Tweede, spreken de ogen veel meer! (en t duurde even voordat ik door had dat r n voetje op de voorgrond van de 1e staat. Dacht even dat het een rare navel was, sorry, heb geen ervaring met babies )
Helaas is deze week zo ontzettend vol en druk dat ik geen tijd heb gehad om foto's te maken, en die tijd ook niet ga hebben Daarom een foto van vorige week;
showteam
Geplaatst: 14-02-14 12:45
Irene96 - Heel vet, niks op aan te merken!
monbyou - Mooi verloop in de lucht, maar ik vind het wel een vrij saaie foto
Tinky12 - Mooi met die zonnestralen!
Lizaa01 - Prachtige, beetje mysterieuze foto
Tesseke - cool! mooi scherp ook
Babel - netjes gedaan! Ik had alleen die gestipte lichtjes op het zwart weggewerkt, zodat je een egaal zwarte achtergrond hebt.
Marit - gewoon prachtig
Mijn week 7, weer even een wat mindere maar niet veel tijd gehad deze week :
Iriscope
Geplaatst: 14-02-14 12:55
Thanks voor de tip. Dat heb ik bij veel foto s wel gedaan, maar de lichtjes vormen als je goed kijkt nr 22 van t liedje 22. Het zijn borden van de fans die ik daarom heb laten staan.
Tinky12: Prachtig met die doorkomende zonnestralen!
Lizaa01: wat een sfeerplaat! Alsof het recht uit een sprookjesfilm komt; ik zie de figuren er al in rondlopen
Tesseke: leuk idee van foto, maar ik had het scherptepunt wat groter genomen, zodat meer van de slak scherp was
Babel: ik heb je topic met deze foto's bekeken en ik vind deze veruit de mooiste uit de reeks; heel mooi gedaan! Leuk moment! Misschien beetje jammer van de schaduw op haar gezicht, maar dat stoort me eigenlijk niet zo heel erg.
Marit: Wat een mooi sfeerplaatje
Showteam: Wat een schattig ding Ik vind het been links wat storend, verder leuke foto!
Suuszels: jammer van de ruis, maar ik vind het wel een leuke foto - je kat kijkt mooi in de lens
Manonnevot: een leuke compositie vind ik, mooie hond. Kan het dat de foto wat scherpte mist?
Calice
Geplaatst: 15-02-14 00:33
Mijn week 7 .
Vandaag in de stromende regen gemaakt maar het was erg leuk om te doen, zeker nu ik ook voor het eerst mijn reflectiescherm kon gebruiken . Dit was de 2e keer dat ik met blackfoto's oefende. (het paard is trouwens Friese hengst Tamme van bokker xXutopiaXx)
Djura99
Geplaatst: 15-02-14 15:53
Hier mijn POTW 7 wel een foto van 2 weken geleden, de mss 4 foto's van deze week zijn niet echt wauw
Helaas ene foto uit de oude doos deze week. (Lig al de hele week plat met voorhoofdsholte ontsteking helaas)
xloki, ik vind het juist een hele mooie foto. Het licht vind ik er erg mooi in vallen.
Marjoow, ik vind het een leuke foto! Eentje die je zo als bureaublad achtergrond zou gebruiken.
Djurda99, Ik had het paard zelf persoonlijk liever in het midden gezien in deze houding, als het in het afzet moment van het paard was genomen, had ik hem wel leuk gevonden op die plaats, Nu lijkt hij aan de linkerkant te zweven
Calice, Wat een mooie foto! Ik heb zelf geen ervaring met blackfoto's dus durf hier geen verder commentaar over te geven.
manonnevot, wat een mooie sprekende foto. En wat ik erg mooi vind is dat de hond mooi scherp is, en de achtergrond wazig.
Suuszels, Jammer van de ruis, voor de rest vind ik het een erg mooie foto! Leuke compositie!
showteam, Awh, wat een schatje. Ik vind het leuk dat hij genomen is door de 'benen van mama',
Marit, wat een mooie foto, ik vind de lichtinval heel erg gaaf gedaan.
Babel, Wat een mooie foto zo genomen! Was je er erg dichtbij? Ik vind het knap hoe je hem zo scherp hebt gekregen.
tesseke, wat heb je hem op een mooi moment scherp gesteld zeg! En wat een leuke slak!
Ik ben beginnend zelf in het fotograferen, dus heb gewoon puur benoemt wat mijzelf aansprak in de foto's .
Ben er verder niet op uit geweest met mn camera dus maar even in huis wat foto's gemaakt, ik weet niet echt wat ik er van moet vinden.. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Foto van week #7
binky
Geplaatst: 15-02-14 21:05
Ik wil een nieuwe foto plaatsen in de POTW dus even onze Beer lastig gevallen, geen top foto maar een betere kwam er niet uit mijn handen deze week..... potw 7 :
Hij is gewoon lief van lelijkheid mijn Beertje
Asselruiter
Geplaatst: 15-02-14 22:18
Mijn Week #7: een experimentje met de open haard, heel erg tevreden hiermee - los uit de hand gefotografeerd. Geen bewerking uitgevoerd. Genomen met de kitlens.