer een maanfoto! Mooi die wolken om de maan heen. Wel jammer dat de linkerkant erg donker is.
Crazymel: Verlate Kerstfoto

catyenbeau: Wauw, wat een mooie kleuren! Super!
jilinda: Leuke foto. Wel een beetje flets en lijkt niet helemaal scherp?
Bumblehorse: Mooie foto! Vooral in combinatie met de kleuren van de achtergrond. Hoe heb je dit gedaan?
Leonyr: Zeker een toffe foto! Mooi contrast licht en donker.
joeluna: Leuk, dat spoor in de sneeuw. Misschien had je nog wat meer door je knieën kunnen gaan en nog wat spelen met de kleur van de sneeuw?
Dit was het voor het nu. Morgen ga ik weer verder.