Mariett schreef:Joy_Mennings Je foto's hebben een kleurwaas. Let ook op je compositie: als een hond naar rechts kijkt, is het mooi om wat 'kijkruimte' over te laten. Je hond lijkt tegen de foto aan te lopen nu! Verder, pas op met het gebruiken van een flits, het maakt je foto wat plat. €15,-
Volgensmij heb ik bij die foto's geen flits gebruikt
Bij welke foto dacht je te zien dat ik een flits heb gebruikt?
Bedankt voor alle taxaties!
Dit zijn mijn taxaties vanaf de laatste keer dat ik getaxeerd had.
Bladzijde 87
mzara Ik vind je foto's wat te donker. Verder vind ik de composities niet zo mooi. Bij de eerste was het mooier geweest als je de ogen van het model zag. Bij de foto van het paard vind ik de afsnijding een beetje apart. De benen staan er niet helemaal op en rug ook niet. Ik zou nog even door oefenen voordat je er geld voor kan vragen. \
louka69 Ik vind de achtergrond (lucht) iets te fel op sommige foto's. Hierdoor vallen de hond en het paard minder op doordat ze zelf ook licht zijn. Verder erg mooie foto's! Ik zou er ongeveer €30,- voor geven.
HorseyDude Ik vind de foto's niet heel speciaal. Ook een beetje aan de donkere kant. Bij de laatste foto was het mooier geweest als het paard zijn oog meer open had. Ik zou er nu nog niks voor geven.
mie123gie Ik vind de foto's niet echt mooi. De composities zijn niet speciaal. Sommige foto's zijn te donker en bij de laatste vind ik het licht storend. Ook lijken ze niet allemaal scherp te zijn. Ik zou er nu nog niks voor geven.
Bladzijde 88
Joysieee Mooie foto's! Ik zou er rond de €50,- voor geven.
ODonoghue Je foto's lijken allemaal onscherp te zijn. Ik zou er nu nog niks voor geven.
Naomi_King Leuke foto's. Niet heel speciaal maar zeker niet slecht. Ik zou er nu rond de €15,- voor geven.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dan nu mijn foto's. Ik vraag nog steeds geen geld voor foto's omdat ik zelf vind dat ik nog even moet door oefenen.

©Joy Mennings Fotografie